Ogłoszenie z dnia 2008-02-01
Warszawa: usługi sprzatania pomieszczeń NIZP - PZH
Numer ogłoszenia: 22114 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny, ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5421268, fax 022 5421268.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pzh.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzatania pomieszczeń NIZP - PZH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa sprzatania pomieszczeń w NIZP - PZH o powierzchni 9000 m kw. (budynki AB, C i D, liczba pracowników ok. 300 osób)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wpłacenia wadium w wyokości 6000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy (zgodnie z art. 22.1 Ustawy) spełniają następujące warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy) - dołączą do składanej oferty wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oferty musza zawierać: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych - załącznik nr 2; wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, na podmiot zbiorowy i dla osób reprezentujących Wykonawcę (ważne 6 miesięcy od daty wystawienia); aktualny wypis/odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla oferenta (ważny 6 miesięcy od daty wystawienia); zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (ważne 3 miesiące od daty wystawienia); zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek (ważne 3 miesiące od daty wystawienia); formularz oferty z podpisanym oświadczeniem - załącznik nr 4; referencje (min. 3 szt.) dotyczące zrealizowanych usług (z okresem zawartej umowy na min. 12 miesięcy) w zakresie sprzątania obiektów (o powierzchni powyżej 5000 m ²) o podobnym charakterze (zarówno pomieszczenia biurowe jak i laboratoria) z ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z tego okresu) odpowiadające swoim rodzajem, wartością oraz czasem trwania umowy usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; przedstawią aktualną polisę OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ok. 50% wartości składanej oferty przetargowej (wyliczonej dla okresu 12 miesięcy); dołączą do oferty wykaz osób (tabela nr 1), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zawierający informacje o odbyciu rozmów kwalifikacyjnych, okresu pracy próbnej, stażu pracy, przebytych przeszkoleniach (techniczne, BHP, p-poż, z zakresu gwarancji poufności - zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji dot. pracy Instytutu itp.); przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają poświadczenie bezpieczeństwa dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 27 i art. 67 ust. 2 pkt 1,2 i 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych (UOIN) z dnia 22 stycznia 1999 r. (Dz.U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.). Poświadczenia bezpieczeństwa dla pracownika szeregowego i dla osoby nadzorującej ze strony Wykonawcy muszą być dołączone do składanej oferty; jeżeli Wykonawca jest w trakcie oczekiwania na w/w dokument powinien wówczas dołączyć do składanej oferty stosowne oświadczenie z informacją że uzupełnienie braku dokumentu nastąpi najpóźniej w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia oferty przetargowej; krótki opis działalności firmy (cv): informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, doświadczenie, park maszynowy etc; informacja z banku w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. deklarowany procentowy udziałwydatków za zakup środków sanitarno-hig. w odniesieniu do ceny z pkt. 1 kryterium - 15
- 3. deklarowany stan zatrudnienia pracowników przy sprzątaniu - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzh.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny, ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa; pok. nr 202 bud. C.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny, ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa; pok. nr 202 bud. C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.