eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Wykonanie robót budowlanych na budowie Przebudowa , nadbudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na Dom Studenta PWSIP, kontynuacja - ETAPU I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Łomża: Wykonanie robót budowlanych na budowie Przebudowa , nadbudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na Dom Studenta PWSIP, kontynuacja - ETAPU I
Numer ogłoszenia: 221105 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175373 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na budowie Przebudowa , nadbudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na Dom Studenta PWSIP, kontynuacja - ETAPU I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, nadbudowie i rozbudowie budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na Dom Studenta PWSIP w Łomży - kontynuacja ETAPU I-go. 1.2 Roboty będące przedmiotem zamówienia obejmują swoim rodzajem: - roboty ogólnobudowlane w tym roboty związane z wykonaniem nadbudowy tzw łącznika, roboty murowe, posadzki, częściowe wykonanie stolarki okiennej i komplet stolarki drzwiowej, roboty wykończeniowe wszystkich pomieszczeń oraz roboty elewacyjne i roboty w zakresie wybudowania wejść/ zejść do budynku oraz tarasu. - roboty elektryczne polegające na wykonaniu instalacji oświetleniowej i gniazdowej, wykonaniu instalacji odgromowej i uziemiającej teleinformatycznej sieci strukturalnej, instalacji telewizyjnej, monitoringu wizyjnego (CTTV), instalacji SAP, instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), instalacji kontroli dostępu, instalacji oddymiania klatek schodowych, instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego, instalacji domofonowej i przeciwoblodzeniowej na dachu. - roboty sanitarne : centralnego ogrzewania, wodociągowa, kanalizacyjna, kanalizacji deszczowej, instalacji ppoż., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - roboty polegające na wykonaniu budowy i przebudowy przyłączeń i sieci centralnego ogrzewania, przyłącza wodociągowego, przebudowie przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej - wykonanie części technologicznej węzła cieplnego. UWAGA! Roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania są kontynuacją robót rozpoczętych w ramach tej inwestycji w roku 2012 i przerwanych na skutek odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w maju 2013 roku. Podobnie, w związku z realizacją w okresie 2012 - 2013 zostały zakupione przez Zamawiającego wybrane materiały - przewidziane przez dokumentację projektową do wbudowania w trakcie prowadzonych robót instalacyjnych elektrycznych i sanitarnych, których wykaz Zamawiający zamieścił w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w postaci załącznika nr 10 do SIWZ. W wyniku tego, Wykonawca który zostanie wyłoniony w wyniku obecnego postępowania będzie zobowiązany do objęcia swoją gwarancją właściwego wykonania robót również roboty wykonane , a nie zakończone przez poprzedniego Wykonawcę oraz przejęcia od Zamawiającego i wbudowania materiałów i wyrobów, o których mowa w załączniku nr 10 do SIWZ. 1.3 Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących : 1.3.1 projekt budowlany (załącznik 8 do SIWZ) 1.3.2 projekty wykonawcze wszystkich branż (załącznik 9 do SIWZ) 1.3.3 przedmiary i kosztorysy ofertowe robót wszystkich branż w wersji *PDF. (załącznik 10 do SIWZ). Załącznik ten, obejmuje też wykaz materiałów i wyrobów zakupionych przez Zamawiającego i przeznaczonych do wbudowania w ramach realizacji umowy. Dodatkowo - w celu ułatwienia Wykonawcom sporządzenie oferty - załącznik zawiera elektroniczne wersje branżowych kosztorysów inwestorskich w formacie *ath 1.3.4 specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 11 do SIWZ). 1.4 Miejscem wykonywania robót budowlanych są działki o nr geodezyjnych 10184-3 i 10184-5 znajdujące się przy ulicy Wiejskiej 16 A w Łomży 1.5 ZAMAWIAJĄCY informuje, że obszar działek, na których przebiegać będzie Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wiejskiej 16A w Łomży na Dom Studenta (działki o numerach geodezyjnych 10184-3 i 10185-5 ) znajduje się na terenie wpisanym do rejestru zabytków - historycznego układu urbanistycznego miasta Łomży. W związku z powyższym, przed przystąpieniem do planowanych prac ziemnych - w szczególności związanych z rozbudową, przebudową istniejącej infrastruktury technicznej należy przeprowadzić wyprzedzające badania ratownicze. Obowiązek wykonania badań ratowniczych lub zapewnienia podczas prac ziemnych nadzoru archeologa ciąży na Zamawiającym. W związku z powyższym, ze względów organizacyjnych, Wykonawca powiadomi Zamawiającego z jednomiesięcznym wyprzedzeniem o terminie planowanych ww prac. 1.6 Zawarte w załącznikach (pkt.1.3.) do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały-urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 1.7 Po podpisaniu umowy, Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 7 dni przekaże, a Wykonawca przyjmie: - teren budowy - papierową wersję (po 1 egz.) branżowych projektów wykonawczych oraz specyfikacji techniczne wykonania i odbioru robót - dziennik budowy 1.8 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, przed przystąpieniem do rozpoczęcia robót, zobowiązany będzie do: - sporządzenia harmonogramu finansowo-rzeczowego realizacji prac budowlanych, uwzględniającego termin nie dłuższy niż zadeklarowany w złożonej ofercie i uzyskania jego akceptacji u Zamawiającego. Harmonogram musi jednocześnie uwzględniać okres niezbędny dla Zamawiającego w celu zorganizowania nadzoru archeologicznego oraz uwzględniać kompletne wykonanie przebudowy sieci i przyłączy c.o. do budynków przy ul. Wiejskiej 16, 16A oraz bursy przy ul. Zjazd 3. - sporządzenia lub zapewnienia sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych oraz wytyczne zawarte w projekcie budowlanym - złożenia oświadczenia Kierownika budowy stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenie kierownika budowy i kierowników poszczególnych rodzajów robót o przejęciu obowiązku kierowania budową lub robotami - kierownik budowy umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. - wykonania wszelkich robót przygotowawczych w tym szczególnie ogrodzenia placu budowy, wydzielenie bezpiecznych przejść dla dotychczasowych użytkowników budynku oraz właściwego, zgodnego z obowiązującymi przepisami oznakowania terenu robót budowlanych - zapewnienia w trakcie realizacji robót dla tzw. części gastronomicznej budynku (skrzydło budynku niepodlegające przebudowie (kotłownia wraz z zapleczem, kuchnia i stołówka) stałego zaopatrzenia w energię elektryczną, wodę, ciepło i odpływ ścieków kanalizacyjnych. 1.9 Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: - właściwego utrzymania zaplecza budowy, w tym do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z korzystaniem z mediów niezbędnych w procesie inwestycyjnym, - zapewnienia zgodnej z zaakceptowanym harmonogramem właściwej organizacji procesu inwestycyjnego, - właściwego zagospodarowania powstałych w toku własnych prac odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz.1243) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2005 r., Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) W szczególności, Wykonawca będzie zobowiązany do zgodnego z przepisami gromadzenia i usuwania z terenu budowy materiałów lub elementów konstrukcyjnych pochodzących z rozbiórki-demontażu. Zamawiający nie dopuszcza -zrzucania- przez okna i pryzmowania luzem gruzu budowlanego; powinien on być gromadzony w pojemnikach i usuwany z poszczególnych kondygnacji za pomocą specjalnych rynien, wind lub znoszony ręcznie. Wywóz odpadów budowlanych poza teren budowy odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy do czasu odbioru końcowego w tym za szkody powstałe w trakcie prowadzenia prac na placu budowy oraz na innym terenie, a związane z prowadzonymi robotami np. zniszczenie lub zabrudzenie gruntem dróg dojazdowych do budowy. Sprzątanie dróg z nawiezionego gruntu dokonywane będzie na bieżąco. - zabezpieczenia gruntu przed zanieczyszczeniem w miejscach pracy lub postoju sprzętu budowlanego oraz miejscach składowania materiałów budowlanych. - stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz.1118 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych. - ponoszenia wszelkich opłat związanych z koniecznością czasowego wejścia na tereny przylegające do działek Zamawiającego np. w celu dokonania przyłączenia do sieci w tym sporządzenia i uzyskania akceptacji przez właściwe organy projektu organizacji ruch (dotyczy przypadku postania konieczności -wejścia- w pas drogowy). 1.10 Po zakończeniu budowy Wykonawca zobowiązany będzie do: - zgłoszenia wpisem do dziennika gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego - współdziałania z Zamawiającym w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie - przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności: dziennika budowy, świadectw i deklaracji zgodności dotyczących wbudowanych materiałów, wyników badań, protokołów odbiorów częściowych, protokołów testów funkcjonalnych w tym protokołów rozruchu urządzeń i instalacji, instrukcji obsługi oraz dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń, dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany dokonane w trakcie realizacji budowy, inwentaryzacji geodezyjnej oraz raportów z przeszkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. 1.11 Zamawiający powoła komisję odbiorową w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót wpisem do dziennika. Wyznaczona przez Zamawiającego Komisja Odbioru budynku zakończy swoją pracę najpóźniej w ciągu kolejnych 7 dni liczone od daty rozpoczęcia prac komisji. 1.12 Wykonawca zobowiązuje się dokonać likwidacji placu budowy i własnego zaplecza bezzwłocznie po zakończeniu robót, lecz nie później niż 10 dni od daty dokonania odbioru końcowego. 1.13 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 1.14 W przypadku gdy producent udzieli gwarancji na okres dłuższy, niż określony w ust. 1.13 obowiązuje gwarancja producenta. 1.15 Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usunięcie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, w okresie nie krótszym niż 36 miesięcy po dokonaniu odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 1.16 Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu. 1.17 W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji lub rękojmi oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo- Budowlany Aleksander Stanisław Swiderski, Stare Kupiski, ul. Łomżyńska 21A, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7057378,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6214789,11

  • Oferta z najniższą ceną: 5939999,96 / Oferta z najwyższą ceną: 7372690,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.