eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Przebudowa wraz z rozbudową wiejskiego centrum kultury, sportu i rekreacji w Falniowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Miechów: Przebudowa wraz z rozbudową wiejskiego centrum kultury, sportu i rekreacji w Falniowie
Numer ogłoszenia: 221856 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz z rozbudową wiejskiego centrum kultury, sportu i rekreacji w Falniowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Zakres robót obejmuje: Przebudowę i rozbudowę budynku parterowego, częściowo podpiwniczonego z poddaszem nieużytkowym. Należy wykonać reorganizację pomieszczeń służących do obsługi imprez organizowanych w przedmiotowym budynku polegająca m.in. na: przebudowie zaplecza kuchennego oraz sanitarnego dla użytkowników sali balowej, budowę zadaszonej sceny, przebudowę pomieszczeń klubu sportowego wraz z pomieszczeniami sanitarno - szatniowymi, pogłębienie piwnic, oraz dobudowę magazynu sprzętu gaśniczego. Zaprojektowany budynek należy wykonać jako murowany z ociepleniem w technologii tradycyjnej. Konstrukcja dachu to wiązar drewniany z elementami stalowymi. Zestawienie powierzchni budynku a) przed rozbudową: Pow. zabudowy istniejącego budynku 454,58m2 Pow. użytkowa istniejącego budynku 379,77m2 Kubatura istniejącego budynku ok. 2210m3 b) po rozbudowie i przebudowie: Pow. zabudowy projektowanego budynku 561,32m2 Pow. użytkowa projektowanego budynku 482,54m2 Kubatura projektowanego budynku ok. 3680m3 ETAP I Zakres prac przewidzianych do realizacji: Dobudowa budynku magazynu sprzętu gaśniczego: element 18.1 poz. 18.1.1 - 18.1.13 kosztorysu robót budowlanych Wykonanie prac rozbiórkowych m.in.: dachu, wieży oraz sceny: element 1.1 poz. 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.8 kosztorysu robót budowlanych Wymurowanie kominów i kanałów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych: element 10.1. poz. 10.1.1 - 10.1.3. kosztorysu robót budowlanych Wykonanie konstrukcji dachowej wraz z pokryciem: element 5.1 poz. 5.1.1 - 5.1.8 kosztorysu robót budowlanych Montaż rynien oraz rur spustowych: element 19.1. poz. 19.1.1 - 19.1.3 kosztorysu robót budowlanych Wykonanie schodów wewnętrznych: element 8.1 poz. 8.1.1 - 8.1.3 kosztorysu robót budowlanych Wykonanie wymiany fragmentu stropu nad piwnicą: element 7.1 poz. 7.1.1 - 7.1.3 kosztorysu robót budowlanych Pogłębienie piwnic i wykonanie posadzki: element 3.1 poz. 3.1.1 - 3.1.7 kosztorysu robót budowlanych Wykonanie instalacji odgromowej: element 2.1 poz. 2.1.1- 2.1.12 kosztorysu robót elektrycznych ETAP II Zakres prac przewidzianych do realizacji: Wykonanie prac rozbiórkowych i wyburzeniowych m.in.: wykucie otworów w ścianach wykucie bruzd poziomych lub pionowych Wykonanie nadproży Wykonanie ścianek działowych Wykonanie termoizolacji budynku Wykonanie pochylni zewnętrznej Wykonanie tynków wewnętrznych Wykonanie posadzek i okładzin ścian Wykonanie sufitów podwieszanych Montaż stolarki drewnianej Malowanie ścian Wykonanie sceny zewnętrznej Wykonanie słupów żelbetowych Wykonanie płyty głównej boiska Wykonanie nawierzchni utwardzonej Wykonanie boiska treningowego W zakresie instalacji: Wykonanie instalacji wodociągowej Wykonanie instalacji solarnej Wykonanie instalacji kanalizacyjnej Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania Wykonanie wentylacji mechanicznej Wykonanie instalacji elektrycznej Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych przedmiarów robót i STWiOR W zakres zamówienia wchodzi również: - wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy, instrukcje bhp i p.poż. oznaczenie dróg ewakuacyjnych. - zapewnienie obsługi geodezyjnej i opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - opracowanie dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ,daty , miejsca wykonania oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia w specjalnościach ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie - sieci, - instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę działalności na wartość co najmniej 300 000,00zł 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie - sieci, - instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej i instalacyjnej, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5) dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, o których mowa w części IV pkt. 2 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem ,wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie, 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 300 000,00zł. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów pok.221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowany do realizacji ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.