eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Powiatowym Centrum Kulturalno-Rekreacyjnym we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 42

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Włoszczowa: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Powiatowym Centrum Kulturalno-Rekreacyjnym we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 42
Numer ogłoszenia: 221089 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Powiatowym Centrum Kulturalno-Rekreacyjnym we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 42.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej wraz z oświetleniem, odwodnieniem i wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Powiatowym Centrum Kulturalno-Rekreacyjnym we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 42. 1.Zakres robót obejmuje wykonanie: boiska do koszykówki o wymiarach 28,0 m x 15,0 m; boiska do piłki siatkowej o wymiarach 18,0 m x 9,0 m (usytuowanego na płycie boiska do koszykówki); boiska do piłki ręcznej o wymiarach 40,0 m x 20,0 m; kortu do tenisa ziemnego o wymiarach 23,78 m x 19,95 m (usytuowanego na płycie boiska do piłki ręcznej); bieżni dwutorowej 2 x 1,20 m x 55,65 mb o nawierzchni akrylowej; skoczni w dal z rozbieżnią jednostronną o nawierzchni akrylowej o wymiarach 1,2 m x 28,0m i skrzynią zeskoku o wymiarach 8,0 x 3,0 m.; kanału ściekowego zlokalizowanego w chodniku wzdłuż bieżni lekkoatletycznej, dł. 51 mb, szer. 10 cm, wykonanego z elementów prefabrykowanych z polimerobetonu, na ławie betonowej. (odprowadzenie wód opadowych z kanału ściekowego do istniejącej studni przykanalikami z rur PCV fi 100, przekrycie kanału ściekowego - ruszt stalowy); trybun dla widzów tj.: zespołu 60 i 42 miejsc wykonanych z elementów żelbetowych, wylewanych, do których zamontowane zostaną siedziska sportowe (kubełki bez oparć), tylna część trybun zabezpieczona balustradą ochronną metalową z rur fi 40; oświetlenia terenu na 6 słupach (3 x 2 lampy + 3 x 1 lampa) zgodnie z projektem instalacji elektrycznych; ogrodzenia terenu z siatki ocynkowanej na słupkach metalowych, mocowanych w stopach fundamentowych, wysokość ogrodzenia 4m.; utwardzenia dojść i dojazdów z kostki brukowej 6 cm.; zieleni naturalnej w uzupełnieniu terenu zespołu boisk; urządzeń boiskowych, w tym: bramek aluminiowych do piłki ręcznej (3x2m) montowanych w tulejach, stojaków stalowych do koszykówki, do zamontowania w tulejach, o wysięgu 160cm, z tablicą 180x105 cm, słupków stalowych do siatkówki i tenisa ziemnego, montowanych w tulejach z regulacją wysokości i mechanizmem naciągowym, materaca zabezpieczającego sportowego o wym. 2x3 m, skrzyni zeskoczni skoku w dal o wymiarach 8,0x3,0 m, z drewna klejonego impregnowanego, piłkochwytów za bramkami do piłki ręcznej. 2. Wymagania dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej. Nawierzchnia ze sztucznej trawy musi spełniać łącznie poniższe warunki : musi posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny, oferowana nawierzchnia powinna spełniać wymogi użytkowe zgodne z warunkami określonymi przez FIFA Quality Concept for Football Turf do poziomu minimum FIFA I STAR, co powinno zostać potwierdzone stosownym certyfikatem FIFA 1 STAR (dopuszczalny certyfikat FIFA 2 STAR) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni lub wynikami badań laboratoryjnych potwierdzającymi zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA, musi posiadać badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobatę techniczną lub rekomendację techniczną ITB, lub inny dokument wydany przez instytucję uprawnioną do badania i certyfikowania wyrobów, musi posiadać autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 3. W przypadku różnic dotyczących wymaganych parametrów technicznych nawierzchni, obowiązują postanowienia SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 8. Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności. 9. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia dodatkowego o wartości nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; 2) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym: a) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy do prowadzenia robót objętych zamówieniem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, i z co najmniej rocznym doświadczeniem na tym stanowisku, b) posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych objętych zamówieniem w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy o powierzchni minimum 2000 m2, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, której dotyczy zamówienie 2.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować środkami (własnymi lub zdolnością kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny brutto podanej w ofercie. 3. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust.1 pkt.2-4 mogą spełniać łącznie. Poza tym odrębnie każdy z Wykonawców musi spełniać warunki niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.1-9 i ust. 2 Ustawy. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w ust.1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wskazanych w Rozdziale 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w przetargu określone w Rozdziale 5 ust.1 SIWZ Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ), 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. dane co najmniej : jednej osoby posiadającej uprawnienia kierownika budowy do prowadzenia robót objętych zamówieniem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, i z co najmniej rocznym doświadczeniem na tym stanowisku, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby uprawnień - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, o powierzchni minimum 2000 m2, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie, 7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu Wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania, 8) informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy nie jest mniejsza od kwoty wynoszącej 50% ceny brutto podanej w ofercie - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.2-4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w ust.2 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.2 lit.b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie ust.3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 6. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowaną nawierzchnię dla boiska ze sztuczną trawą wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) certyfikatu lub deklaracji zgodności z normą PN-EN 15330-1, lub aprobatę techniczną lub rekomendację techniczną ITB, lub inny dokument wydany przez instytucję uprawnioną do badania i certyfikowania wyrobów; 2) atestu PZH (Państwowy Zakład Higieny) dla oferowanej nawierzchni; 3) karty technicznej oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta; 4) autoryzacji producenta trawy syntetycznej, wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycję, 5) certyfikatu FIFA 1 STAR (dopuszczalny certyfikat FIFA 2 STAR) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzających zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. 7. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy; 2) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Oferta składana wspólnie przez więcej niż jednego Wykonawcę powinna dodatkowo: 1) zawierać oddzielne dla każdego z Wykonawców oświadczenia i dokumenty : a) w przypadku Wykonawców krajowych wskazane w ust.1 pkt.2 - 4; b) w przypadku Wykonawców zagranicznych wskazane w ust.2 lub 4; 2) zawierać pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 20:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie (sekretariat p.325), ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie dotyczy zadania realizowanego przy współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.