To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Białystok: Wykonywanie remontów spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni bitumicznychna terenie miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 221168 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140986 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni bitumicznychna terenie miasta Białegostoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont frezarką spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych na terenie miasta Białegostoku wraz z uzupełnieniem masą zalewową, przy średniej szerokości szczeliny (przed frezowaniem) 15 mm, oraz przy szerokości szczeliny (przed frezowaniem) do 25mm. Szczegółowe techniczne warunki realizacji zamówienia przedstawiono w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz wymaganiach ogólnych stanowiących - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Każdorazowy zakres prac, termin oraz powierzchnię spękań do remontu, określi inspektor ZDI przy udziale Wykonawcy, protokołem konieczności. 2.2. Średnia dzienna ilość nawierzchni przeznaczonej do naprawy /z wyłączeniem dni świątecznych/ wynosi 200 mb. Termin realizacji prac określonych w protokole konieczności będzie stanowić wielokrotność 200 mb. 2.3. Zmiana terminu realizacji prac, może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności. Zwiększenie zakresu remontu cząstkowego (do 20% wartości określonej w protokole konieczności/, może nastąpić w por/zumieniu z inspektorem nadzoru, natomiast zwiększenie zakresu powyżej 20% wartości - na podstawie nowego protokołu konieczności. 2.4. Wycięte powierzchnie winny być wyremontowane bezpośrednio po ich wykonaniu, nie później jednak niż w ciągu danej zmiany roboczej. 2.5. Wykonawca winien zapewnić oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z 2003 r./ 2.6. Wykonawca przy realizacji prac zastosuje materiały posiadające aprobatę techniczną dopuszczającą do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym. 2.7. Wykonawca zapewni dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych oraz atesty materiałów używanych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów nie spełniają wymaganej jakości, Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań poniesie Zamawiający , jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty wykonania niezbędnych badań poniesie Wykonawca. 2.8. Zakończenie robót Wykonawca zgłosi Zamawiającemu faxem /potwierdzonym pismem/ do godz. 1000, w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu zakończenia prac, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu obmiar robót i kosztorys. Zamawiający dokona odbioru prac przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 5-7 dni. 2.9. Do przekazania robót oraz ich odbioru Wykonawca zapewni własny transport. 2.10. Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi, tj: a) cena jednostkowa brutto za 1mb wykonania frezarką remontu spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych wraz z uzupełnieniem masą zalewową, przy średniej szerokości szczeliny /przed frezowaniem/ 15 mm, b) cena jednostkowa brutto za 1mb wykonania frezarką remontu spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych wraz z uzupełnieniem masą zalewową, przy średniej szerokości szczeliny /przed frezowaniem/ 25 mm. 2.11. Zamawiający planuje do remontu w okresie obowiązywania umowy: - do 8 000 mb szczelin o szerokości do 15 mm; - do 2 000mb.szczelin o szerokości do 25mm. 3. Podane w specyfikacji nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OAT Sp. z o.o., ul.M.Kopernika 19A, 00-850 Ożarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424830,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 186000,00
Oferta z najniższą ceną: 186000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 186000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W ŚNIADOWIE
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65 - III etap
- Opracowanie dokumentacji projektowej klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach na potrzeby CUI w budynku przy ul. Świętojańskiej 22 w Białymstoku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
- Opracowanie dokumentacji projektowej klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach na potrzeby CUI w budynku przy ul. Warszawskiej 13 w Białymstoku na działce nr 358 w obrębie 17 .
- Cyfryzacja analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Dostawa produktów do receptury
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 259/1 w miejscowości Włóki"
- "Układanie płyt drogowych typu YOMB na drogach gruntowych Miasta Rumi w roku 2024."
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi frakcji 0/12 mm na gorąco
- Remont drogi wojewódzkiej nr 739 na odcinku od km 6+170 do km 6+930 w miejscowości Piwonin, gmina Sobienie - Jeziory, powiat otwocki, województwo mazowieckie - nr postępowania 113/24
- Budowa i modernizacja oczyszczalni ścieków. Etap VI: gospodarka osadowa - część 3
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie Gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.