eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liniewo › Kształtowanie centrum kulturalno- społeczno- rekreacyjnego w miejscowości Liniewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Liniewo: Kształtowanie centrum kulturalno- społeczno- rekreacyjnego w miejscowości Liniewo
Numer ogłoszenia: 221825 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo , ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, woj. pomorskie, tel. 058 6878520, faks 058 6878522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształtowanie centrum kulturalno- społeczno- rekreacyjnego w miejscowości Liniewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.1 Remont Sali widowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji w Liniewie. Sala widowiskowa to pomieszczenie o wymiarach 10x14,7, składa się ze sceny widowni i balkonu. W ramach prac remontowych przewiduje się wymianę posadzki na terakotę, na scenie ułożenie podłogi z desek, wyminę drzwi wejściowych, remont schodów z ułożeniem terakoty wymianę balustrad i poręczy, przebudowę wejścia na scenę, gipsowanie i malowanie ścian, wykonanie sufitów podwieszanych, wymianą grzejników CO, remont oświetlenia, przebudowę instalacji wentylacyjnych i urządzeń wentylacyjnych, wymiana kotary na scenie. 3.2.2. Remont ogrodzenia placu wiejskiego i jego doposażenie W ramach prac budowlanych przewidziano rozbiórkę istniejącego ogrodzenia demontaż słupków betonowych oraz wykarczowanie terenu. Ogrodzenie ma zostać wykonane na słupkach stalowych. Na słupki zamontowana zostanie siatka ocynkowana o wysokości 1,5 mb i długości 98 mb. Teren o powierzchni 147 m2 zostanie splantowany. Zdemontowana zostanie konstrukcja do koszykówki, natomiast zamontowane 2 bramki do piłki ręcznej -nożnej, 2 huśtawki, 2 komplety stołów ogrodowych, oraz wykonane zostaną stopy pod grill i grill. W zakresie prac przewidziano nasadzenie 30 szt krzewów. 3.2.3. Przebudowa ciągu pieszego oraz odwodnienie i zagospodarowanie placu w centrum wsi Liniewo Roboty polegają na wymianie istniejącej nawierzchni placu na nawierzchnię utwardzoną z kostki betonowej drobno wymiarowej w kolorze szarym na podbudowie z tłucznia i podsypce cementowo piaskowej. Powierzchnia placu wraz z wjazdem wynosi 875m2 a chodników 65m2.Na placu przewiduje się montaż fontanny ogrodowej na postumencie zlokalizowana w centralnej części zielonej placu. Wokół fontanny zaplanowano montaż 3 ławek ogrodowych. Teren o powierzchni 50m2 należy wyrównać i obsiać trawą. Przewiduje się także sadzenie 10 krzewów. Przebudowa ciągów pieszych polegać ma na rozbiórce istniejących chodników wykonanych z płytek 50x50x7cm a następnie ułożenie chodnika z kostki betonowej 10x20 cm grubości 6cm oraz 8 cm na wjazdach. Łączna powierzchnia 1237,5m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.23.62.90 - Naprawa terenów rekreacyjnych 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego Urząd Gminy Liniewo BS Starogard Gdański o Skarszewy nr 48 8340 0001 0100 1876 2000 0003 z dopiskiem ). Kształtowanie centrum kulturalno- społeczno- rekreacyjnego w miejscowości Liniewo. Dla Wykonawcy ubiegającego się o zadanie wnosi wadium w wysokości 10000 zł ( słownie dziesięć tysięcy złotych lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a na rachunek Zamawiającego w termie składania ofert nie będzie uznany, tzn pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać: termin obowiązywania ( musi obejmować okres związania oferta począwszy od upływu terminu składania ofert) kwota( równa kwocie wadium) gwarant lub poręczyciel ( wystawiający gwarancję lub poręczenia) beneficjent gwarancji lub poręczenia( Gmina Liniewo) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją ( gwarant lub poręczenia zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta) płatność na pierwsze żądanie ( poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądania beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust 5 ustawy) nieodwołalność gwarancji lub poręczenia ( gwrant lub poręczyciel nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia) Brak w poręczeniu lub gwarancji jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Wykluczone zostaną oferty w których wadium zostanie wniesione w innej formie niż określone przez Zamawiającego, wniesione w mniejszej niż określił Zamawiający wysokości.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm., w tym Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w.w ustawy, a więc dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Celem spełnienia warunku zwartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wskazać, że: a)wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w ciągu ostatnich 3 lat w zakresie budowy lub przebudowy sali widowiskowej, lub innego obiektu budowlanego o zbliżonej kubaturze i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. b)wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w ciągu ostatnich 3 lat w zakresie budowy lub przebudowy chodników ciągów pieszych, zjazdów, zatok o wielkości minimum 600m2 każda i wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto każda. c) co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan, wentylacyjnej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 6.3. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 7.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 7.2.1 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami w branży: - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wod.-kan i wentylacyjnej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 7.2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ, w przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy. W przypadku wykonywania prac przez podwykonawców należy do oferty dołączyć załącznik nr 5 do SIWZ. 7.2.3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. a)wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w ciągu ostatnich 3 lat w zakresie budowy lub przebudowy sali widowiskowej, lub innego obiektu budowlanego o zbliżonej kubaturze i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. b)wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w ciągu ostatnich 3 lat w zakresie budowy lub przebudowy chodników ciągów pieszych, zjazdów, zatok o wielkości minimum 600m2 każda i wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto każda. 7.2.4. Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów (załącznik nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia tj. co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami w branży: - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. I wentylacyjnej i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w rozdz. 7. pkt. 7.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.4. 7.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 7.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. g) W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Poza oświadczeniami i dokumentami Wykonawcy zobowiązani są do oferty złożyć: 7.6 Do oferty załączyć kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy wykonany zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ 7.7 Dowód wniesienia wadium 7.8 Formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ 7.9 Parafowany wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Liniewo ul. Dworcowa 3 83-420 Liniewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Liniewo ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, pokój 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków Gminy Liniewo oraz Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.