To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-01
Płock: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w lokalach gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 22103 - 2010; data zamieszczenia: 01.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119685 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w lokalach gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi (zgodnie z protokołami typowania) oraz w części stolarki montaż nawiewników(zgodnie z protokołami typowania) w lokalach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV i ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia. Ilość stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców zwanych dalej ROM: 1. Część I (ROM I) - 69 okien i 10 drzwi balkonowych 2. Część II (ROM III) - 27okien i 6 drzwi balkonowych 3. Część III (ROM IV) - 66 okien i 12 drzwi balkonowych 4. Część IV (ROM V) - 63 okien i 7 drzwi balkonowych Łącznie 225 okien i 35 drzwi balkonowych. Wyrób powinien być dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy składowe). Stolarkę należy wykonać z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykończoną w kolorze białym. Profil okien 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spełniające wymagania Polskich Norm i aprobat z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle. Grubość skrzydła min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubość ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju prostokątnym. Stolarka powinna posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz być wyposażona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równoważne lub wyższej klasy, na całym obwodzie okna odpowiadające normom Producenta. Okna powinny posiadać szyby zespolone o współczynniku min.U=1,1 W/m2K. Część stolarki musi mieć górną ościeżnicę okien i drzwi balkonowych szerokości 15 cm, zgodnie z zapisami w protokołach typowania. Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału. Szczegółowy zakres robót oraz schematy stolarki określają załączniki Protokóły typowania robót o numerach od 180 do 209 -załącznik Nr 3 - Część I (ROM I) ,Protokóły typowania robót o numerach od 167 do 178 -załącznik Nr 3a - Część II (ROM III),Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 155 i od 157 do 166 -załącznik Nr 3b - Część III (ROM IV ), Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 168 -załącznik Nr 3c - Część IV (ROM V) do SIWZ i Przedmiar robót Część I(ROM I) załącznik Nr 4, Przedmiar robót Część II(ROM III) załącznik Nr 4a, Przedmiar robót Część III(ROM IV) załącznik Nr 4b, Przedmiar robót Część IV(ROM V) załącznik Nr 4c do SIWZ oraz Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część I(ROM I)załącznik Nr 5, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część II (ROM III) załącznik Nr 5a, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część III (ROM IV) załącznik nr 5b, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część IV (ROM V) załącznik nr 5c, stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Do zakresu robót należą następujące czynności: - demontaż starych okien i drzwi balkonowych, - montaż nowej stolarki PCV, - demontaż i montaż balustrad balkonowych, - demontaż istniejących parapetów, - montaż nowych parapetów z blachy ocynkowanej stalowej, - montaż parapetów wewnętrznych wg protokołów typowań, - montaż nawiewników okiennych wg protokołów typowań, - uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III w ościeżach, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków w ościeżach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i środowisko. Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwać na bieżąco elementy pochodzące z rozbiórki. Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I, ROM III, ROM-IV, ROM-V, gdzie wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z podokiennikami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi w każdym z nich stanowić będzie jedną odrębną CZĘŚĆ zamówienia. Na każdą z nich zawarte będą cztery odrębne niezależne od siebie umowy. Uwaga: Na proponowaną w ofercie stolarkę wymagane są certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) załączona do oferty oraz Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta przedłożona przed odbiorem robót. Na całość wykonanych prac wymaga się minimum 60 - miesięcznej gwarancji producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ROM I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "INBUD-HELPLAST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "INBUD-HELPLAST" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe INBUD-HELPLAST Sp. z o.o., Al. Jana Kilińskiego 41, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72695,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62578,00
Oferta z najniższą ceną: 62578,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77130,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ROM III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLDREW M.R.J. PIĄTKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STOLDREW M.R.J. PIĄTKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
- STOLDREW M.R.J. piątkowscy Spółka Jawna, Nowe Trzepowo 57, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23767,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18829,00
Oferta z najniższą ceną: 18829,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20097,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ROM IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "INBUD-HELPLAST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "INBUD-HELPLAST" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe INBUD-HELPLAST Sp. z o.o., Al. Jana Kilińskiego 41, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58474,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49574,00
Oferta z najniższą ceną: 49574,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50529,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ROM V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "INBUD-HELPLAST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "INBUD-HELPLAST" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe INBUD-HELPLAST Sp. z o.o., Al. Jana Kilińskiego 41, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57539,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49746,00
Oferta z najniższą ceną: 49746,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51568,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W RAMACH PROGRAMÓW LEKOWYCH
- Wymiana instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i technologicznej - etap I w budynku Miejskiego Przedszkola nr 21 ul. Mikołaja Reja 4 w Płocku.
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
- Wykonanie drenażu budynków Zespołu Szkół Nr 5 w Płocku ul. Kutrzeby 2a - etap II i III (...)
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Modernizacja boiska ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Medyce
- Termomodernizacja z częściową przebudową budynku szkolnego przy ul. Nowej 3 w Zdzieszowicach - segment F i D
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- 36/PA/2024 Remont ściany frontowej i bocznej budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 86 w Bydgoszczy
- Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.