Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Międzyrzec Podlaski: Dostawa materiałów i ich rozmieszczenie dla bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej oraz konserwacja tych dróg na terenie Nadleśnictwa Międzyrzec, Leśnictwo: Drelów, Przyłuki, Witoroż, Woroniec, Żelizna w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 221367 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec , ul. Warszawska 53, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3714206, faks 083 3714206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/miedzyrzec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i ich rozmieszczenie dla bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej oraz konserwacja tych dróg na terenie Nadleśnictwa Międzyrzec, Leśnictwo: Drelów, Przyłuki, Witoroż, Woroniec, Żelizna w roku 2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zadania obejmuje: Zakup kruszywa drogowego, dostawa do wskazanej lokalizacji, wykonanie koryta drogi, rozścielenie oraz zagęszczenie mieszanki piaskowo żwirowej w wykonanym korycie drogi . Odtworzenie brakujących rowów z udrożnieniem rowów istniejących. Rozplantowanie urobku z rowów wzdłuż korony drogi- pobocza. Dostawy ( w tym usługi związane z odtworzeniem rowów) wykonywane będą sukcesywnie na przestrzeni do końca roku 2012, na terenie Nadleśnictwa Międzyrzec, Leśnictwo: Drelów, Przyłuki, Witoroż, Woroniec, Żelizna w miarę powstawania potrzeb wynikających z realizowanych aktualnie zadań gospodarczych. 2. Wielkość dostaw ( w tym usług): -Dostawa kruszywa rozścielenie i zagęszczenie, 4712,86 m3. -Profilowanie dróg równiarką (korona drogi) -19215,00 m2 , -Przemieszczenie ziemi z koryta drogi na odległość do 40,00 m - 2882,25 m3. -Udrożnienie i pogłębienie rowów odwadniających z wbudowaniem i rozplantowaniem urobku w poboczach drogi - 2334,62 m3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia: Tabela szczegółowa z wielkością dostaw (w tym usług) oraz rysunek nr 1 załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości 20% wartości zamówienia. 2. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w częściach, w okresie trzech lat od daty udzielenia niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.10 - Mieszanka piasku i żwiru 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7700,00 zł Słownie : siedem tysięcy siedemset PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz..620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Radzyniu Podlaskim nr konta 77203000451110000000091160. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań do opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie, co najmniej jedną dostawę ( dopuszcza się możliwość przedstawienia roboty budowlanej z zakresu budowy, lub przebudowy drogi w technologii polegającej na wbudowaniu kruszyw drogowych) odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 złotych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą dysponowanie, przynajmniej następującymi urządzeniami: - samochód samowyładowczy o minimalnej ładowności 15t - co najmniej 2 szt. - walec wibracyjny samojezdny o minimalnej masie 5 ton - co najmniej 1 szt - równiarka - co najmniej 1 szt. - koparka - co najmniej 1 szt. - spycharka gąsiennicowa - co najmniej 1 szt. Samochody samowyładowcze oraz sprzęt samobieżny muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualny wpis do dowodu rejestracyjnego o odbytych badaniach technicznych. Emisja szkodliwych substancji do atmosfery musi spełniać obowiązujące określone wymagania i być niższa od dopuszczalnych stężeń. Przed rozpoczęciem robót należy dokonać wymaganych oględzin oraz sprawdzeń wynikających z przebiegu oraz książki pojazdu dla każdego samochodu celem dopuszczenia do ruchu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań do opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań do opisu tego warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty umożliwiające ustalenie składu urzędujących władz wykonawcy oraz prawnej reprezentacji wykonawcy, tj. odpis z właściwego rejestru lub aktualną informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej CEIGD - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) rezygnacji z części dostaw 2. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania niniejszej umowy z powodu: 1) Wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z powodów organizacyjnych lub finansowych. 2) Przerw w realizacji dostaw , spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a szczególności zalanie terenu wodą. 3) Przerw w realizacji dostaw w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także odkryć archeologicznych. 4) Działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/miedzyrzec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 53. Odpłatność za SIWZ 7,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (24) SUKCESYWNE DOSTAWY MIESZANKI PIASKOWO-ŻWIROWEJ
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
więcej: Mieszanka piasku i żwiru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.