eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Dostawy płynów infuzyjnych, leku sewelamer i leków uzupełniających

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Janów Lubelski: Dostawy płynów infuzyjnych, leku sewelamer i leków uzupełniających
Numer ogłoszenia: 221885 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Zamoyskiego 149, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724600, 8724611 w. 333, fax 015 8724600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozjl.and.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy płynów infuzyjnych, leku sewelamer i leków uzupełniających.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - przedmiotem zamówienia są dostawy płynów infuzyjnych, leku sewelamer i leków uzupełniających - zamówienie podzielono na 6 zadań zad. 1- płyny infuzyjne zad. 2- płyny infuzyjne z podwójnymi portami zad. 3- płyny infuzyjne żywienie pozajelitowe zad. 4- płyny infuzyjne żywienie pozajelitowe - worki trzykomorowe zad. 5 - sewelamer zad. 6 leki uzupełniajace

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zad. Nr 1 - 1600,- zł Zad. Nr 4 - 120,- zł Zad. Nr 2 - 700,- zł Zad. Nr 5 - 800,- zł Zad. Nr 3 - 400,- zł Zad. Nr 6 - 490,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki na podstawie treści złożonego oświadczenia, - wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 2. Ofertę cenową wraz z oświadczeniami w niej ujętymi według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozjl.and.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ - można odebrać w siedzibie Zamawiającego SP ZZOZ Janów Lubelski ul. Zamoyskiego 149 pok. Nr 1142 23-300 Janów Lubelski oraz na stronie internetowej: www.spzzozjl.and.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 12:00, miejsce: SP ZZOZ Janów Lubelski ul. Zamoyskiego 149 pok. Nr 1141 (sekretariat) 23-300 Janów Lubelski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne w ilości 76 880 sztuk flakony i worki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: płyny infuzyjne z dwoma portami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łyny infuzyjne z dwoma portami w ilości - 25500 sztuk flakonów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: płyny infuzyjne żywienie pozajelitowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne żywienie pozajelitowe - w ilości 950 sztuk flakony i worki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: płyny infuzyjne - worki trzykomorowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne - worki trzykomorowe 1920 ml w ilości 80 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: lek sewelamer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lek sewelamer 1op x 180 kaps. w ilości - 36 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: leki uzupełniające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki uzupełniające w ilości - 4 275 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.