eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawoja › ZP-1/2015 Termomodernizacja budynku dyrekcji i osad będących w zarządzie Babiogórskiego Parku Narodowego - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-18

Zawoja: ZP-1/2015 Termomodernizacja budynku dyrekcji i osad będących w zarządzie Babiogórskiego Parku Narodowego - etap II
Numer ogłoszenia: 22171 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi , Zawoja 1403, 34-222 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 33 8775 110, faks 33 8775 554.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna Park Narodowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-1/2015 Termomodernizacja budynku dyrekcji i osad będących w zarządzie Babiogórskiego Parku Narodowego - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku dyrekcji i osad będących w zarządzie Babiogórskiego Parku Narodowego - etap II Zadanie zostało podzielone na dwie części : Część I - Pompy ciepła solanka-woda (Rybna 993, Stonów, Dyrekcja BgPN, Śmietanowa) Część II - docieplenie ścian poddasza oraz połaci dachu wełną mineralną wraz z robotami towarzyszącymi (Paluchówka, Stonów, Śmietanowa, budynek administracyjny dyrekcji Parku) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie materiały niezbędne do realizacji zadania dostarcza we własnym zakresie wykonawca Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z zasadami obowiązującymi w Babiogórskim Parku Narodowym wyszczególnionymi we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.11.10-5, 45.23.13.00-8, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3, 45.26.10.00-4, 45.31.23.11-0, 45.32.00.00-6, 45.26.20.00-1, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w kwocie: - dla części I postępowania - 15 000,00 zł; - dla części II postępowania - 5000,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie 46 1130 1150 0012 1252 7890 0001 przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Na dowodzie wpłaty należy wpisać: ZP-1/2015 część nr...(nr części której wpłata dotyczy) 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać: - termin obowiązywania (musi obejmować okres związania ofertą począwszy od upływu terminu składania ofert), - kwotę (równa kwocie wadium), - jednoznacznie określonego gwaranta lub poręczyciela (wystawiającego gwarancję lub poręczenia), - określonego beneficjenta gwarancji, - bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (gwarant lub poręczyciel zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta), - płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy Pzp), - nieodwołalność gwarancji lub poręczenia (gwarant lub poręczyciel nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia). Brak w poręczeniu lub gwarancji jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających dla Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 5. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 6. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej: Część I - 282 000,00 zł netto. Część II - 99 000,00 zł netto Przez charakter zgodny z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie: - dla części I roboty polegające na instalacji pomp ciepła, - dla części II roboty budowlane w ramach wykonano ocieplenie budynku bądź docieplenie budynku oraz wymiany pokryć dachowych W przypadku złożenia oferty przez jednego wykonawcę na obie części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca wykaże się dwiema różnymi robotami. Zadanie powinno być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych PLN Zamawiający przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) dla części I: - jedną osobą, na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane w myśl ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) co najmniej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej z minimalnym trzy letnim doświadczeniem zawodowym przy kierowaniu robotami budowlanymi o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ust. 1 pkt. 2, ust. 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). - jedną osobą posiadająca uprawnienia w zakresie dozoru górniczego średniego - jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania dozorowania, i kierowania pracami geologicznymi w kat. IV lub V lub XII /zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2011 r., Nr 163, poz. 981) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie geologii (Dz. U. Nr 275, poz. 1629). Przestawione wymagania są wymaganiami minimalnymi! W trakcie realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany zapewnić taki potencjał techniczny oraz taką liczbę osób która zapewni właściwe i terminowe zrealizowanie zamówienia. b) dla części II: - jedną osobą, na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane w myśl ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) co najmniej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z minimalnym trzy letnim doświadczeniem zawodowym przy kierowaniu robotami budowlanymi o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ust. 1 pkt. 2, ust. 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Przestawione wymagania są wymaganiami minimalnymi! W trakcie realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany zapewnić taki potencjał techniczny oraz taką liczbę osób która zapewni właściwe i terminowe zrealizowanie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż: - dla części I - 500 000,00 zł; - dla części II - 180 000,00 zł W przypadku złożenia oferty przez jednego wykonawcę na obie części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca wykaże się polisą na kwotę 680 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej: Część I - 282 000,00 zł netto. Część II - 99 000,00 zł netto Przez charakter zgodny z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie: - dla części I roboty polegające na instalacji pomp ciepła, - dla części II roboty budowlane w ramach wykonano ocieplenie budynku bądź docieplenie budynku oraz wymiany pokryć dachowych W przypadku złożenia oferty przez jednego wykonawcę na obie części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca wykaże się dwiema różnymi robotami. Zadanie powinno być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych PLN Zamawiający przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bgpn.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Babiogórskiego Parku Narodowego 34-222 Zawoja 1403.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Dyrekcja Babiogórskiego Parku Narodowego 34-222 Zawoja 1403 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pompy ciepła solanka-woda (Rybna 993, Stonów, Dyrekcja BgPN, Śmietanowa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy ciepła solanka-woda (Rybna 993, Stonów, Dyrekcja BgPN, Śmietanowa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.11.10-5, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Efektywność cieplna - 10
    • 3. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - docieplenie ścian poddasza oraz połaci dachu wełną mineralną wraz z robotami towarzyszącymi (Paluchówka, Stonów, Śmietanowa, budynek administracyjny dyrekcji Parku).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian poddasza oraz połaci dachu wełną mineralną wraz z robotami towarzyszącymi (Paluchówka, Stonów, Śmietanowa, budynek administracyjny dyrekcji Parku).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3, 45.26.10.00-4, 45.31.23.11-0, 45.32.00.00-6, 45.26.20.00-1, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.