eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Dostawa materiałów szewnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Zambrów: Dostawa materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 221680 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Zambrowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Papieża Jana Pawła II 14, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2763608, fax. 086 2712132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych według opisu przedmiotu zamówienia, w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 3 SIWZ w podziale na 3 części dla Szpitala Powiatowego w Zambrowie. Termin ważności dostarczanych materiałów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów: a) przedłożenie aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) przedłożenie oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy [załącznik nr 4 SIWZ] 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu: a) przedłożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy [załącznik nr 5 SIWZ] 1.Wszystkie wymienione w załączniku nr 3 SIWZ materiały, winny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93 poz. 896). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu: a) oświadczenie, o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z ustawią z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r, Nr 93 poz. 896) na wszystkie oferowane materiały..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy [wzór - załącznik nr 4 SIWZ]. 3.Przedłożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy [wzór - załącznik nr 5 SIWZ] 4.Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z ustawią z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93 poz. 896) na wszystkie oferowane materiały..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zambrowie Sp. z o.o. 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 14. Pok. nr 13. Opłata wynosi 10 złotych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zambrowie Sp. z o.o. 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 14. Pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 53 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici - 15 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka chirurgiczna 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.