eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Srokowo › 27/1/09/08 Modernizacja budynku podleśniczówki w miejscowości Pożarki 11A/2 nr inw. 110/320 wraz z wymianą instalacji sanitarnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Srokowo: 27/1/09/08 Modernizacja budynku podleśniczówki w miejscowości Pożarki 11A/2 nr inw. 110/320 wraz z wymianą instalacji sanitarnych
Numer ogłoszenia: 221743 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Srokowo , ul. Leśna 1, 11-420 Srokowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7534705, fax. 089 7534261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/srokowo/.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Srokowo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 27/1/09/08 Modernizacja budynku podleśniczówki w miejscowości Pożarki 11A/2 nr inw. 110/320 wraz z wymianą instalacji sanitarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku podleśniczówki w miejscowości Pożarki 11A/2 nr inw. 110/320 wraz z wymianą instalacji sanitarnych. Opis przedmiotu zamówienia (przedmiar robót i specyfikacja odbioru robót oraz ślepe kosztorysy) zawierają załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zasady wnoszenia wadium 1.Wadium w wysokości 2 200.00 zł w formach określonych w ustawie PZP powinno być wniesione przed terminem otwarcia ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w: BOŚ S.A. Olsztyn 98154010722001501380060001 z adnotacją: Wadium - 27/1/09/08 Modernizacja budynku podleśniczówki w miejscowości Pożarki 11A/2 nr inw. 110/320 wraz z wymianą instalacji sanitarnych 2.Dokument (oryginał) potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu powinien stanowić załącznik do składanej oferty. 2.Zasady zwrotu wadium 1.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wykonawcy. 2.Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą, 2)zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3)zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty, 2)który został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona, 4)złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 3.Utrata wadium 1.Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Warunki przedmiotowe 1. wykonawca zaakceptuje projekt warunków umowy, ocena spełnienia tych warunków odbędzie się według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia składane w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (w załączeniu wzór formularza), że: posiada niezbędne uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków podmiotowych, jakie muszą spełniać Wykonawcy. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę). A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Dokumenty przedmiotowe, wymagane od Wykonawcy 1. akceptowany projekt ogólnych warunków umowy,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/srokowo/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NADLEŚNICTWO SROKOWO ul. Leśna 1 11-420 Srokowo woj. Warmińsko-Mazurskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: NADLEŚNICTWO SROKOWO ul. Leśna 1 11-420 Srokowo woj. Warmińsko-Mazurskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.