eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie Studium rozwoju społeczeństwa informacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2008-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Kielce: Wykonanie Studium rozwoju społeczeństwa informacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2008-2010
Numer ogłoszenia: 221403 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Studium rozwoju społeczeństwa informacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2008-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium rozwoju społeczeństwa informacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2008 - 2010 zwanym dalej Studium. Celem opracowania jest określenie głównych założeń oraz stworzenie planistycznych podstaw dla rozwoju społeczeństwa informacyjnego w regionie. Zadaniem Wykonawcy jest zaproponowanie optymalnych kierunków budowania społeczeństwa informacyjnego oraz sposobów realizacji związanych z nimi projektów informatycznych. W opracowanym Studium muszą zostać określone merytoryczne i finansowe podstawy rozwoju społeczeństwa informacyjnego dla całego regionu ze szczególnym uwzględnieniem obszarów wiejskich i słabo zurbanizowanych. Projekty, które zostaną opracowane na podstawie przedmiotowego Studium obejmą województwo świętokrzyskie. W celu wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: a. opracowania i przedstawienia zamawiającemu Planu Realizacji Przedsięwzięcia, b. przeprowadzenia niezbędnych badań i inwentaryzacji zasobów, przeprowadzenie spotkań z przedstawicielami jednostek samorządowych oraz innymi zainteresowanymi podmiotami, c. przeprowadzenia spotkań warsztatowych, których celem będzie zebranie informacji odnośnie potrzeb i przekazanie własnych koncepcji ich uczestnikom oraz sporządzenie sprawozdania z ich przebiegu, d. przeprowadzenia konferencji w temacie Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2008 - 2010, e. opracowanie dokumentu końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju Kod CPV wg słownika 2008: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, c. w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie się przez wykonawcę wykonaniem co najmniej 1 usługi w każdej z kategorii wymienionych poniżej: Kategoria I: Studium rozwoju społeczeństwa informacyjnego dla obszaru obejmującego województwo, Strategię lub kierunki rozwoju lub program, w zakresie społeczeństwa informacyjnego lub informatyzacji województwa. Dokumenty te powinny być sporządzone dla obszaru obejmującego, co najmniej województwo.Kategoria II: Studium Wykonalności do projektów z dziedziny infrastruktury społeczeństwa informacyjnego które uzyskały dofinansowanie z funduszy Unijnych. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia spełniają powyższy warunek w przypadku, gdy mogą wykazać się wykonaniem ww usług łącznie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero jedynkową, tj. wg zasady spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełnionego Formularza oferty wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ, 2. Dokumentów: a. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg. wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w ww terminie jego aktualności przez organ wydający, c. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, d. wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg. wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: Pod pojęciem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie zamawiający rozumie listy referencyjne potwierdzające, że wykazane przez wykonawcę usługi wymienione w dodatku nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy do oferty muszą załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 4. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit. b i c zobowiązany jest załączyć: a. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty powinny być wystawione z uwzględnieniem terminów odpowiednio wskazanych w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego AL.IX Wiekow Kielc 3, 25-516 Kielce, pokój nr 144 I piętro budynek C-2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego AL.IX Wiekow Kielc 3, 25-516 Kielce, pokój nr 150 I piętro budynek C-2 Kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.