eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sporządzenie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Częstochowa: Sporządzenie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 221758 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych -11 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentują wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego, przedmiotu i wartości usług ( ilości operatów szacunkowych), dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu: 2 szt. operatów szacunkowych. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. specyfikacji muszą być: a) Wykaz wykonanych usług określonych w punkcie 5.3. specyfikacji, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać informacje podane w nagłówku tabeli. b) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. SIWZ muszą być: a. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach określonych w punkcie 5.2, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, b. oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA, c. informacja o podstawie do dysponowania ww. osobą. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.5.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2.-5.4. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). Pozostałe dokumenty: a) wypełniony w formie oryginału druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1)a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy na pisemny wniosek i w terminie wnioskowanym przez rzeczoznawcę, lecz nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych w przypadku braku możliwości dostępu do wycenianej działki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowa, Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego ul Waszyngtona 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Śląska 11/13 Częstochowa, w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość udziału gminy wynoszącego ? części w nieruchomości zabudowanej położonej w Częstochowie przy ul. Krakowskiej 56, oznaczonej w obrębie 236 jako działka nr 48 o pow. 0,1095 ha ( z wyliczeniem wartości udziału w gruncie i w budynku) w celu sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz współwłaściciela nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości: - położonej w Częstochowie przy ul. POW oznaczonej w obrębie 182 jako działka nr 38/2 o powierzchni 0,0753 ha i działka nr 32/9 o pow. 0,0071 ha (KW nr 248), - zabudowanych położonych w Częstochowie przy ul. Kopernika i ul. POW, oznaczonych w obrębie 182 jako działka nr 32/12 o powierzchni 0,0059 ha (KW nr 248) i działka nr 32/8 o pow. 0,0030 ha (KW nr 88615), w tym : - wartość gruntu, - wartość składnika budowlanego, W celu sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej oznaczonej w obrębie 182 jako działka nr 38/1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad.nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3.1 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Św. Brata Alberta 102A, działka nr 7/4 o pow. 1,2116 ha, obręb 10, po podziale działki nr: - 7/7 o pow. 0,2720 ha, - 7/8 o pow. 0,1109 ha, - 7/9 o pow. 0,1145 ha, - 7/10 o pow. 0,1145 ha, - 7/11 o pow. 0,1145 ha, - 7/12 o pow. 0,1146 ha, -7/13 o pow. 0,1146 ha, -7/14 o pow. 0,1366 ha, -7/15 o pow. 0,1194 ha. Zadanie nr 3.2 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Piastowska, działka nr 532 o pow. 1,3127 ha , obręb Kawodrza Dolna k.m. 4 po podziale działki nr: - 532/1 o pow. 0,4098 ha, - 532/2 o pow. 0,0758 ha, - 532/3 o pow. 0,0760 ha, - 532/4 o pow. 0,0759 ha, - 532/5 o pow. 0,0762 ha, - 532/6 o pow. 0,0763 ha, - 532/7 o pow. 0,0763 ha, - 532/8 o pow. 0,0894 ha, - 532/9 o pow. 0,0974 ha, - 532/10 o pow. 0,2596 ha. Zadanie nr 3.3 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Skrzetuskiego 87, działka nr 17 o pow. 0,6089 ha, obręb 360 po podziale działki nr: - 17/1 o pow. 0,1014 ha, - 17/2 o pow. 0,0913 ha, - 17/3 o pow. 0,0924 ha, - 17/4 o pow. 0,0934 ha, - 17/5 o pow. 0,1231 ha, - 17/6 o pow. 0,1143 ha. Zadanie nr 3.4 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Wichrowa 5, działka nr 180/2 o pow. 1,0691 ha, obręb Wielki Bór AR 7 po podziale działki nr: - 180/4 o pow. 0,0810 ha, - 180/5 o pow. 0,0810 ha, - 180/6 o pow. 0,0806 ha, - 180/7 o pow. 0,0822 ha, - 180/8 o pow. 0,0849 ha, - 180/9 o pow. 0,0865 ha, - 180/10 o pow. 0,0857 ha, - 180/11 o pow. 0,0857 ha, - 180/12 o pow. 0,0999 ha, - 180/13 o pow. 0,1281 ha, - 180/14 o pow. 0,1703 ha. Zadanie nr 3.5 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Ugody, działka nr 515/4 o pow. 0,7544 ha i działka nr 516/4 o pow. 0,7233 ha, obręb Rząsawy k.m. 9 po podziale działki nr: - 515/5 o pow. 0,1046 ha, - 515/6 o pow. 0,1047 ha, - 515/7 o pow. 0,0296 ha, - 515/8 o pow. 0,5155 ha, - 516/5 o pow. 0,0832 ha, - 516/6 o pow. 0,0832 ha, - 516/7 o pow. 0,0331 ha, - 516/8 o pow. 0,5228 ha. Zadanie nr 3.6 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Karpacka 57, działka nr 1462 o pow. 0,9000 ha, obręb Dźbów k.m. 7 po podziale działki nr: - 1462/1 o pow. 0,1356 ha, - 1462/2 o pow. 0,1378 ha, 1462/3 o pow. 0,1386 ha, - 1462/4 o pow. 0,1393 ha, - 1462/5 o pow. 0,1398 ha, - 1462/6 o pow. 0,2400 ha. Zadanie nr 3.7 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Batalionów Chłopskich 60/62, działki nr 585 i 586 o łącznej pow. 1,4950 ha, obręb Wyczerpy Górne k.m. 6, po podziale działki nr: - 585/1 o pow. 0,1031 ha, - 585/2 o pow. 0,0450 ha, 585/3 o pow. 0,0295 ha, - 585/4 o pow. 0,0296 ha, - 585/5 o pow. 0,0409 ha, - 585/6 o pow. 0,0411 ha, - 585/7 o pow. 0,0412 ha, - 585/8 o pow. 0,0415 ha, - 585/9 o pow. 0,7271 ha, - 586/1 o pow. 0,0430 ha, - 586/2 o pow. 0,0172 ha, 586/3 o pow. 0,0112 ha, - 586/4 o pow. 0,0112 ha, - 586/5 o pow. 0,0153 ha, - 586/6 o pow. 0,0152 ha, - 586/7 o pow. 0,0151 ha, - 586/8 o pow. 0,0152 ha, - 586/9 o pow. 0,2526 ha. ul. Sąsiedzka 5, działka nr 588/3 o pow. 0,1608 ha , obręb Wyczerpy Górne k.m. 6, po podziale działki nr: - 588/4 o pow. 0,0026 ha, - 588/5 o pow. 0,0054 ha, 588/6 o pow. 0,0196 ha, - 588/7 o pow. 0,0198 ha, - 588/8 o pow. 0,0275 ha, - 588/9 o pow. 0,0277 ha, - 588/10 o pow. 0,0281 ha, - 588/11 o pow. 0,0282 ha. Działki będą stanowiły jedną nieruchomość: 6. 585/2, 586/2, 588/5, 7. 585/3, 586/3, 588/6, 8. 585/4, 586/4, 588/7, 9. 585/5, 586/5, 588/8, 10. 585/6, 586/6, 588/9, 11. 585/7, 586/7, 588/10, 12. 585/8, 586/8, 588/11. Zadanie nr 3.8 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Ugody 69, działka nr 525 o pow. 1,1566 ha, obręb Rząsawy k.m. 9 po podziale działki nr: - 525/1 o pow. 0,5461 ha, - 525/2 o pow. 0,1317 ha, - 525/3 o pow. 0,0794 ha, - 525/4 o pow. 0,0794 ha, - 525/5 o pow. 0,0915 ha, - 525/6 o pow. 0,1332 ha, - 525/7 o pow. 0,0933 ha. Uwaga: dla zadań 3.1 - 3.8 W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty brutto ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad.nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Gminy zabudowanej częściami 2 budynków gospodarczych, położonej w Częstochowie przy ul. Bardowskiego 46, oznaczonej w obrębie 304 jako działka nr 41/6 o pow. 0,0034 ha - celem sprzedaży. Operat szacunkowy musi obejmować odrębnie: wartość gruntu oraz wartość części budynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość służebności przesyłu, dla nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonych jako działki ewidencyjne : nr 3, obręb 152 - położona przy ul. 3 Maja, nr 4, obręb 152 - położona przy ul. 7 Kamienic, nr 88, obręb 117 - położona przy ul. Manganowej, nr 38/2, obręb 41b - położona przy ul. Dąbrowskiego, nr 6/1, obręb 71 - położona przy ul. Drogowców, celem określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności przesyłu dla ENION - u.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Gminy zabudowanej częścią budynku gospodarczego położonej w Częstochowie, oznaczonej w obrębie Gnaszyn Dolny k. m. 4 jako działka nr: 357/116 o pow. 0,0070ha - z wyliczeniem wartości gruntu i części budynku celem sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę warunków zagospodarowania działki przyległej nr 357/22 obręb Gnaszyn Dolny k. m. 4. w celu sprzedaży.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przesyłu na czas nieoznaczony, polegającej na prawie zainstalowania w pomieszczeniach stacji transformatorowej zlokalizowanych w przyłączanym obiekcie urządzeń rozdzielczych SN, transformatorów SN/nN i wprowadzenia do niej linii kablowych SN, wybudowania na terenie przyłączanej nieruchomości linii kablowych zasilających stację transformatorową w przyłączanym obiekcie, całodobowego dostępu do wszystkich wybudowanych i zainstalowanych urządzeń SN i nN, będących własnością ENION, zlokalizowanych w przyłączanym obiekcie i na terenie przyłączanej nieruchomości oraz zapewnienia możliwości wyprowadzenia w przyszłości ze stacji transformatorowej w przyłączanym obiekcie linii kablowych SN i nN,, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonej jako działka ewidencyjna: nr 120/11, obręb 229 - położonej przy ul. Żużlowej w celu określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności przesyłu dla ENION-u.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości gruntowej (grunt), położonej w Częstochowie przy ul. Legionów 24/30, oznaczonej jako działka nr 136/1 o pow. 0,0310 ha obręb 181, będącej własnością Skarbu Państwa w celu przekazania działki w trwały zarząd.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości gruntowej (grunt), położonej w Częstochowie przy ul. Pułaskiego, oznaczonej jako działka nr 122/4 o pow. 0,0042 ha obręb 179 będącej własnością Skarbu Państwa w celu przekazania działki w trwały zarząd.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad. nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w zakresie wyceny nieruchomości gruntowej (zabudowanej) stanowiącej własność Gminy Miasto Częstochowa, położonej przy ul. Manganowej 12a, oznaczonej jako działka nr 96/32, obręb 117 o powierzchni 0,0614 ha w celu ustalenia wartości rynkowej gruntu jako przedmiotu prawa własności oraz wysokości opłat za użytkowanie nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zad. nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej oraz wartości prawa wieczystego użytkowania nieruchomości gruntowych - 120 działek - będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych na potrzeby przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Wymieniona ilość działek może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.