eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tymbark › Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016 na terenie Gminy Tymbark

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Tymbark: Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016 na terenie Gminy Tymbark
Numer ogłoszenia: 221674 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194112 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tymbarku, Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 018 3325637, faks 018 3325632.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016 na terenie Gminy Tymbark.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest realizacja usługi pn.: Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016 na terenie Gminy Tymbark wraz z zapewnieniem opiekunów podczas przewozu dzieci. Zamówienie obejmuje dowiezienie uczniów (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do szkół podstawowych w miejscowościach: Zawadka, Tymbark i do gimnazjum w Tymbarku oraz ich odwiezienie (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) wg ustalonego harmonogramu, przy pomocy dwóch autobusów, z których jeden musi posiadać 47 miejsc siedzących dla dzieci, a drugi autobus musi mieć ok. 41 miejsc siedzących dla dzieci. Zamówienie obejmuje także zapewnienie przez Wykonawcę opieki podczas wsiadania, wysiadania oraz przewozu dzieci przez osobę inną niż kierowca autobusu -w każdym autobusie co najmniej jeden opiekun. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek poinformowania opiekuna o jego obowiązkach i odpowiedzialności. Zamówienie podzielone zostało na 7 tras, których szacunkowa dzienna długość tras ustalona na dzień opracowania dokumentacji przetargowej jest następująca: Trasa nr1 - 9 km, trasa nr 2 - 5 km, trasa nr 3 - 33 km, trasa nr 4 - 14 km, trasa nr 5 - 10 km, trasa nr 6 - 2 km, trasa nr 7 - 4 km. Łączna szacunkowa dzienna długość 7-iu tras wynosi 77 km, co w skali roku szkolnego 2015/2016 stanowi 14 245 km. Do obsługi trasy nr 4 należy uwzględnić autobus o liczbie miejsc siedzących dla dzieci nie mniejszej niż 47. Przewidywany zakres rzeczowy dotyczący tras przejazdu autobusów na rok szkolny 2015/2016 stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ będzie załącznikiem do umowy, a jego treść w zakresie ustalenia godzin przywozu i odwozu dzieci, tras przejazdu autobusów oraz liczby dzieci dowożonych może ulec zmianom na początku roku szkolnego 2015/2016, po dokładnym ustaleniu rozkładu zajęć lekcyjnych w poszczególnych szkołach oraz po dokładnym ustaleniu liczby uczniów dowożonych i odwożonych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia tras przewozu dzieci określonych w załączniku Nr 9 do SIWZ, rozliczanie następować będzie po cenie jak za 1 km określonej w ofercie przetargowej. Długości tras poszczególnych tras nie obejmują dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy oraz odjazdu autobusów z przystanków kończących trasy przejazdu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia realizacji przewozów na inne dni wolne od nauki w szkole (np. sobota), w przypadku przeniesienia na te dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych, zgodnie z kalendarzem organizacji roku szkolnego 2015/2016, po uprzednim co najmniej 30-dniowym pisemnym powiadomieniu Wykonawcy. Ponadto w uzasadnionych przypadkach wynikających z nieprzewidzianych zmian w organizacji pracy szkoły, np. konieczność skrócenia lub wydłużenia zajęć lekcyjnych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w uzgodnieniu z dyrektorem danej szkoły dostosował organizację dowozu lub odwozu dzieci, zgodnie z zaistniałą potrzebą. W formularzu ofertowym należy podać łączną cenę ryczałtową oferty netto oraz brutto wraz z podaniem ceny brutto za 1 km, uwzględniającą podatek Vat oraz uwzględniającą zapewnienie opiekunów podczas przewozu dzieci, W przypadku awarii któregoś z autobusów Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na własny koszt i w pełni odpowiadający przepisom obowiązującym w zakresie świadczonej usługi Zamawiający ma prawo do organizowania kontroli (we własnym zakresie lub przez odpowiednia służby) autobusów wraz z pełną dokumentacją pojazdów i kierowców oraz wszystkich spraw związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie udostępnić do kontroli środki transportu przeznaczone do przewozu dzieci oraz wymagane dokumenty. W przypadku zmiany przez Wykonawcę środków transportu, kierowców lub opiekunów i zastąpienie nowymi środkami transportu, kierowcami lub opiekunami po podpisaniu umowy na świadczenie usługi oraz w trakcie jej trwania Wykonawca jest każdorazowo zobowiązany do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałej zmianie i do złożenia wymaganych dokumentów. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Wynagrodzenie płatne będzie miesięcznie, z dołu po wykonaniu usługi i złożeniu prawidłowo wystawionej faktury Vat. Wystawienie faktury Vat musi być poprzedzone zaakceptowaniem przez wskazanego do kontaktów w trakcie realizacji zamówienia przedstawiciela Zamawiającego, zgodności miesięcznego wykazu zrealizowanych kilometrów z treścią SIWZ. Termin zapłaty należności za złożoną fakturę powinien wynosić co najmniej 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu. Faktura powinna być wystawiona na Zespół Ekonomiczno - Administracyjny - Szkół w Tymbarku, 34- 650 Tymbark 49, NIP 737-21-60-206 Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art.632 kodeksu cywilnego) Cena oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również zmiany ceny paliw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Osobowe Usługi Transportowe Władysław Zielonka, Tymbark 400, 34-650 Tymbark, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85470,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63390,25

  • Oferta z najniższą ceną: 63390,25 / Oferta z najwyższą ceną: 78205,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.