Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-28
Warszawa: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu prewencji wypadkowej, dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, przeznaczonych dla pracodawców
Numer ogłoszenia: 221266 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych , ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu prewencji wypadkowej, dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, przeznaczonych dla pracodawców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 34 siedmiogodzinnych szkoleń (1 godzina szkolenia - 50 min. zajęć, 10 min przerwy) z zakresu prewencji wypadkowej, dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, przeznaczonych dla pracodawców lub wyznaczonych przez nich do udziału w szkoleniach pracowników. Szkolenia będą przeprowadzone na terenie całej Polski, co najmniej po jednym temacie wybranym przez Wykonawcę na terenie jednego województwa. Łączna liczba osób, które wezmą udział w szkoleniach nie może przekroczyć 1020. Liczba uczestników szkolenia nie może przekraczać 30 osób w jednej grupie szkoleniowej (dodatkowo, w każdym szkoleniu będzie uczestniczył pracownik wyznaczony przez Zamawiającego). Wykonawca zrealizuje szkolenia z następujących tematów: 1) Ocena ryzyka oraz metody zapobiegania zagrożeniom zdrowia pracowników zatrudnionych w warunkach mikroklimatu gorącego i zimnego. 2) Użytkowanie mobilnych maszyn do robót ziemnych w aspekcie prewencji i zagrożeń zawodowych (możliwości i ograniczenia). 3) Zasady prewencji w laboratoriach przemysłowych i analitycznych wobec zagrożeń czynnikami biologicznymi i chemicznymi, na przykładzie przemysłu farmaceutycznego, spożywczego. 4) Zagrożenia czynnikami niebezpiecznymi, szkodliwymi i uciążliwymi w piekarniach i cukierniach 5) Zagrożenia zdrowia i bezpieczeństwa wśród pracowników służby zdrowia obsługujących diagnostyczne i terapeutyczne urządzenia wytwarzające pola elektromagnetyczne (diagnostyka rezonansu magnetycznego, diatermie fizykoterapeutyczne i elektrochirurgiczne, itp.). 6) Praktyczne zasady bezpiecznej eksploatacji maszyn i urządzeń. 7) Zespół chorego budynku - narażenia na czynniki szkodliwe i uciążliwe, systemy wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych. 8)Szkodliwe czynniki biologiczne w środowisku pracy - charakterystyka, kontrola i ocena narażenia. 9)Zasady doboru środków ochrony indywidualnej do zagrożeń czynnikami szkodliwymi i niebezpiecznymi występującymi na stanowiskach pracy oraz metody oceny stanu technicznego. 10) Zagrożenie hałasem niskoczęstotliwościowym kierowców środków transportu drogowego (wpływ hałasu na człowieka, źródła hałasu, emisja i propagacja hałasu, poziomy dopuszczalne hałasu, zabezpieczenia przeciwhałasowe). 11) Zagrożenia związane z emisjami elektromagnetycznymi przy eksploatacji nowowprowadzanych urządzeń oświetleniowych i opracowanie zaleceń prewencyjnych. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca powinien przeprowadzić szkolenia co najmniej z 7 podanych wyżej tematów. Zajęcia, prowadzone w ramach szkoleń, powinny pozwolić uczestnikom uzyskać wiedzę na temat czynników, które mogą powodować zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pracowników podczas wykonywania pracy, poznać przepisy prawa dotyczące zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz obowiązków i odpowiedzialności w tym zakresie, zdobyć umiejętności wykonywania pracy w sposób bezpieczny dla siebie i innych osób. Ponadto szkolenia powinny umożliwić zapoznanie się uczestników z nowymi rozwiązaniami techniczno-organizacyjnymi dotyczącymi zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w omawianym podczas szkolenia zakresie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 9.600,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy sześćset złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi (jedna umowa- jedna usługa) dotyczące przeprowadzenia szkoleń z zakresu bezpieczeństwa w środowisku pracy, z tym że każda usługa obejmuje lub obejmowała przeszkolenie co najmniej 500 osób na terenie kraju i co najmniej w 8 województwach (adresach). Spełnianie w/w warunku zostanie ocenione na podstawie: wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług dotyczących przeprowadzenia szkoleń z zakresu bezpieczeństwa w środowisku pracy (jedna usługa - jedna umowa), z tym, że każda usługa obejmuje lub obejmowała przeszkolenie co najmniej 500 osób na terenie kraju i co najmniej w 8 województwach (adresach), z podaniem tematyki szkoleń, dat wykonania / wykonywania (dzień, miesiąc, rok), odbiorców, liczby osób objętych szkoleniem, województw (adresów), w których przeprowadzono / przeprowadzane są szkolenia (sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane / są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących bezpieczeństwa w środowisku pracy, które przeszły przeszkolenie dydaktyczne i mają doświadczenie w kształceniu ludzi dorosłych oraz posiadają co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub tytuł magistra inżyniera i posiadają kwalifikacje zawodowe z następujących dziedzin (co najmniej 11 specjalistów): budowa i eksploatacja maszyn (min. 1 specjalista), aparatura elektroniczna (min. 1 specjalista), inżyniera środowiska (min. 3 specjalistów), biologia medyczna (min. 2 specjalistów), specjalista bhp (min. 3 specjalistów), technologia chemiczna (min. 1 specjalista). Spełnianie w/w warunku zostanie ocenione na podstawie: wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia i którymi dysponuje Wykonawca, posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących bezpieczeństwa w środowisku pracy, które przeszły przeszkolenie dydaktyczne i mają doświadczenie w kształceniu ludzi dorosłych oraz posiadają co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub tytuł magistra inżyniera i posiadają kwalifikacje zawodowe z następujących dziedzin (co najmniej 11 specjalistów): budowa i eksploatacja maszyn (min. 1 specjalista), aparatura elektroniczna (min. 1 specjalista), inżyniera środowiska (min. 3 specjalistów), biologia medyczna (min. 2 specjalistów), specjalista bhp (min. 3 specjalistów), technologia chemiczna (min. 1 specjalista), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W/w wykaz osób musi zawierać również informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3.Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4.Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5.Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, skrzydło C, I piętro, pok. 103..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło C, I piętro, pok. 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku wniesienia odwołania, Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu za pomocą faksu - wyłącznie na numer (022) 667-17-33/36 lub drogą elektroniczną - wyłącznie na adres: bladoszm@zus.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów bibliotecznych biblioteki Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Laboratorium Technik Diagnostycznych.
- Wykonanie remontu mieszkań służbowych nr 18 oraz nr 9a zlokalizowanych w budynku Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wawelskiej 52/54.
- Dostawa kart identyfikacyjnych do Narodowego Banku Polskiego
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30, Obiekt Hydrotechniczny - Zbiornik Wodny Besko".
- Roboty polegające na naprawach i usuwaniu awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych i siedzibie własnej- Młynów
- rozbudowa posiadanych przez NFZ dwóch przełączników SAN o dodatkowe karty liniowe oraz wkładki SFP FC
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia online wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej pt. Podstawy prawne działania zespołu interdyscyplinarnego
- Świadczenie usług z zakresu prowadzenia nauki języków obcych dla pracowników Urzędu Dozoru Technicznego w latach 2024-2026, znak sprawy ZP-DK-51/24
- Usługi szkoleniowe dot. projektu szkoleniowego dla pracowników MON i żołnierzy pełniących służbę w komórkach organizacyjnych MON- realizacja zadania polegającego na przeprowadzeniu szkoleń - II części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.