eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa przyłącza kablowego ze złączem, przebudowa wewnętrznej linii zasilającej z rozdzielnicą główną RG w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych przy ul. Czechowskiej 4 w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Lublin: Budowa przyłącza kablowego ze złączem, przebudowa wewnętrznej linii zasilającej z rozdzielnicą główną RG w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych przy ul. Czechowskiej 4 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 221244 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie , ul. Czechowska 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327031, faks 081 5324947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rdlp_lublin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne-Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza kablowego ze złączem, przebudowa wewnętrznej linii zasilającej z rozdzielnicą główną RG w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych przy ul. Czechowskiej 4 w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza kablowego ze złączem,przebudowa wewnętrznej linii zasilającej z rozdzielnicą główną RG w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych.Roboty polegają między innymi na budowie przyłącza kablowego ze złączem oraz przebudowie wlz z rozdzielnicą główną do zasilania budynku biurowego na dz. Nr 25/4, 25/5, 25/10 przy ulicy Czechowskiej 4 w Lublinie.Szczegółowy zakres robót opisany jest w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50 % wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone, w okresie do 3 lat od daty udzielenia niniejszego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych 00/100 gr.). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732,Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96 poz.620 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: numer rachunku 10203000451110000000524210 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium Budowa przyłącza kablowego ze złączem, przebudowa wewnętrznej linii zasilającej z rozdzielnicą główną RG w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych przy ul. Czechowskiej 4 w Lublinie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, zaś uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z potencjałem osobowym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni się wykazać wykonaniem, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto) każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych wykonać zamówienie Wykonawca powinien dysponować specjalistami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -elektrycznej, -konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr .243 poz. 1623 ze zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63 poz.394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, tj. odpis z właściwego rejestru lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej (aktualny wydruk z centralnej ewidencji działalności gospodarczej), dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,2.Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Terminy wykonania robót mogą ulec zmianie w przypadku:- opóźnienia przekazania placu budowy przez Zamawiającego, - wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, - przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, - zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, - przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności zalanie terenu wodą, - zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposobu prowadzenia robót, - przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, - nieprzewidzianych wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót, - działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, 2.Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianom w przypadku:-rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, -wykonywania robót dodatkowych i zamiennych,-ustawowej zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia za odpłatnością w kwocie 20zł.Specyfikacja dostępna jest w biurze RDLP w Lublinie przy ul.Czechowskiej 4 w p.110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat na I piętrze biura RDLP w Lublinie - ul.Czechowska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.