eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gierałtowice › adaptacja części budynku starej szkoły w Paniówkach dla pomieszczeń ośrodka zdrowia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22172

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gierałtowice: adaptacja części budynku starej szkoły w Paniówkach dla pomieszczeń ośrodka zdrowia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gierałtowice, do kontaktów: Weronika Bargiel, ul. ks. Roboty 48, 44-186 Gierałtowice, woj. śląskie, tel. 032 3011300, 3011340, fax 032 3011306, 3011351, e-mail: inwestycje@gieraltowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gieraltowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja części budynku starej szkoły w Paniówkach dla pomieszczeń ośrodka zdrowia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Gierałtowice - sołectwo Paniówki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Adaptacja części budynku starej szkoły w Paniówkach dla pomieszczeń ośrodka zdrowia. Zadanie polega m.in. na a) wykuciach otworów drzwiowych, przekuciach i wykuciach w ścianach nośnych i działowych, b) zamurowaniach fragmentów ścian cegłą pełną - w ścianach zewnętrznych cegłą klinkierową, c) rozbiórce elementów stropów drewnianych z płyt pilśniowych, ślepych pułapów, polep, odgrzybianiu i impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych, d) montażu ścianek działowych gipsowych, e) zainstalowaniu sufitów podwieszanych płytami g-k, ogniochronnymi, f) uzupełnieniu i konserwacji stropów Kleina w pomieszczeniach gabinetu lekarza pediatry, g) zerwaniu wykładzin i płytek podłogowych, wyrównaniu podłoża wylewką samopoziomującą, ułożeniu płyt g-k, położeniu wykładzin podłogowych, ułożeniu płytek ceramicznych, h) skuciu tynków wewnętrznych, wykonaniu tynków wewnętrznych kat. III, wykonaniu gładzi gipsowych, malowaniu podłoży gipsowych ścian i sufitów, niektóre ściany należy wyłożyć płytkami ceramicznymi, i) wymianie stolarki drzwiowej, montażu drzwi szklanych bezramowych, j) montażu dwóch ścianek bezramowych ze szkła matowego hartowanego, k) osadzeniu okien drewnianych, l) wykonaniu placu przed wejściem do ośrodka zdrowia wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych, ł) modernizacji instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji sanitarnej, wymianie instalacji c.o., m)wykonaniu wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, n) robotach towarzyszących. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru faktycznego przedmiotu umowy. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (wymagany) : do 4 miesięcy od daty udzielenia zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1/ oświadczenie wykonawcy, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2/ kosztorys ofertowy, 3/ harmonogram wykonania robót. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia: zamówienie o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 60 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Warunek 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunek 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gwarantującymi należyte wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawcy muszą posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem rzeczowym i wartością zamówienia, wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający ustala następujące minimalne wymogi dotyczące spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu : za odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia uzna wykonanie 2robót budowlanych o wartości co najmniej 400 000 zł każda. Ponadto Zamawiający wymaga potwierdzenia odpowiednimi dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru itp), że wykazane zadania zostały wykonane należycie. Warunek 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości minimum 600 000,00 zł oraz wykazać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie gwarancyjnej ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100 000,00 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wszystkich warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach. W związku z tym, że liczba wykonawców, którzy spełnią wymogi minimalne dotyczące posiadanego doświadczenia zawodowego, określone w warunku 3, może okazać się większa niż 5, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, Zamawiający ustala następujący sposób dalszej oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu : za każdą wykazaną i potwierdzoną dokumentami dodatkową ilość zadań o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem zamówienia ( powyżej wymaganego minimum 2 roboty budowlane, każda o wartości co najmniej 400 000 zł) Zamawiający przyzna dodatkowo 10 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1 : w celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Warunek 2 : w celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące dokumenty : 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Uwaga ! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w warunku 2 pkt 1,2,4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w warunku 2 pkt 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w warunku 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia powyższych dokumentów powinien być tożsamy z terminem wystawienia dokumentów obowiązujących w kraju. Warunek 3 : w celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące dokumenty: 1/ wykaz wykonanych co najmniej 2 zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, 2/ dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że wykazane zadania zostały wykonane należycie, 3/wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, tj - samochód samowyładowczy do 5 t - samochód skrzyniowy 5-10 t - żuraw samochodowy 5-6 t - ciągnik kołowy 55-63 KW - przyczepa dłużycowa do samochodu do 4,5 t - betoniarka wolnospadowa elektr. 150 dm³ - spawarka elektryczna wirująca 300 A - spycharko-ładowarka - wibrator powierzchniowy - sprężarka powietrza przewoźna spalinowa 4-5 m³/min. - piaskarnia do czyszczenia mechanicznego ( w powyższych pozycjach wymagana ilość urządzeń - minimum po 1 szt ) - inne, 4/ informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, stwierdzających, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia (kierownik budowy, kierownik robót), posiadają wymagane uprawnienia, tj uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnej, elektrycznej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Warunek 4 : w celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące dokumenty : 1/informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2/polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający przekaże nieodpłatnie SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 12:00, Miejsce otwarcia ofert : Urząd Gminy Gierałtowice, 44-186 Gierałtowice, ul. Ks. Roboty 48, Referat Inwestycji i Szkód Górniczych, sala konferencyjna nr 115.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.