Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Gomunice: Remonty instalacji co oraz wewnętrzne instalacje gazu.
Numer ogłoszenia: 221284 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gomunice , ul. Armii Krajowej 30, 97-545 Gomunice, woj. łódzkie, tel. 044 6850245, faks 044 6842468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gomunice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty instalacji co oraz wewnętrzne instalacje gazu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówieni obejmuje: - instalację centralnego ogrzewania - montaż instalacji wodnej -wewnętrzne instalacje gazu W budynkach Urzędu Gminy w Gomunicach, w budynku mieszkalnym z apteką, budynku użyteczności publicznej z lokalami mieszkalnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje dokumentacja: projekty techniczne, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót, warunki przyłączy- stanowiące załączniki nr 4 do SIWZ , dostępne wraz z SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 3000,00 PLN. Wadium płatne przelewem. Nr konta bankowego Zamawiającego: 91 8980 0009 2003 0017 5564 0004III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 2.Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert ważnych i odpowiednich. 3.Wykonawca spełniać musi następujące warunki: - spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania pracami w zakresie instalacji oraz wykażą przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Kryterium oceny warunków: spełnia/ nie spełnia. 4.Oferta powinna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - złożone na formularzu ofertowym w punkcie D. 2.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - złożone na formularzu ofertowym w punkcie E. 3.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, oświadczenie podpisują osoby uprawnione do reprezentowania każdego z wykonawców. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji - należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania pracami w zakresie instalacji oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 7. Formularz ofertowy z cenami wykonawcy - załącznik nr 1. 8. Podpisany wzór umowy- załącznik nr 3. 9. Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 2. 10. Referencje - przynajmniej 1 referencję z ostatnich 5 lat lub jeśli okres działalności jest krótszy to za okres działalności, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. 11. Dokument potwierdzający wniesienie wadium- oryginał..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gomunice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gomunicach
ul. Armii Krajowej 30
97-545 Gomunice
pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Gomunicach ul. Armii Krajowej 30 97-545 Gomunice Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GOMUNICE
- Budowa parku wypoczynkowego poprzez budowę ciągów komunikacyjnych, budowę altany, budowę obiektów małej architektury oraz budowę wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych oświetlenia - etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kletnia w Gminie Gomunice
więcej: przetargi GOMUNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Budowa budynku remizy strażackiej w miejscowości Nowy Dwór
- Modernizacja instalacji wewnętrznej zimnej wody, instalacji C.O. oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w Zespole Szkół Publicznych w Kowalewie
- Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej
- Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - etap II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.