Kielce: Dostawa krzeseł, foteli, mebli biurowych oraz szaf metalowych. Nr postępowania: 112/PN/2013
Numer ogłoszenia: 221625 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach , ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł, foteli, mebli biurowych oraz szaf metalowych. Nr postępowania: 112/PN/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł, foteli, mebli biurowych, kuchennych oraz szaf metalowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.13.00.00-2, 44.42.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla zadania nr 1 - Dostawa krzeseł, foteli obrotowych, tapczanika. 1. Aktualny atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wydany przez uprawnioną jednostkę dla przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ poz. Tabeli nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 dla zadania nr 1. 2. Opis wraz ze zdjęciem oferowanych krzeseł, foteli, tapczaników. (W opisie muszą być zawarte co najmniej te parametry, które zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ - tabela kolumny 3, 4, 5 dla zadania nr 1). Dla zadania nr 3 - Dostawa szaf metalowych. 1. Certyfikat IMP dla szaf metalowych do przechowywania informacji niejawnych potwierdzający zgodność szaf metalowych z klasą S1 (wg. PN-EN 144450:2006), Typ 2 (wg. Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 29 maja 2012r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych - załącznik nr 1 do SIWZ poz. tabeli 5 dla zadania nr 3. 2. Certyfikat IMP dla szaf metalowych do przechowywania dokumentów niejawnych potwierdzający zgodność szaf metalowych z kl. A wg. MON typ 1 wg. Rozporządzenia RM z 29.05.2012 podpisany za zgodność z oryginałem (załącznik nr 1 do SIWZ poz. 4 tabeli dla zadania nr 3). Dla zadania nr 4 - Dostawa foteli menedżerskich. 1. Aktualny Protokół oceny ergonomicznej (powielony w całości; zawierający wszystkie strony) wydany przez uprawnioną jednostkę: Instytut Medycyny Pracy podpisany przez wykonawcę dla Fotela obrotowego menadżerskiego (poz. nr 1; zał. Nr 1 do siwz dla zadania nr 4). 2. Opis wraz ze zdjęciem oferowanych foteli. (W opisie muszą być zawarte co najmniej te parametry, które zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ - poz. nr 1 dla zadania nr 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa krzeseł, foteli obrotowych i gabinetowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł, foteli obrotowych gabinetowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych i kuchennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i kuchennych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szaf metalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szaf metalowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa foteli menedżerskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa foteli menedżerskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja robót nawierzchniowych i niezbędnych elementów infrastruktury technicznej przy Pawilonie "G" Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach ul. Artwińskiego
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "BADANIE POTENCJAŁU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W ZAKRESIE ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH W OBSZARZE PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.