eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Przebudowa konstrukcji dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Szkolnej 19 w Boguszowie-Gorcach



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Boguszów-Gorce: Przebudowa konstrukcji dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Szkolnej 19 w Boguszowie-Gorcach
Numer ogłoszenia: 220942 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. Świerczewskiego 46, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449411 w. 33, fax 074 8449469.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa konstrukcji dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Szkolnej 19 w Boguszowie-Gorcach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kapitalny wraz z przebudową konstrukcji dachu w budynku przy ul. Szkolna 19 - przebudowa dachu budynku wielorodzinnego - ok. 238 m2 GWARANCJA - 5 lat Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wadium - 3000 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych oraz oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków i składek - wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ, 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych tj:. a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym postępowaniem. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny wymagany do wykonania zamówienia a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków 4. Spełniają niżej wymienione warunki szczególne tj: a) wykonali co najmniej 2 zamówieia o charakterze i wielkości porównywalnej z przedmiotem zamówienia, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których te roboty były realizowane na kwotę 180.000 zł oraz b) przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia będą stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, Dz.U. Z 2000r. Nr 106 poz.1126 - tekst jednolity z póżn. zmianami) Dokumenty potwierdzajace wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wgladu w trakcie realizacji a komplet przekazać przed odbiorem końcowym c) posiadają sami (właściciel firmy) lub zatrudniają co najmniej jednego pracownika o niżej wymienionych kwalifikacjach zawodowych: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej d) zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert oferentów , którzy na rzecz zakładu nie wywiązali się w ostatnich 5 latach z powierzonych im zadań określonych w postępowaniu.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3 .Wykaz personelu mającego wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia . Do oferty należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień - wg załącznik nr 4 do siwz 4. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - załącznik nr 6 do siwz. 5. Stawka za usługi czyszczenia i przegląd budynków sporządzona ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego- załącznik Nr 5 do siwz (oraz zał. 1.1 do umowy ) 6. Oryginał pełnomocnictw jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 7. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków art.22 ustawy z dnia 29-01-2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 z 2004r. poz.177) , oświadczenie, że zgodnie z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i składek ,oświadczenie o akceptacji warunków umowy wg -załącznik nr 7 do siwz (projekt umowy - załącznik nr 6 do siwz). Wymagany dokument należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii, która musi być opatrzona klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczona przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wimieniu firmy lub osoby przez nie umocowane oraz winny być opatrzone datą

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.eu

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spólka z o.o ul. Świerczewskiego 46, 58-370 Boguszów-Gorce (Dział Techn. pok.nr 7).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spólka z o.o ul. Świerczewskiego 46, 58-370 Boguszów-Gorce (sekretariat pok.nr 8).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.