eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Obsługa mienia wodociągowo-kanalizacyjnego Gminy Kamienna Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Kamienna Góra: Obsługa mienia wodociągowo-kanalizacyjnego Gminy Kamienna Góra
Numer ogłoszenia: 221248 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienna Góra , al. Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. +48756106292, faks 75 744 28 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kamiennagora.kei.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa mienia wodociągowo-kanalizacyjnego Gminy Kamienna Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie prac na obiektach, sieciach, instalacjach i urządzeniach wodociągowych oraz kanalizacyjnych wraz ze współpracującymi z nimi urządzeniami, stanowiących własność Gminy Kamienna Góra tj: oczyszczalniach ścieków w Krzeszowie, Przedwojowie, Ogorzelcu, Pisarzowicach I, Pisarzowice II, sieciach i przyłączach kanalizacyjnych wraz z powiązanymi z nimi przepompowniami ścieków, ujęciach wody w Krzeszowie-Betlejem, Krzeszówku, Przedwojowie, Raszowie, Leszczyńcu, Rędzinach i Ogorzelcu, stacjach uzdatniania wody w Leszczyńcu , Rędzinach i Ogorzelcu, sieciach i przyłączach wodociągowych wraz z powiązanymi z nimi hydroforniami, pompowniami, obiektami do uzdatniania wody i innymi urządzeniami sieciowymi oraz armaturą sieciową, obiektach, sieciach i przyłączach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, które zostaną oddane do eksploatacji w trakcie trwania umowy, przewodach kanalizacji burzowej i odwodnienia terenów wraz za znajdującymi się na nich urządzeniami, innych obiektach będących własnością bądź zarządzanych przez Gminę Kamienna Góra w zakresie zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków lub wód, p o l e g a j ą c y c h n a : 1. Usuwaniu awarii w oczyszczalniach ścieków, przepompowniach ścieków, ujęciach wody, hydroforniach, pompowniach i stacjach uzdatniania wody, sieciach i przyłączach wodociągowych oraz sieciach i przyłączach kanalizacyjnych, wraz ze znajdującymi się na nich urządzeniami i armaturą sieciową, do wykonania których Wykonawca będzie przystępować natychmiast po otrzymaniu zawiadomienia - nie później niż w ciągu 1 godziny od otrzymania zawiadomienia. 2. Wykonywaniu wpięć do sieci i odbiorów technicznych przyłączy wykonanych przez nowych odbiorców wody i dostawców ścieków oraz wpięć i odbiorów technicznych nowych odcinków sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonywanie remontów bieżących, modernizacji, rozbudowy i budowy nowych odcinków przewodów wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze studniami i armaturą, wymiany zasuw, urządzeń i innej armatury sieciowej, prac konserwacyjnych oraz innych czynności i prac, (nie określonych w § 1 ust 1, 3, 4, 5, 6), na obiektach, sieciach, przyłączach oraz urządzeniach wodociągowych i kanalizacyjnych, których wykonanie Zamawiający zleci Wykonawcy w ramach niniejszej umowy. 3. Nadzorze, kontroli pracy i stanu technicznego urządzeń w bezzałogowych obiektach wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie i częstotliwości ustalonych przez Zamawiającego. 4. Wykonywaniu czynności obsługi - eksploatacji urządzeń w bezzałogowych obiektach wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych w celu utrzymania ich ciągłości pracy oraz czystości rozprowadzanej wody i swobodnego przepływu ścieków, wznowienie pracy urządzeń bezzałogowych obiektów, których wykonanie Zamawiający zleci Wykonawcy w ramach niniejszej umowy. 5. Wykonywaniu usług transportowych. 6. Wykonywaniu urządzeniami ciśnieniowymi (VUKO lub równoważne) udrażniania sieci i przyłączy kanalizacyjnych oraz czyszczenia krat i przepompowni ścieków, wraz ze znajdującymi się w nich urządzaniami, w miejscach i zakresie wskazanym przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych 65.12.00.00 - Obsługa zakładów oczyszczania wody 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał roboty budowlane w zakresie budowy, remontu, przebudowy sieci wodociągowych lub sieci kanalizacyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 tys. złotych, lub - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał, obsługę systemów zbiorczych zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków dla grupy ludności nie mniejszej niż 1000 osób, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych, lub - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadził działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków zdefiniowaną w art. 2. ust. 20 oraz. 21 Ustawy dnia 7 czerwca 2001r o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (jednolity tekst Dz. U 2006.123.858 z późniejszymi zmianami) w oparciu o zezwolenie, o którym mowa w art.16 ust.1 w/w Ustawy, lub - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadzi i prowadził działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków zdefiniowaną w art. 2. ust. 20 oraz. 21 Ustawy dnia 7 czerwca 2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (jednolity tekst Dz. U 2006.123.858 z późniejszymi zmianami) na obszarze własnej gminy jako jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje pracownikiem osiadającym uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kW oraz umiejętności i doświadczenie w naprawach, konserwacji i utrzymaniu w ruchu zasilanych elektrycznie urządzeń i systemów poboru, uzdatniania i przesyłu wody oraz oczyszczania i przesyłu ścieków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zdolność wykonawcy do ubezpieczenia własnej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 000,00 zł. ( pięćset tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji za prace określone w pkt. III ust.1 i 2 specyfikacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bp.gminakg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamienna Góra Al. Wojska Polskiego 10 58-400 Kamienna Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Kamienna Góra Al. Wojska Polskiego 10 58-400 Kamienna Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.10.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.