eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Wodzisław Śląski: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 221495 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Wodzisławiu Śląskim , ul. 26 Marca 51, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4591837, faks 032 4591838.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.wodzislaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji 33.14.16.40 - Dreny 33.15.71.00 - Maski do gazów medycznych 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.14.11.15 - Wata medyczna 24.45.11.00 - 24.45.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 PZP o udzielenie zamówienia, 2. oświadczenie o wykonaniu dostaw samodzielnie bądź z udziałem podwykonawców, 3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na związanie z ofertą na okres 30 dni od daty otwarcia ofert 4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy wg wzoru - załącznika nr 3 do SIWZ,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie zamiast dokumentów , o których mowa w pkt.D. I. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. D.I. 2 a, b, c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1. próbki, opisy, fotografie- katalogi lub ich kserokopie zawierające opis proponowanych wyrobów medycznych określonych w załączniku nr 1 SIWZ oraz próbki do każdej pozycji w pakiecie. Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach z etykietą polską, tak by można było zidentyfikować wyrób, producenta, datę przydatności wyrobu, serię, sposób sterylizacji - jeśli dotyczy itp. Dokumenty wymienione w dziale D są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy PZP. E. Dokumenty dopuszczające do obrotu: 1. Deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) 2. Certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikującą (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) 3. wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). 4. Lista nadesłanych próbek materiałów opatrunkowych 5. Pozwolenie na obrót środkami biobójczymi - w przypadku produktów biobójczych 6. Potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP - w przypadku kosmetyków 7. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych - jeżeli to możliwe to również na nośniku informacji elektronicznej - dyskietka 3,5 lub płyta CD. 8. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 i nr 2,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.wodzislaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji Zamawiającego Budynek główny - I piętro ul. 26 Marca 51 44-300 Wodzisław Śl..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewnik, igła do znieczuleń zewnątrzoponowych, prowadnica do trudnych intubacji, rurka intubacyjna, rurka tracheostomijna, rurka foniatryczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do cewnikowania żyły głównej - jedno- i dwuświatłowy, igła do znieczuleń, zestawy do znieczulenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr do ssaka Victoria.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr oddechowy, obwód oddechowy, szczoteczka do higieny jamy ustnej z możliwością odsysania, zamknięty system do pobierania próbek, dren balonowy wysokociśnieniowy, jednorazowe łyżki do laryngoskopu, system zamknięty do rurek intubacyjnych, system zamknięty do rurek tracheostomijnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza chirurgiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiennik ciepła i wilgoci.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezigłowy port do wielokrotnego wkłucia, cewnik Foleya, sterylny żel o działaniu przeciwbólowym i bakteriobójczym, maska krtaniowa jednorazowego użytku, maska krtaniowa jednorazowego użytku z dodatkowym kanałem, dren tlenowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igła do biopsji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obwód oddechowy jednorazowy współosiowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawka pasująca do pompy strzykawkowej Alaris Ascena.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do przygotowywania i wielokrotnego pobierania leków z butelek, cewnik do odsysania dróg oddechowych, dren do jamy otrzewnej, gaziki do dezynfekcji skóry, kranik trójdrożny z optycznym identyfikatorem, igła do aspiracji szpiku kostnego, igła do nakłuć lędźwiowych, rękawice ortopedyczno-chirurgiczne, rękawice chirurgiczne, stapler skórny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maska do podawania tlenu, okular tlenowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurka intubacyjna, rurka tracheostomijna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkład workowy - zestaw typu Serres do ewakuacji treści płynnej, torba na wymiociny, dren z jednym konektorem i fingertipem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapilary hematocrytowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: układ oddechowy jednorazowy do nieinwazyjnego wspomagania oddychania u noworodków, komora noworodkowa uniwersalna do nawilżacza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do cesarskiego cięcia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jałowy zestaw do cesarskiego cięcia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do glukometru.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.