eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacjii stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - 2 działania - Inspektorat Otwock

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Warszawa: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacjii stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - 2 działania - Inspektorat Otwock
Numer ogłoszenia: 221532 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8438131, faks 22 8438071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacjii stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - 2 działania - Inspektorat Otwock.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych na rzece i wale na terenie działania Inspektoratu w Otwocku: Cz1.Konserwacja rzeki Kanał Wilga-Wisła w km od 0+000 do 19+100, Cz.2Konserwacja wałów rzeki Wisły odcinek Świdry Wielkie-Kępa Radwankowska km 0+000-16+750, odcinek Radwanków Szlachecki - Sambodzie km 14+800-25+900,i wału jeziorowego lewego km 0+450-1+850. Szczegółowy rodzaj prac opisany jest przy poszczególnych częściach. Zakres prac przedstawiają przedmiary robót będące integralną częścią SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 1 - 1400 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych) Część 2 - 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 71 1240 1037 1111 0010 1603 2889. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione skutecznie, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert, o którym mowa w punkcie XV ust. 1 SIWZ. Na przelewie należy podać numer zamówienia ZP i tytuł zamówienia. Kopię dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu należy załączyć do oferty. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie, niż pieniądzu, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert do Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie - Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8 - pok. nr 18 Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Zamawiający zwraca oraz zatrzymuje Wykonawcom wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, na rzecz których zrealizował co najmniej 1 zamówienie o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienie Zamawiający uzna: dla części 1 - mechaniczne i ręczne wykoszenia porostów z cieków, ręczne lub mechaniczne usuwanie namułu; dla części 2 - mechaniczne i ręczne wykoszenia porostów z wałów. Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych usług z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (form. nr 4 do SIWZ) oraz załączonych dowodów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 i 2 - Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem opisanym w wytycznych wykonania i odbioru robót (zał.1), niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: -kosiarka bijakowa zawieszona na ciągniku Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie wypełnionego form. nr 7

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 2- nie dotyczy. dla części 1- Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca dysponuje osobą uprawnioną do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodno-melioracyjnej, hydrotechniczne lub odpowiadające im równoważne uprawnienia. Osoba musi przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie wypełnionego form. nr 5 oraz oświadczenia złożonego na form. nr 6

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmian zakresu przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 2) zmiany w zakresie przedmiotu umowy jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych, 3) zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku zaniechania części robót , 4) zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania w uzasadnionym przypadku: jeżeli zachodzi obawa niezakończenia realizacji zadania w 2013 roku z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. z przyczyn określonych w § 7 pkt 5) 5) terminu wykonania umowy jednak nie dłużej niż do 30.11.2013 r., - jeżeli warunki atmosferyczne (np. częste, obfite opady) lub warunki hydrologiczne (np. wysokie stany wód, niekorzystne warunki gruntowo - wodne na terenie przyległym do obiektu), uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w Wytycznych wykonania i odbioru robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego, 6) zmiany osób pełniących funkcję kierownika robót i osoby do kontroli technicznej. 7) powierzenia wykonania części robót Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie - Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8 - pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie - Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8 - sekretariat - pokój 10 (parter). Otwarcie ofert w sali konferencyjnej o godz. 10:10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja rzeki Kanał Wilga-Wisła w km od 0+000 do 19+100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj robót do wykonania obejmuje:-mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i pasów przybrzeżnych,-ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i pasów przybrzeżnych,-wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, -ręczne ścinanie bez karczowania średniej gęstości krzaków i podszycia, punktowo, -ręczne usuwanie namułu z rzeki Kanał Wilga - Wisła, -nadzór przyrodniczy nad wykonywanymi pracami konserwacyjnymi zgodnie z Decyzją RDOŚ z dnia 15.02.2013 r. znak: WPN.II.670.I.2012.MA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja wałów rzeki Wisły odcinek Świdry Wielkie-Kępa Radwankowska km 0+000-16+750, odcinek Radwanków Szlachecki - Sambodzie km 14+800-25+900, i wału jeziorowego lewego km 0+450-1+850.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj robót do wykonania obejmuje: -mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów kosiarką bijakową zawieszoną na ciągniku, -ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, korony wału i ławy wałów, -ręczne wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, korony wału i ławy, -humusowanie korony wału rzeki Wisły z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.