eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Dostawa do Urzędu Skarbowego w Wyszkowie materiałów biurowych oraz akcesoriów komputerowych w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Wyszków: Dostawa do Urzędu Skarbowego w Wyszkowie materiałów biurowych oraz akcesoriów komputerowych w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 221846 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wyszkowie , ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7430241, faks 029 7423422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USWyszkow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Urzędu Skarbowego w Wyszkowie materiałów biurowych oraz akcesoriów komputerowych w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do Urzędu Skarbowego w Wyszkowie materiałów biurowych oraz akcesoriów komputerowych w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.81.50.00 - Notatniki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1 Podmiotowe: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy tj.: a1) prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, a2) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należyta starannością, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. a3) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 zł i na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 1.2 Przedmiotowe: Gwarantują dostawę przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz o wymaganych parametrach technicznych i jakościowych. 2. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli właściwe wymagane oświadczenia lub dokumenty wymienione w Części VI SIWZ, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1 Oświadczenie z art. 44 ustawy w oryginale, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone przez Zamawiającego w Części V SIWZ. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 1.2 Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V SIWZ wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 1.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 2. Inne dokumenty. 2.1. Pełnomocnictwo w oryginale upoważniające do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub nie będzie reprezentowany przez uprawnione osoby do reprezentacji wymienione we właściwym rejestrze. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: a) udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno zostać złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie, jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji w imieniu Wykonawców, podpisania umowy, b) oferta będzie zawierać oświadczenie wymienione w części VI pkt 1.1 złożone przez: - ustanowionego pełnomocnika w imieniu Wykonawców występujących wspólnie w zakresie spełniania łącznego warunków udziału w postępowaniu określonych w Części V ppkt 1.1 lit. a1- a3 i ppkt 1.2 SIWZ, - każdego Wykonawcę wchodzącego w skład konsorcjum w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Części V pkt 1.1 lit. b SIWZ, c) dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienione w części VI pkt 1.2.1 dla, każdego partnera konsorcjum z osobna, d) Zamawiający nie dopuszcza zmian w składzie konsorcjum po złożeniu oferty i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją §. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawców (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 , poz. 605 ze zm.). 5. Wykonawcy, których Oferty nie zawierają któregokolwiek z wymienionych w pkt. 2 i 3 oświadczeń lub dokumentów, zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu - spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USWyszkow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.is.waw.pl/USWyszkow.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Wyszkowie ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków pok. 101 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.