eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Utrzymanie czystości w krytej pływalni przy SP 65 w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Bydgoszcz: Utrzymanie czystości w krytej pływalni przy SP 65 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 221728 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego, ul. Duracza 7, 85-791 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3430966, fax 052 3433244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp65bydgoszcz.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w krytej pływalni przy SP 65 w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w krytej pływalni zlokalizowanej przy Szkole Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy ul. Duracza 7, na niżej określonych warunkach, wskazanych powierzchniach użytkowych oraz częstotliwościach sprzątania, sposobu i wymagań odnośnie wykonywania usług zapewniających utrzymanie czystości na obiekcie. Powierzchnie do sprzątania w m2: 1. Hala basenowa, zjeżdżalnia, pokój ratowników i trenerów, trybuny widowni - 399,52 2. Łaźnie, szatnia, sauna, wc - 316,40 3. Kasa, pomieszczenia administracyjne - 62,92 4. Pomieszczenia porządkowe - 6,69 5. Magazynki - 23,19 6. Ciągi komunikacyjne - 272,38 7. Sala gimnastyczna, pokój trenerów, przebieralnia, szatnia - 93,34 Ogółem: 1.174,44 Glazura i otwory: 1. Glazura w pomieszczeniach mokrych - 920,25 2. Glazura pozostała - 183,46 3. Otwory okienne i drzwiowe - 570,05 Ogółem: 1.673,76 Godziny otwarcia krytej pływalni: Dni tygodnia: Od poniedziałku do piątku -godziny pracy serwisu dziennego:6.00-22.00 - kompleksowe sprzątanie obiektu: 22.00-5.50 Sobota i niedziela -godziny pracy serwisu dziennego:8.00-22.00 - kompleksowe sprzątanie obiektu: 22.00-7.50 1)Do właściwego wykonania umowy Wykonawca zapewni dwie osoby wykonujące serwis dzienny w podanych godzinach. 2) Do kompleksowego sprzątania obiektu Wykonawca musi zapewnić taką ilość osób (nie mniej niż dwie), aby skończyć pracę najpóźniej do podanej godziny. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin użytkowania obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: wykonawcy są uprawnieni (art.22 ust.1 uPzp), nie podlegają wykluczeniu ( art.24 uPzp), przyjmują warunki umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: - w oryginale: wypełniony formularz oferty, zawierający oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1uPzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 uPzp ( według wzoru zamawiającego), - w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania oferenta i składania oświadczeń woli w jego imieniu, - aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnymi składkami i podatkiem Vat. UWAGA: Warunek aktualności (dokumentu) spełnia dokument: wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dodatkowo należy przedstawić: - wykaz środków czyszczących, myjących, dezynfekcyjnych i przeciw grzybiczych oraz wykaz sprzętu, jaki zostanie użyty przez wykonawcę usług do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymogów obowiązujących w obiektach basenowych, - wykaz, co najmniej trzech obiektów sportowych, z którymi wykonawca współpracuje lub współpracował w okresie ostatnich trzech lat w zakresie prac porządkowych, - oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, potwierdzone podpisem zamawiającego, - oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z harmonogramem pracy obowiązującej na obiekcie (zasadnicze sprzątanie basenu w godzinach nocnych), oraz zakresem czynności zawartymi w siwz, wraz z zobowiązaniem do bezwzględnego ich przestrzegania, - przedstawienie w postaci poświadczonych kserokopii posiadanych certyfikatów, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Jeżeli wykonawcy nie złożą w wymaganym terminie ww. dokumentów lub zaistnieją okoliczności wymienione w art.24 ust.1 i ust 2 uPzp - zostaną wykluczeni z postępowania, o czym zamawiający zawiadomi wykonawcę niezwłocznie, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp65bydgoszcz.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 65 Bydgoszcz 85-791 ul. Duracza 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 65 Bydgoszcz 85-791 ul. Duracza 7 pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.