eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie bram w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław; znak postępowaniaWM/SZP/PN/44/2015/G

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Wrocław: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie bram w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław; znak postępowania: WM/SZP/PN/44/2015/G
Numer ogłoszenia: 221596 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189956 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie bram w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław; znak postępowania: WM/SZP/PN/44/2015/G.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie istniejących bram wejściowych do budynków mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wymianę bramy wejściowej do budynku przy ul. Chudoby 6, 2) wymianę bramy wejściowej do budynku przy ul. Chudoby 8, 3) wymianę bramy wejściowej do budynku przy ul. Chudoby 14, 4) wymianę bramy wejściowej do budynku przy ul. Chudoby 15, 5) wymianę bramy wejściowej do budynku przy ul. Krakowskiej 27. 4. Zakres zamówienia obejmuje wymianę bram drewnianych na ich repliki wykonane z drewna iglastego lub liściastego. W przypadku wymiany bramy przy ul. Krakowskiej 27 obowiązkowe jest pełne odwzorowanie istniejącej bramy, natomiast w przypadku wymiany bram przy ul. Chudoby 6, 8, 14 i 15 wskazane jest odwzorowanie istniejącej bramy z modyfikacjami polepszającymi komfort użytkowania. 5. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45420000-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej. 6. Szczegółowy zakres zamówienia określają: 1) Przedmiary Robót - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ; 3) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach mieszkalnych. 8. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. 9. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlowo-Usługowy JOMA Zbigniew Matuszak, ul. Bohaterów Monte Cassino 4/18, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100495,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62652,77

  • Oferta z najniższą ceną: 62652,77 / Oferta z najwyższą ceną: 105775,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.