eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup samochodu typu pick-up wraz z łodzią motorową i przyczepką w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Opole: Zakup samochodu typu pick-up wraz z łodzią motorową i przyczepką w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 220955 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu typu pick-up wraz z łodzią motorową i przyczepką w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a. samochodu terenowego typu pick-up w specjalizowanej wersji oznakowanej - 1 szt. b. łodzi motorowej (hybrydowej) w policyjnej wersji oznakowanej, kategorii R2 - 1 szt. c. przyczepki podłodziowej - 1 szt. Zmiany adaptacyjne pojazdu, dotyczące montażu policyjnego wyposażenia specjalnego dokonane przez Wykonawcę oraz przez Zamawiającego w trakcie eksploatacji pojazdu nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta pojazdu (odpowiednio samochodu bazowego / łodzi). Stosowny zapis w tej kwestii winien znaleźć się w książce gwarancyjnej pojazdu i powinien być respektowany przez wszystkie ASO na terenie całego kraju oferowanej marki pojazdu. Wykonawca lub jego lokalny przedstawiciel zobowiązuje się do bezpłatnego udzielania konsultacji w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojeździe dodatkowego wyposażenia specjalnego (innego niż w SIWZ). Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), stanowiących jej integralną część. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ww. pojazdy do siedziby Zamawiającego: Wydział Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu ul. Oleska 95..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00 - Pikapy 34.52.13.00 - Policyjne łodzie patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 28.10.2014 r. o godzinie 12:00

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Opis oferowanych pojazdów, składany w formie oświadczeń, poprzez zaznaczenie właściwego parametru i/lub wpisaniu jego wartości, zawierający: -Podstawowe wymagania łodzi motorowej (hybrydowej) w policyjnej wersji oznakowanej kategorii R2 wraz z przyczepką transportową (zał. nr 1.1A) -Podstawowe wymagania terenowego samochodu typu PICK-UP w policyjnej wersji oznakowanej (zał. nr 1.1B) -Gwarancję łodzi motorowej (hybrydowej) w policyjnej wersji oznakowanej kategorii R2 oraz przyczepki podłodziowej transportowej (zał. nr 1.2A) -Gwarancję samochodu terenowego typu PICK-UP w policyjnej wersji oznakowanej (zał. nr 1.2B) 2) świadectwo homologacji typu zgodnie z odrębnymi przepisami krajowymi odnoszącymi się do Ustawy prawo o ruch drogowym. (wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu bazowego lub świadectwo zgodności WE) - dla samochodu bazowego typu PICK-UP Dokument ten, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013r. poz. 231) może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. Zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno bezsprzecznie i jednoznacznie wskazywać co najmniej: a. rodzaj udostępnianych zasobów, b. w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - formę udostępnienia zasobów, c. jakiego okresu zobowiązanie dotyczy, d. kto jest podmiotem przyjmującym zasoby. Ww. zobowiązanie musi mieć formę oryginału

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl. jeżeli złożone zostaną co najmniej 3 oferty pisemne niepodlegające odrzuceniu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Komunikacji Społecznej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.