eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Płock: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca
Numer ogłoszenia: 221113 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 1 - Kurs Carvingu Część 2 - Kurs Dobre praktyki w pielęgnacji i nowoczesnym żywieniu zwierząt Część 3 - Kurs Nowoczesne technologie produkcji rolniczej Część 4 - Kurs Zabezpieczenie komputerów przed nieupoważnionym dostępem e_Guardian 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w załączniku nr 1-4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 6).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 6).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 6).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: Dotyczy Części 1 - Kurs Carvingu - wykształcenie co najmniej średnie, - posiadanie tytułu instruktor carvingowy, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia np. prowadzenie szkoleń, warsztatów, kursów. Dotyczy części 2 - Kurs Dobre praktyki w pielęgnacji i nowoczesnym żywieniu zwierząt - wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe - rolnictwo, zootechnika, weterynaria - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, związane w przedmiotem zamówienia. Dotyczy części 3 - Kurs Nowoczesne technologie produkcji rolniczej - wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe - rolnictwo, zootechnika, weterynaria - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, związane w przedmiotem zamówienia. Dotyczy części 4 - Kurs Zabezpieczenie komputerów przed nieupoważnionym dostępem e_Guardian, - wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek informatyka lub wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe z informatyki - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs Kwalifikacyjny, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, związane w przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 6).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty - załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: a. przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, b. zmiany terminu w harmonogramie realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy, c. Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d. zmiany ceny realizacji zamówienia, e. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. 2. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie nie są niższe niż osoby zastępowanej, b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia liczby godzin oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c) uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 - IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 211 - II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Carvingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa - 10 osób - uczniów Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1.Miejsce realizacji : Zespół Szkół im. L. Bergerowej w Płocku 09-402 Płock ul. Kutnowska 30 2.Termin realizacji: marzec 2015r 3.Czas trwania kursu: 18h 4.Szczegółowy harmonogram: trzy dni zajęciowe w sobotę i niedzielę po 6 h dziennie w godzinach od 9.00 do 16.00 w tym 30 min. przerwa obiadowa. 5.Program kursu CZĘŚĆ TEORETYCZNA a.Historia carvingu na świecie i w Polsce - zajęcia teoretyczne - 2 [h] b.Wyjaśnienie czym jest carvingu c.Różnica miedzy garnirowaniem a carvingiem d.Rodzaje narzędzi do Carvingu. e.Sposoby i zasady bezpiecznego używania narzędzi . f.Czynniki decydujące o wyborze owoców i warzyw do rzeźbienia. g.Różne techniki do rzeźbienia owoców i warzyw. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA a.Wycinanie liści i kwiatów z różnych owoców i warzyw oraz tworzenie kompozycji z wykonanych elementów - zajęcia praktyczne - 16 [h] b.Wykonanie następujących elementów: c.Kwiaty z rzodkiewki (różne wzory ) d.Kwiat z cebuli e.Szyszka z marchewki f.Kwiaty z papryki g.Kwiaty z cukini h.Liście z cukini i.Kwiaty z kapusty pekińskiej j.Róża z kalarepy k.Kwiaty w melonie l.Ozdabianie arbuza m.Zasady tworzenia kompozycji z wykonanych elementów. n.Sposoby przechowywania wyrzeźbionych owoców i warzyw. 6.Wymagania wobec Wykonawcy: 6.1.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w miejscu realizacji szkolenia niezbędny sprzęt (noże i inne narzędzia do zajęć praktycznych) i materiały (warzywa, owoce itp.) do przeprowadzenia kursu w części teoretycznej i praktycznej w ilości zapewniającej wszystkim uczestnikom kursu wykonanie ćwiczeń w pełnym zakresie zgodnie z realizowanym programem; 6.2.Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika do zajęć; 6.3.Wykonawca jest zobowiązany do wyżywienia uczestników kursu - drugie danie; (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka), ciastko, owoc i napój; 6.4.Wykonawca jest zobowiązany do zakupu zestawu - 3 noży do carvingu dla każdego uczestnika kursu oraz książki Fantazje z warzyw i owoców - np. Akademia Carvingu dla każdego uczestnika kursu; 7.Wymagania dla Wykonawcy: 7.1.prowadzenie kursu na podstawie opracowanego rozkładu materiału pozwalającego na uzyskanie nowych uprawnień; 7.2.prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: 7.2.1. wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć i wymiar godzin, 7.2.2. listy obecności uczniów, 7.2.3.wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. 7.3.wydanie uczniom zaświadczeń lub certyfikatów o ukończeniu kursu carvingu; 7.4.zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 7.5.Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8.Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. 9.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną do prowadzenia zajęć teoretycznych i salę do prowadzenia zajęć praktycznych oraz komputer i rzutnik do realizacji zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Dobre praktyki w pielęgnacji i nowoczesnym żywieniu zwierząt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1grupa szkoleniowa - 10 osób - uczniów Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1.Miejsce realizacji Zespół Szkół im. L. Bergerowej w Płocku 09-402 Płock ul. Kutnowska 30 2.Termin realizacji: V 2015r. 3.Czas trwania kursu: 20 h 4.Szczegółowy harmonogram: 3 dni zajęciowe po około 7 godzin dziennie (przedział godzinowy: 9.00 do 16.30 w tym 30 min. przerwa obiadowa.(weekendy) lub inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. 5.Program szkolenia: a.Wykorzystanie nowoczesnych programów komputerowych do normowania i dawkowania pasz w różnych systemach żywieniowych.( ustalanie norm żywieniowych dla różnych grup wiekowych i produkcyjnych zwierząt gospodarskich z wykorzystaniem programów komputerowych): b.zastosowanie urządzeń elektronicznych i oprogramowania komputerowego w znakowaniu i identyfikowaniu zwierząt. c.nowoczesne technologie w żywieniu zwierząt w zależności od specyfiki wymagań pokarmowych, wieku i kierunku produkcji d.konserwowanie i przygotowanie pasz do skarmiania. 6. Wymagania wobec Wykonawcy: a.Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika do zajęć; b.Wykonawca jest zobowiązany do wyżywienia uczestników kursu - drugie danie; (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka), ciastko, owoc i napój; c.Wykonawca jest zobowiązany do zakupu dla każdego uczestnika kursu książki np. normy żywienia przeżuwaczy lub innej związanej z tematyką kursu. 7.Wymagania dla Wykonawcy: 7.1.prowadzenie kursu na podstawie opracowanego rozkładu materiału pozwalającego na uzyskanie nowych uprawnień; 7.2.prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: 7.2.1. wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć i wymiar godzin, 7.2.2. listy obecności uczniów, 7.2.3. wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. 7.3.wydanie uczniom zaświadczeń lub certyfikatów o ukończeniu kursu; 7.4.zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 7.5.Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8.Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. 9.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną , komputer i rzutnik do realizacji zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS: Nowoczesne technologie produkcji rolniczej z wykorzystaniem programów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa - 10 osób - uczniów Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1.Miejsce realizacji Zespół Szkół im. L. Bergerowej w Płocku 09-402 Płock ul. Kutnowska 30 2.Termin realizacji: VI 2015r. 3.Czas trwania kursu: 20 h 4.Szczegółowy harmonogram: 3 dni zajęciowe po około 7 godzin dziennie (przedział godzinowy: 9.00 do 16.30 w tym 30 min. przerwa obiadowa.(weekendy) lub inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. 5.Program szkolenia: a.zagadnienia w zakresie wykorzystania programów komputerowych do planowania produkcji rolniczej w oparciu o bazy danych tworzone na podstawie wyników produkcyjnych w latach ubiegłych b.obsługa programu do pomiaru powierzchni pół z wykorzystaniem urządzenia Pocket PC z odbiornikiem GPS. c.obsługa programu komputerowego Info Plant ( ocena aktualnego stanu odżywiania roślin uprawnych d.wykorzystanie programu MicroBil w praktyce( bilansowanie składników pokarmowych e. innowacje w technice siewu, nawożenia, ochronie roślin, zbiorze roślin 6.Wymagania wobec Wykonawcy: a.Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika do zajęć; b.Wykonawca jest zobowiązany do wyżywienia uczestników kursu - drugie danie; (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka), ciastko, owoc i napój; c.Wykonawca jest zobowiązany do zakupu dla każdego uczestnika kursu książki np. Normy żywienia przeżuwaczy lub innej związanej z tematyką kursu; 7.Wymagania dla Wykonawcy: 7.1.prowadzenie kursu na podstawie opracowanego rozkładu materiału pozwalającego na uzyskanie nowych uprawnień; 7.2.prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: 7.2.1.wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć i wymiar godzin, 7.2.2. listy obecności uczniów, 7.2.3. wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. 7.3.wydanie uczniom zaświadczeń lub certyfikatów o ukończeniu kursu; 7.4.zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 7.5.Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8.Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. 9.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną , komputer i rzutnik do realizacji zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs komputerowy Zabezpieczenie komputerów przed nieuprawnionym dostępem- IT Security.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa - 10 osób - uczniów Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1.Czas trwania: 36 godzin 2.Miejsce realizacji Zespół Szkół im. L. Bergerowej w Płocku 09-402 Płock, ul. Kutnowska 30 3.Termin realizacji: od IV 2015 do V 2015 4.Szczegółowy harmonogram (około 6 spotkań po 6h) - (przedział godzinowy: 9.00 do 16.30 w tym 30 min. przerwa obiadowa.(weekendy) lub inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. 5.Program szkolenia: a.modele i struktura sieci b.medium transmisji-parametry c.sieciowe systemy operacyjne d.instalacja serwera i konfiguracja serwera, e.programy do administracji lokalnymi sieciami komputerowymi, f.funkcje przełączników, g.rodzaje i sposób obsługi urządzeń telefonii internetowej, h.sieci wirtualne, i.metody ataków sieciowych, j.rodzaje oprogramowania zabezpieczającego zasoby sieciowe, k.archiwizacja zasobów sieciowych, l.rodzaje testów i pomiarów pasywnych, m.rodzaje testów i pomiarów aktywnych, n.urządzenia diagnostyczne, o.narzędzia pomiarowe, p.konta użytkowników: lokalne i domenowe, q.grupy użytkowników, r.prawa użytkowników, s.zasady zabezpieczeń dla domeny i jednostki organizacyjnej, t.zadania administracyjne, u.narzędzia administracyjne, v.podstawowe środki zapewniania bezpieczeństwa w.ochrona komputera przed złośliwym oprogramowaniem i nieautoryzowanym dostępem x.wiadomości elektroniczne y.bezpieczne przeglądanie zasobów www i dokonywanie płatności w Interneci z.bezpieczeństwo dzieci aa.tworzenie kopi danych i przywracanie danych z kopii bb.bezpieczne przechowywanie danych. 6.Wykonawca jest zobowiązany do: 6.1.zakupu dziennika do zajęć; 6.2.do wyżywienia uczestników kursu - drugie danie; (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka), ciastko, owoc i napój; 6.3.zakupu dla każdego uczestnika kursu pen-drive; 6.4.do opłaty kosztów na egzamin certyfikujący ECDL IT Security za każdego uczestnika kursu. 6.5.do przekazania uczestnikom kursu materiałów w wersji elektronicznej, które jednocześnie musza być dostępne na stronie szkoły dla uczestników kursu w formie e-learningu. 7.Wymagania dla Wykonawcy: 7.1.prowadzenie kursu na podstawie opracowanego rozkładu materiału w taki sposób aby każdy uczestnik zakończył kurs uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabycie umiejętności informatycznych), 7.2.prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: 7.2.1. wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć i wymiar godzin, 7.2.2. listy obecności uczniów, 7.2.3. wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. 7.3.wydanie uczniom zaświadczeń i certyfikatów o ukończeniu kursu 7.4.zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 7.5.Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8.Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. 9.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną , komputer i rzutnik do realizacji zamówienia dla wykonawcy oraz stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.