eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa wyposażenia laboratorium urządzeń elektronicznych niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie (E20).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Bydgoszcz: Dostawa wyposażenia laboratorium urządzeń elektronicznych niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie (E20).
Numer ogłoszenia: 221237 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Elektronicznych , ul. Mieczysława Karłowicza 20, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 341-44-44, faks 0-52 341-44-44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zse.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa (szkoła ponadgimnazjalna).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia laboratorium urządzeń elektronicznych niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie (E20)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator BCS 1604 Q HDMI szt. 1, Klawiatura sterująca SPC 1010 szt. 1, Kamera obrotowa LC 820 i szt. 2, Kamera kompaktowa LC 1220 szt. 2, Kamera kopułkowa LC 1121 szt. 2, Kamera HD SDI GV SDI BX 100 szt. 1, Obiektyw Auto Irys 3,5 - 8 mm 1/3 cali szt. 4, Zestaw bezprzewodowy - monitoring LC INS DVR szt. 1, Zestaw bezprzewodowy - monitoring LC 512 IR szt. 1, Zestaw bezprzewodowy - monitoring LC GP 830 DIR szt. 1, Zasilacz LC ZSIT 64-8 szt. 2, Zestaw Videodomofonowy OR VID VT 2003 szt. 1, Zestaw domofonowy 4 - rodzinny WL 02 NE 4 szt. 1, Elektrozaczep z pamięcią E 834 szt. 2, Centrala p.poż. Ignis 1030 szt. 1, Czujka temperaturowa TUP 40 szt. 3, Czujka dymu DUR 40 szt. 3, Czujka dymu DOR 40 szt. 3, Czujka dymu i ciepła DOT 40 szt. 3, Jonizacyjna czujka dymu DIO 40 szt. 3, Ręczny ostrzegacz pożarowy ROP 63 szt. 3, Wskaźnik zadziałania WZ 31 szt. 3, Gniazdo do czujek G 40 szt. 15, Sygnalizator akustyczny SA - K 6 szt. 1, Przewód YnTKSY do instalacji ppoż mb 100, Gaz testowy do czujników dymu DS - 1 szt. 3, Aerozol testów do czujek dymu A3-001 szt. 3, Czytnik kart zbliżeniowych ACCO Satel szt. 1, Moduł kontrolera przejścia ACCO Satel szt. 1, Manipulator ACCO Satel szt. 1, Klawiatura z czytnikiem kart ACCO Satel szt. 1, Interfejs / konwerter danych / ACCo Satel szt. 1, Kable połączeniowe-RS DB-9FC/RJ szt. 1, Karty zbliżeniowe szt. 10, Brelok zbliżeniowy szt. 5, Rozgałęźnik TV R2 i R3 szt. 10, Gniazda RTV-SAT końcowe - natynkowe szt. 20, Tłumiki stałe 3, 6, 8, 10, 12 dB szt. 10, Odgałęźniki 2 wyjściowe 8, 10, 12, 12, 16, 20 dB szt. 12, Wtyk F 6,8 mm szt. 100, Beczka wtyk FF szt. 40, Kabel koncentryczny Televes T-1000 mb 200, Modulator DVB - T TM 250 szt. 2, Przewód koncentryczny RG59 zintegrowany z zasilaniem mb 100, Przedłużacz elektryczny 5 m. - 5 gniazd z wyłącznikiem szt. 6..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 35.00.00.00 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zse.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. M. Karłowicza 20 85-092 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria pok. nr 12 (na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.