eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Kołobrzeg: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH
Numer ogłoszenia: 221377 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kołobrzeski , Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3547618, faks 94 3544642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkolobrzeg.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania po 2 egzemplarze operatów szacunkowych (oddzielnie na każdą nieruchomość): I. Określenie wartości poniższych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oddanych w trwały zarząd Urzędowi Morskiemu w Słupsku z podaniem wartości poszczególnych działek wchodzących w skład przedmiotowych nieruchomości w celu naliczenia opłat z tytułu trwałego zarządu: 1. działka nr 1/7 o pow. 6,2388 ha obr. 3 miasta Kołobrzeg, księga wieczysta KW nr KO1L/00042736/9, zabudowana częścią Falochronu Wschodniego wchodzącego w skład infrastruktury hydrotechnicznej zapewniającej dostęp do portu. 2. działka nr 15 o pow. 4,1201 ha obręb 3 miasta Kołobrzeg, księga wieczysta KW nr KO1L/00052427/3, zabudowana częścią Falochronu Zachodniego oraz Falochronu Wschodniego wchodzących w skład infrastruktury hydrotechnicznej zapewniającej dostęp do portu. 3. działka nr 343 o pow. 12,2683 ha obręb Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, niezabudowana położona w pasie technicznym wybrzeża, księga wieczysta KW nr KO1L/00052479/2. 4. działka nr 344 o pow. 10,9758 ha obręb Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, niezabudowana położona w pasie technicznym wybrzeża, księga wieczysta KW nr KO1L/00052479/2. 5. działka nr 757 o pow. 19,8055 ha obręb Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, niezabudowana położona w pasie technicznym wybrzeża, księga wieczysta KW nr KO1L/00052479/2. 6. działka nr 324 o pow. 6,3159 ha obręb Sianożęty gmina Ustronie Morskie, niezabudowana położona w pasie technicznym wybrzeża, księga wieczysta KW nr KO1L/00052492/9. 7. część działki nr 1 o pow. 7,5118 ha stanowiącej użytek N (nieużytki) położonej w pasie technicznym w obrębie 5 miasta Kołobrzeg, księga wieczysta KW nr KO1L/00042759/6 Wycenie podlegają wyłącznie w/w grunty z wyłączeniem części składowych nieruchomości w myśl art. 88 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. II. Określenie wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa będącej w trwałym zarządzie Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kołobrzegu oznaczonej działką nr 175/26 o pow. 0,0886 ha położoną w obrębie 11 miasta Kołobrzeg przy ul. Szarych Szeregów 1, posiadającą księgę wieczystą KW nr KO1L/00036357/3 w celu aktualizacji opłaty z tytułu trwałego zarządu. Przedmiotowa nieruchomość zabudowana jest budynkiem o łącznej pow. użytkowej 184,70 m2 w tym garaż dwustanowiskowy o pow. 47,50 m2 i pomieszczenie zabiegowe o pow. 13,40 m2, które zostały dobudowane na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę. Wycena obejmuje wartość rynkową nieruchomości z wyodrębnieniem wartości gruntu oraz wartość poniesionych nakładów przez zarządcę trwałego na przedmiotowej nieruchomości. III. Określenie wartości rynkowej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa będących w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych wyszczególnionych z podaniem wartości poszczególnych działek (16 pozycji) w załączniku nr 1 do siwz wchodzących w skład przedmiotowych nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu. Wycenie podlegają wyłącznie grunty w myśl art. 88 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą odpowiedzialną za świadczenie usług posiadającą uprawnienia do szacowania wartości nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 15 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, według załacznika nr 2 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według załącznika nr 3 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, Kancelaria pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.