eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie dekoracji świątecznej na terenie Miasta Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Bydgoszcz: Wykonanie dekoracji świątecznej na terenie Miasta Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 221889 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dekoracji świątecznej na terenie Miasta Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dekoracji świątecznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2007 roku oraz jej demontaż w roku 2008, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ i dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. 2. W ramach zamówienia należy: 1) do dekoracji wykorzystać materiał Zamawiającego, 2) przy oświetleniu choinek i drzew wykorzystać elementy oświetlenia na napięcie 24 V (bezpieczne) łączone równolegle, 3) niesprawne elementy uzupełnić i naprawić, 4) dekoracje po rozebraniu należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu. 3. Zamówienie podzielone zostało na części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.91.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych Oryginalny kod CPV: 50.91.10.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Kod CPV wg słownika 2008: 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Oryginalny kod CPV: 31.52.20.00 - Lampki choinkowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.20.00 - Lampki choinkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej wykonaniu dekoracji świątecznych, o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000,- PLN, 2. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym minimum jednym podnośnikiem montażowym o wysięgniku minimum 6 m, 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), w tym minimum: 1) jedną osobą, legitymującą się świadectwem kwalifikacyjnym D do wykonywania pracy na stanowisku dozoru dla następujących urządzeń, instalacji i sieci - minimum:- o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, 2) dwiema osobami, legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji dla następujących urządzeń, instalacji i sieci - minimum: - o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP, Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium - spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2) nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złoży dokumenty zawierające błędy (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 1: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru), że usługi przedstawione, w ww. wykazie zostało/y wykonane należycie, 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 - oświadczenie, o którym mowa w pkt 1., 4. na potwierdzenie warunku Nr 3: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego), 2) świadectwo kwalifikacyjne D wydane przez właściwą komisję kwalifikacyjną powołaną przez Prezesa URE, 3) świadectwa kwalifikacyjne E wydane przez właściwą komisję kwalifikacyjną powołaną przez Prezesa URE, 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 - aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 28/II piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii - pok. Nr 02 - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dekoracja Starego Rynku oraz choinki przy Powiatowym Urzędzie Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 1 zamówienia do wykonania jest następujący zakres czynności: 1. Stary Rynek: 1) dekoracja dużej choinki: a) instalowanie rozdzielnic - 2 szt., b) instalowanie siatek MAXTRETE - 7 kpl., c) instalowanie płotka ogrodzeniowego wokół choinki, 2) instalowanie projektora ruchomego na budynku UM - 1 szt., 3) oświetlenie żłobka: a) instalowanie konstrukcji metalowej z kometą - 1 szt., b) instalowanie lamp wewnętrznych - 4 szt., c) instalowanie projektorów wewnętrznych - 2 szt., d) instalowanie oświetlenia zewnętrznego żłobka - projektor -1 szt., 2. choinka - ul. Toruńska - Powiatowy Urząd Pracy: a) instalowanie rozdzielnicy - 1 szt., b) instalowanie przewodów zasilających - 21 kpl., c) instalowanie lampek oświetleniowych SEKTUS - 50 kpl., d) instalowanie kurtyn świetlnych -21 kpl., e) instalowanie kul świetlnych kolorowych - 12 kpl., (w tym: pęk jasnych świateł - 8 kpl., pęk czerwonych świateł - 5 kpl.), f) instalowanie sznurów świetlnych - 37 kpl., Termin realizacji części zamówienia: - wykonanie dekoracji Starego Rynku w terminie do 5.12.2007 r., - wykonanie dekoracji przy PUP w terminie od 05.12.2007 r. do 14.12.2007 r., - rozebranie dekoracji w terminie do 15.02.2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.91.00.00-7, 50.91.10.00-4, 31.52.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dekoracja choinek: ul. Fordońska, Dworzec PKP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 2 zamówienia do wykonania jest następujący zakres czynności: 1. choinka - ul. Fordońska - wjazd do miasta od strony Torunia: a) instalowanie rozdzielnicy - 1 szt., b) instalowanie uchwytów NK - 2 szt., c) instalowanie kabla YKY 5x10 mm2 - 21 m, d) instalowanie przewodu YDY 4x4 mm2 - 12 m, e) instalowanie łańcuchów świetlnych - 10 szt., 2. choinka - Dworzec PKP: a) instalowanie rozdzielnicy - 1 szt., b) instalowanie uchwytów RVS - 2 szt., c) instalowanie kabla YKY 5x10 mm2 - 21 m, d) instalowanie przewodu YDY 4x4 mm2 - 12 m, e) instalowanie łańcuchów świetlnych - 9 szt., Termin wykonania część 2 zamówienia : - wykonanie dekoracji w terminie od 05.12.2007 r. do 14.12.2007 r., - rozebranie dekoracji w terminie do 15.02.2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.91.00.00-7, 50.91.10.00-4, 31.52.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dekoracja drzew: Wyspa Św. Barbary, Plac Wolności oraz dekoracja ul. Jagiellońskiej na odcinku od ul. Gdańskiej do Ronda Jagiellonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 3 zamówienia do wykonania jest następujący zakres czynności: 1. drzewo - Wyspa Św. Barbary: a) instalowanie rozdzielnicy - 1 szt., b) instalowanie kabla YKY 5x10 mm2 - 15 m, c) instalowanie przewodu YDY 4x4 mm2 - 14 m, d) instalowanie łańcuchów świetlnych białych - 7 szt., e) instalowanie łańcuchów świetlnych SEXTUS - 2 szt., 2. drzewo - Plac Wolności: a) instalowanie rozdzielnicy - 1 szt., b) instalowanie kabla YKY 5x10 mm2 - 15 m, c) instalowanie przewodu YDY 4x4 mm2 - 14 m, d) instalowanie łańcuchów świetlnych białych - 7 szt., e) instalowanie łańcuchów świetlnych SEXTUS - 2 szt. 3. ul. Jagiellońska na odcinku od ul. Gdańskiej do Ronda Jagiellonów: 1) dostosowanie oświetlenia ulicznego do montażu elementów iluminacji świątecznej poprzez: a) instalowanie puszek łączeniowych - 22 kpl., b) instalowanie kabla YKY 3x1,5 mm2 - 88 m, 2) instalowanie na słupach oświetleniowych elementów iluminacji świątecznej - 22 szt., Termin realizacji części zamówienia: - wykonanie dekoracji w terminie od 05.12.2007 r. do 14.12.2007 r., - rozebranie dekoracji w terminie do 15.02.2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.91.00.00-7, 50.91.10.00-4, 31.52.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dekoracja ul. Gdańskiej na odcinku od ul. Jagiellońskiej do Al. Mickiewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 4 zamówienia do wykonania jest następujący zakres czynności: 1) dostosowanie oświetlenia ulicznego do montażu elementów iluminacji świątecznej poprzez: a) instalowanie puszek łączeniowych - 31 kpl., b) instalowanie kabla YKY 3x1,5 mm2 - 124 m, 2) instalowanie na słupach oświetleniowych elementów iluminacji świątecznej - 66 szt. Termin wykonania części 4 zamówienia: - wykonanie dekoracji w terminie od 05.12.2007 r. do 14.12.2007 r., - rozebranie dekoracji w terminie do 15.02.2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.91.00.00-7, 50.91.10.00-4, 31.52.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.