eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ulicy Gumbińskiej w Gołdapi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Gołdap: Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ulicy Gumbińskiej w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 221404 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ulicy Gumbińskiej w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cmentarz położony na działkach o nr geod. 61, 224/1, 224/5 o łącznej powierzchni 4,9751 ha. Zarządzanie cmentarzem poprzez: 1.Przestrzeganie przepisów określonych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. Nr 23 poz. 295 z 2000 r. ze zmianami. 2.Przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministrów Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska oraz Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 20 października 1972 r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowaniu zmarłych (Dz. U. Nr 47 poz. 299 z 1972r. ze zmianami), a w szczególności przestrzeganie § 5 ww. rozporządzenia i prowadzenie w związku z tym nadzoru nad pracami kamieniarzy i pracami związanymi z kopaniem grobów. 3.Przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz. 1013 z 2001 r. ze zmianami) oraz prowadzenie następującej dokumentacji: a)księgi osób pochowanych na cmentarzu, prowadzone według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym (księgi istniejące), b)księgi grobów, c)księgi cmentarne zawierającą alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu. 4.Wyznaczanie miejsc pochówków. 5.Pobieranie opłat na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Nr XXXVIII/206/2001 z dnia 30 października 2001r. w sprawie opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego w Gołdapi (załącznik nr 7), odprowadzanie pobranych opłat na konto tut. Urzędu Nr PKO BP S.A. O/Ełk 38 1020 4724 0000 3002 0007 5929. 6.Przedstawianie kwartalnego wykazu wniesionych opłat z wyszczególnieniem imienia i nazwiska osoby ponoszącej opłatę, imienia i nazwiska osoby pochowanej, nr kwatery i grobu za jaki opłata została poniesiona oraz wysokość wniesionej opłaty. 7.Zapewnienie ośmiogodzinnego ( 8 00 - 16 00 ) dozoru w dni robocze na terenie cmentarza. 8.Utrzymanie porządku na terenie cmentarza poprzez: - otwieranie bram wyłącznie dla konduktów pogrzebowych oraz dla firm kamieniarskich, ustawienie 10 kontenerów o pojemności 1000 - 2000 l oraz 6 kontenerów o pojemności 7 m3 wg załączonego schematu (załącznik 8) oraz wywóz odpadów stałych, konserwacja sieci urządzeń wodociągowych w tym montaż i demontaż zaworów czerpalnych, ponoszenie opłat za pobraną wodę w okresie od 15.04 do 15.11 każdego roku kalendarzowego, konserwacja ogrodzenia kamiennego i metalowego. 9.Utrzymywanie zieleni wysokiej i niskiej poprzez: - wiosenno - jesienne zabiegi przycinania krzewów i drzew, - wycinka drzew, - koszenie trawy min. 5 raz w ciągu roku, - dosiewanie trawy, - odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi alejek na cmentarzu, - zamiatanie alejek oraz przestrzeni między grobami w szczególności uprzątanie liści, ręczne wywożenie odpadów, liści itp. gromadzonych w wąskich alejkach, dwukrotne w ciągu roku sprzątanie grobów opuszczonych i zaniedbanych. 10. Odśnieżanie i przeciwdziałanie gołoledzi włącznie z posypywaniem i oczyszczaniem ze śniegu i lodu schodów wejściowych, alejek, a także schodów wewnątrz starszej części cmentarza, 11. Wyznaczanie alejek na nowej części. 12. Przygotowanie na zimę miejsca na pochówek. 13. Umieszczenie tablic z regulaminem cmentarza przy 2 bramach wejściowych. 14. Wykonywanie innych czynności wynikających z Regulaminu użytkowania cmentarza komunalnego dotyczących zarządcy. 15. Całoroczne utrzymanie porządku na terenie parkingu, chodnika oraz trawników położonych wzdłuż posesji cmentarza, o łącznej powierzchni 0,6750 ha, poprzez: zamiatanie, odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi, odśnieżanie i przeciwdziałanie gołoledzi, koszenie trawników min. 5 razy w ciągu roku, 16. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia powierzonych niniejszym postępowaniem terenów w ramach ubezpieczenia OC.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.11.10 - Usługi utrzymania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 800 zł (słownie: osiemset złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do 26 listopada 2007r do godz. 10.00, Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: d)upłynął termin związania ofertą; e)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; f)unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.1.3.Udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji. 2.1.4Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia. 2.1.5 Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ). 2.1.6 Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.7 Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 2.1.8 Wniosą wadium w wysokości określonej w Rozdziale III pkt. 8, ppkt. 8.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1 wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 3.1.2 oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2), 3.1.3aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 3.1.4wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 3, 3.1.5aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.6oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, 3.1.7oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą, 3.1.8oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności, 3.1.9oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 5), 3.1.10dowód wniesienia wadium, 3.1.11wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty, 3.1.12oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 4,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, pokój 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gołdapi I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.