eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa do Izby Skarbowej we Wrocławiucz.Izestawów komputerowych i notebooków, cz.IIurządzeń komputerowych, cz.IIIpodzespołów komputerowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Wrocław: Dostawa do Izby Skarbowej we Wrocławiu: cz.I: zestawów komputerowych i notebooków, cz.II: urządzeń komputerowych, cz.III: podzespołów komputerowych.
Numer ogłoszenia: 221398 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Pretficza 11/358, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3606394, fax 071 3616415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Izby Skarbowej we Wrocławiu: cz.I: zestawów komputerowych i notebooków, cz.II: urządzeń komputerowych, cz.III: podzespołów komputerowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu do Izby Skarbowej we Wrocławiu, ul Pretficza 11 fabrycznie nowych, kompletnych, sprawnych, gotowych do użytku, dopuszczonych do obrotu (oznaczonych znakiem CE) o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach i w okresie określonym w SIWZ: Część I: zestawów komputerowych i notebooków 1. Zestaw komputerowy PC w konfiguracji A z drukarką (tabela nr 1) - 40 szt. 2. Zestaw komputerowy PC w konfiguracji B (tabela nr 2) - 9 szt. 3. Notebook (tabela nr 3) - 30 szt. CPV 30213000-5 Część II: urządzeń komputerowych 1. Monitor LCD 17 (tabela nr 1) - 70 szt. 2. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 sieciowa (tabela nr 2) - 10 szt. 3. Drukarka laserowa kolorowa A4 sieciowa (tabela nr 3) - 6 szt. 4. Skaner stołowy A4 z podajnikiem dokumentów (tabela nr 4) - 8 szt. 5. Napęd zewn. DAT DDS 5 (72GB) SCSI z kablem SCSI (tabela nr 5) - 1 szt. 6. Napęd zewn. DAT DDS 5 (72GB) USB (tabela nr 6) - 1 szt. 7. Zewnętrzny serwer wydruku PrintSerwer (tabela nr 7) - 10 szt. 8. Urządzenie dostępowe WiFi - AccesPoint Wireless 802.11b/g (tabela nr 8) - 1 szt. 9. Karta WiFi 802.11 b/g - adapter USB (tabela nr 9) - 5 szt. 10. Pendrive o pojemności min. 4 GB (tabela nr 10) - 30 szt. 11. Dysk zewnętrzny 2,5 o pojemności min. 120 GB; przenośny (tabela nr 11) - 2 szt. 12. Adapter - mostek USB 2.0 na SATA i ATA zewnętrzny z zasilaczem (tabela nr 12) - 1 szt. CPV 30231250-4, 30233231-9, 30265000-4, 30233171-0 Część III: podzespołów komputerowych 1. Pamięć RAM 1GB do serwerów IBM eServer xSeries 226 - 4 szt. 2. Dysk SCSI 300 GB do serwera Compaq ProLiant DL360 - 2 szt. 3. DyskSCSI 300 GB do serwerów IBM eServer xSeries 226 - 2 szt. 4. Nagrywarka DVD+/-R/RW/DL - 10 szt. 5. Pamięć RAM 512 MB do notebooka HP Compaq nc6320 - 2 szt. 6. Pamięć RAM 512 MB do notebooka Dell Latitude C800 - 1 komplet 7. Pamięć RAM 1 GB do komputerów PC - 30 szt. 8. Akumulator do UPS APC Smart 1000I - 7 kompletów CPV 30217230-4, 30233171-0, 30233150-7

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie zawartych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz.1163 ze zm.)- należy złożyć wg wzoru jak na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (zawarte na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo dotyczące ustanowienia pełnomocnika do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa we Wrocławiu 50-983 Wrocław; ul. Pretficza 11, pok. 358.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa we Wrocławiu 50-983 Wrocław; ul. Pretficza 11, pok.307 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa zestawów komputerowych i notebooków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy PC w konfiguracji A z drukarką (tab.nr 1) - 40 szt. 2. Zestaw komputerowy PC w konfiguracji B (tab.nr 2) - 9 szt. 3. Notebook (tab.nr 3) - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa urządzeń komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitor LCD 17 (tabela nr 1) - 70 szt. 2. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 sieciowa (tabela nr 2) - 10 szt. 3. Drukarka laserowa kolorowa A4 sieciowa (tabela nr 3) - 6 szt. 4. Skaner stołowy A4 z podajnikiem dokumentów (tabela nr 4) - 8 szt. 5. Napęd zewn. DAT DDS 5 (72GB) SCSI z kablem SCSI (tabela nr 5) - 1 szt. 6. Napęd zewn. DAT DDS 5 (72GB) USB (tabela nr 6) - 1 szt. 7. Zewnętrzny serwer wydruku PrintSerwer (tabela nr 7) - 10 szt. 8. Urządzenie dostępowe WiFi - AccesPoint Wireless 802.11b/g (tabela nr 8) - 1 szt. 9. Karta WiFi 802.11 b/g - adapter USB (tabela nr 9) - 5 szt. 10. Pendrive o pojemności min. 4 GB (tabela nr 10) -30 szt. 11. Dysk zewnętrzny 2,5 o pojemności min. 120 GB; przenośny (tabela nr 11) - 2 szt. 12. Adapter - mostek USB 2.0 na SATA i ATA zewnętrzny z zasilaczem (tabela nr 12) - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.26.50.00-4, 30.23.31.71-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa podzespołów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pamięć RAM 1GB do serwerów IBM eServer xSeries 226 - 4 szt. 2. Dysk SCSI 300 GB do serwera Compaq ProLiant DL360 - 2 szt. 3. DyskSCSI 300 GB do serwerów IBM eServer xSeries 226 - 2 szt. 4. Nagrywarka DVD+/-R/RW/DL - 10 szt. 5. Pamięć RAM 512 MB do notebooka HP Compaq nc6320 - 2 szt. 6. Pamięć RAM 512 MB do notebooka Dell Latitude C800 - 1 komplet 7. Pamięć RAM 1 GB do komputerów PC - 30 szt. 8. Akumulator do UPS APC Smart 1000I - 7 kompletów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.30-4, 30.23.31.71-0, 30.23.31.50-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.