eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana stolarki okiennej w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach - segment wschodni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Katowice: Wymiana stolarki okiennej w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach - segment wschodni
Numer ogłoszenia: 22150 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Andrzeja 16/18, 40-957 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070206, fax 032 6070207.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach - segment wschodni.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i parapetów okiennych w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach - segment wschodni. Zakres robót, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót, obejmuje m.in.: roboty główne - wymiana stolarki okiennej roboty towarzyszące - wykonanie i montaż parapetów. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ tj: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8, -Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy- załącznik nr 9, -Przedmiar robót - załącznik nr 10, -Projekt techniczny - załącznik nr11.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące ). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 21.02.2008 r. do godz. 13.30). 3.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek zamawiającego na konto podane w punkcie I SIWZ z adnotacją: Wadium - nr sprawy: O.Inw. / 07/ 08. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe zamawiającego. 5. Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 21.02.2008 r. do godz. 13.30) w siedzibie zamawiającego, adres jak w pkt. I SIWZ w pok. Nr 223. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 7. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą zamawiający informuje niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty. 8. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: 3 roboty budowlane w obiektach odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto większej lub równej 0,6 mln. PLN każda. b) przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osoby posiadające uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wymagane uprawnienia winny być w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoby te muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz figurować w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 3 i 7 ustawy PB (o ile podlega temu obowiązkowi). Ponadto osoba z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi powinna udokumentować odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: a) Osiągnęli przychód ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy w wysokości 2 mln. PLN. b) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 0,5 mln. PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt 4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt 1, 2a, 2b, 3a, 3b, mogą być spełnione łącznie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: A. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymagane są dokumenty rejestrowe właścicieli spółki. W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika - wymagane jest Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, działającej w imieniu wykonawcy. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust 1 - 2 ustawy PZP; 6. Oświadczenie Wykonawcy iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP, 7. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wymienione w pkt. 1 - 4 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie, dokumenty wymienione w pkt 5 i 6 wykonawcy mogą złożyć łącznie. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić Pełnomocnika. Stosowne pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 winien przedłożyć dokument lub dokumenty, zgodnie z zasadami określonymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. B. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz conajmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, ze robota ta została wykonane należycie. Każda z robót musi być wykonana na kwotę co najmniej: 0,6 mln. PLN brutto. 2. Wykaz osób (i podmiotów), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj.: Kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ); 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa i dokument potwierdzający figurowanie w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 3 i 7 ustawy Prawo budowlane (o ile podlegają temu obowiązkowi). Kierownik budowy powinien dodatkowo udokumentować odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. 4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (propozycję formy wykazu zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ). C. W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wymaganej wartości; 2. Rachunek zysków i strat - za ostatni rok obrotowy. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego dostarczają inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - w analogicznym okresie. Uczestnicy konsorcjum dostarczają dokumenty w zakresie pozwalającym ustalić poziom przychodów ze sprzedaży na wymaganym poziomie, odpowiednio: 2 mln. PLN. Dokumenty wymienione w pkt. A-C winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD OKRĘGOWY 40-957 Katowice ul. Andrzeja 16/18 pokój 223.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 13:30, miejsce: SĄD OKRĘGOWY 40-957 Katowice ul. Andrzeja 16/18 pokój 19a.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.