eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Dostawa środków do dezynfekcji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Knurów: Dostawa środków do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 220951 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, fax. 032 2352442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku Nr 6 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 19 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 206000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00 - 24.45.50.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 a SIWZ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia(art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy; b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ tj.: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655) - Załącznik Nr 3; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) katalogi zawierające opisy lub fotografie oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta, z zastrzeżeniem, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tego samego środka tylko o różnej wielkości opakowania w kilku pozycjach/częściach Zamawiający wymaga złożenia tylko jednego katalogu zawierającego opis lub fotografie z wyraźnym zaznaczeniem których pozycji/części dotyczy) - celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów, b) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta, z zastrzeżeniem, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tego samego środka tylko o różnej wielkości opakowania w kilku pozycjach/częściach Zamawiający wymaga złożenia tylko jednej próbki z wyraźnym zaznaczeniem których pozycji/części dotyczy) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której Części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymento-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek z Części, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych Części tj. próbek, które nie ulegną zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji. c) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane dostawy są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (t. j. Dz. U. 2008 r. Nr 45, poz. 271) - dotyczy Części I poz. 1; Część II poz. 2, 3; Część IV poz. 1, 2, 3; Część V, Część VI, Część VII/ ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - dotyczy Część VIII, Część IX poz. 1, 2; Część X poz. 1, 2; Część XI, Część XII, Część XIV poz. 1,2; Część XV; Część XVI; Część XVII poz. 1, 2, 3; Część XVIII/ustawą o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002r. ( t. j. Dz. U. 2007r. Nr 39, poz. 252) - dotyczy Części XIII, XIX/ ustawą o kosmetykach z dnia 30 marca 2001r. (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) - dotyczy Części I poz. 2, Części II poz. 1, Części III - załącznik nr 5 Wymagane jest aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). d) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla produktów posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach niebezpiecznych (Dz. U. z 2001 r., Nr 11 poz. 84 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. 2007 r., Nr 215, poz. 1588), a w przypadku gdy produkty nie są zakwalifikowane jako niebezpieczne oświadczenia Wykonawcy. 8.3 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Formularz cenowy - wypełniony, podpisany i opieczętowany - Załącznik Nr 6; c) Wzór umowy - Załącznik nr 2 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 4, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655) - Załącznik Nr 3; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) katalogi zawierające opisy lub fotografie oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta, z zastrzeżeniem, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tego samego środka tylko o różnej wielkości opakowania w kilku pozycjach/częściach Zamawiający wymaga złożenia tylko jednego katalogu zawierającego opis lub fotografie z wyraźnym zaznaczeniem których pozycji/części dotyczy) - celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów, b) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta, z zastrzeżeniem, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tego samego środka tylko o różnej wielkości opakowania w kilku pozycjach/częściach Zamawiający wymaga złożenia tylko jednej próbki z wyraźnym zaznaczeniem których pozycji/części dotyczy) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której Części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymento-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek z Części, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych Części tj. próbek, które nie ulegną zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji. c) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane dostawy są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (t. j. Dz. U. 2008 r. Nr 45, poz. 271) - dotyczy Części I poz. 1; Część II poz. 2, 3; Część IV poz. 1, 2, 3; Część V, Część VI, Część VII/ ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - dotyczy Część VIII, Część IX poz. 1, 2; Część X poz. 1, 2; Część XI, Część XII, Część XIV poz. 1,2; Część XV; Część XVI; Część XVII poz. 1, 2, 3; Część XVIII/ustawą o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002r. ( t. j. Dz. U. 2007r. Nr 39, poz. 252) - dotyczy Części XIII, XIX/ ustawą o kosmetykach z dnia 30 marca 2001r. (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) - dotyczy Części I poz. 2, Części II poz. 1, Części III - załącznik nr 5 Wymagane jest aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). d) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla produktów posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach niebezpiecznych (Dz. U. z 2001 r., Nr 11 poz. 84 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. 2007 r., Nr 215, poz. 1588), a w przypadku gdy produkty nie są zakwalifikowane jako niebezpieczne oświadczenia Wykonawcy. 8.3 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Formularz cenowy - wypełniony, podpisany i opieczętowany - Załącznik Nr 6; c) Wzór umowy - Załącznik nr 2 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 4, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego w Dziale Zamówień Publicznych, pok. nr 16, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego, Budynek Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku od 7:25 do 15:30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część III.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część IV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część V.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część VII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część VIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część IX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część X.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część XI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część XII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część XIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część XIV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część XV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część XVI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część XVII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część XVIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załaczniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ - Część XIX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.