eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Termomodernizacja budynków trzech jednostek oświatowych Gminy Blachownia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Blachownia: Termomodernizacja budynków trzech jednostek oświatowych Gminy Blachownia
Numer ogłoszenia: 221838 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Blachowni , ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, tel. 034 3270409, 3270461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blachownia.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków trzech jednostek oświatowych Gminy Blachownia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków trzech jednostek oświatowych Gminy Blachownia t.j.: budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Blachowni przy ul. Wspólnej 5, budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 w Blachowni przy ul. Żeromskiego 4A oraz budynku Publicznego Przedszkola w Łojkach przy ul. Długiej 50. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale III pkt. 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na PCV, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą, - docieplenie stropodachu i dachu styropianem układanym od zewnątrz pod papę termozgrzewalną - pokrycie dachu dwukrotnie papą termozgrzewalną, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymianę instalacji odgromowej na budynku, - remont tarasu. Przedmiot zamówienia opisany jest projektem budowlano - wykonawczym i przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z: a. Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Blachowni przy ul. Wspólnej 5 - zgodnie z Przedmiarem robót: - wymianę stolarki okiennej o pow. 322 m2 i drzwiowej o pow. 3,89 m2 na PCV, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą styropianem grubości 12 cm o pow. 1.534,46 m2, - docieplenie stropodachu i dachu styropianem układanym od zewnątrz pod papę termozgrzewalną grubości 15 cm o pow. 1.160,46 m2, - wymianę instalacji odgromowej na budynku - 690,67mb, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - 189,85 mb. b. Zadanie Nr 2 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 w Blachowni przy ul. Żeromskiego 4A - zgodnie z Przedmiarem robót: - wymianę stolarki okiennej o pow. 78 m2 i drzwiowej o pow. 21,2 m2 na PCV, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą styropianem grubości 12 cm o pow. 636 m2, - docieplenie stropodachu i dachu styropianem układanym od zewnątrz pod papę termozgrzewalną grubości 15 cm o pow. 369,20 m2, - pokrycie dachu dwukrotnie papą termozgrzewalną na pow. 384,87 m2, - wymianę instalacji odgromowej na budynku - 102,95mb, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - 113,5mb, - remont tarasu o pow. 127m2. c. Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Łojkach przy ul. Długiej 50 - zgodnie z Przedmiarem robót: - wymianę stolarki okiennej o pow. 72,66 m2 i drzwiowej o pow. 14,34 m2 na PCV, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą styropianem grubości 12 cm o pow. 823,86 m2, - docieplenie stropodachu i dachu styropianem układanym od zewnątrz pod papę termozgrzewalną grubości 15 cm o pow. 617 m2, - pokrycie dachu dwukrotnie papą termozgrzewalną na pow. 606,66 m2, - wymianę instalacji odgromowej na budynku - 197,5mb, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - 55,6 mb, - remont tarasu o pow. 128,52m2. 4. Wymagania Zamawiającego: a. Roboty budowlane należy wykonywać wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót [SST], stanowiącej Załącznik Nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z pomieszczeń będących w jego dyspozycji. c. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec swoich pracowników i osób trzecich za szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót budowlanych. d. Wykonawca zapewni właściwą, jakość i niezawodność wykonanych przez siebie robót budowlanych. e. Wykonawca udzieli pisemnej, co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, f. Do oferty należy dołączyć deklaracje zgodności oraz certyfikaty na zastosowane materiały. Zaprawy klejowe i wyprawy tynkarskie muszą posiadać certyfikat Państwowego Zakładu Higieny w zakresie radiacji. g. Wykonawca może zamienić zastosowane materiały na materiały o niezgorszych parametrach, w myśl art. 30 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych [Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z późniejszymi zmianami], jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł [słownie: pięć tysięcy złotych 00.100 groszy], 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. W pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II.O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 b. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c. W gwarancjach bankowych; d. W gwarancjach ubezpieczeniowych; e. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.]. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d. wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: b. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn e. leżących po stronie wykonawcy, f. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony, jeżeli: a. z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia, b. do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy [robót] do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że jest On aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionych funkcji. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia warunek będzie spełniony, jeżeli: a. w wykazie wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania docieplenia ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku usług wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. b. w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty; Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce [np. dzierżawione, wylizingowane itp.], które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: rusztowaniami systemowymi o powierzchni roboczej minimum 500m2, minimum dwoma mieszadłami do zapraw klejowych oraz wiertarką udarową do kotwienia styropianu - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. c. w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy [robót] oraz przynajmniej pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. d. w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidziane są do wykonania zamówienia [wykonawcę również], określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ UWAGA: Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom części zadania dotyczącej wykonania docieplenia ścian oraz stropodachów. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony, jeżeli: a. Wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek będzie spełniony, jeżeli: a. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. d. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom części zadania dotyczącej wykonania docieplenia ścian oraz stropodachów. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą; spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: [Oferta musi zawierać numery oznaczające Załączniki do SIWZ] a. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty z wykorzystaniem wzoru zawartego w Załączniku Nr 1 do SIWZ zgodny z załączonym do oferty kosztorysem ofertowym Wykonawcy [kosztorys szczegółowy], b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy [w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie] - Załącznik Nr 2 do SIWZ, c. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa [dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej]. d. Aktualny odpis.wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. e. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium. f. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania [przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych] - Załącznik Nr 3 do SIWZ, g. Podpisany przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie wzór umowy- stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, h. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, w który będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania docieplenia ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ i. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - wypełniony i podpisany Załącznik Nr 7 do SIWZ, j. Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ, k. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- wypełniony i podpisany Załącznik Nr 8 do SIWZ, l. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty. m. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ww. ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. n. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, przy czym w przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa odpowiednią informację. 2. Wymagane dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentu powinien być on opatrzony przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. Zamawiający wezwie wykonawców zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Blachowni - pok. 23 ul. Sienkiewicza 22 42-290 Blachownia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Blachowni - pok. 23 ul. Sienkiewicza 22 42-290 Blachownia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Blachowni przy ul. Wspólnej 5 - zgodnie z Przedmiarem robót:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymianę stolarki okiennej o pow. 322 m2 i drzwiowej o pow. 3,89 m2 na PCV, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą styropianem grubości 12 cm o pow. 1.534,46 m2, - docieplenie stropodachu i dachu styropianem układanym od zewnątrz pod papę termozgrzewalną grubości 15 cm o pow. 1.160,46 m2, - wymianę instalacji odgromowej na budynku - 690,67mb, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - 189,85 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 w Blachowni przy ul. Żeromskiego 4A zgodnie z Przedmiarem robót:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymianę stolarki okiennej o pow. 78 m2 i drzwiowej o pow. 21,2 m2 na PCV, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą styropianem grubości 12 cm o pow. 636 m2, - docieplenie stropodachu i dachu styropianem układanym od zewnątrz pod papę termozgrzewalną grubości 15 cm o pow. 369,20 m2, - pokrycie dachu dwukrotnie papą termozgrzewalną na pow. 384,87 m2, - wymianę instalacji odgromowej na budynku 102,95mb, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 113,5mb, - remont tarasu o pow. 127m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Łojkach przy ul. Długiej 50 - zgodnie z Przedmiarem robót:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymianę stolarki okiennej o pow. 72,66 m2 i drzwiowej o pow. 14,34 m2 na PCV, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą styropianem grubości 12 cm o pow. 823,86 m2, - docieplenie stropodachu i dachu styropianem układanym od zewnątrz pod papę termozgrzewalną grubości 15 cm o pow. 617 m2, - pokrycie dachu dwukrotnie papą termozgrzewalną na pow. 606,66 m2, - wymianę instalacji odgromowej na budynku 197,5mb, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 55,6 mb, - remont tarasu o pow. 128,52m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.