eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa akcesoriów biurowych i wyposażenia socjalnego dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Warszawa: Dostawa akcesoriów biurowych i wyposażenia socjalnego dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer ogłoszenia: 220896 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162540 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów biurowych i wyposażenia socjalnego dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i artykułów dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zwane Pakietami: 1) Pakiet 1: dostawa następujących urządzeń:a) telewizor 50 cali - 2 szt.;b) odtwarzacz DVD - 1 szt.; c) telefon z funkcją identyfikacji numerów - 4 szt. d) lodówka - 7 szt.; e) kuchenka mikrofalowa - 1 szt. f) czajnik bezprzewodowy - 7 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 6.1 do SIWZ; 2) Pakiet 2: dostawa następujących artykułów: a) kosz na śmieci K1 - 70 szt. b) kosz na śmieci K2 - 62 szt. c) kosz na śmieci K3 - 18 szt. d) kosz na śmieci K4 - 1 szt. e) zestaw do sprzątania - 5 szt. f) drabinka przyregałowa - 3 szt. g) uchwyt na papier - 2 szt. h) dozownik mydła w płynie - 2 szt. i) wieszak na ubrania - 6 szt. j) zegar ścienny - 12 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ; 3) Pakiet 3: dostawa drukarek - 4 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 4) Pakiet 4: dostawa rzutnika z ekranem - 1 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 5) Pakiet 5: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 3 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 6) Pakiet 6: dostawa kserokopiarki - 1 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 39.25.41.00 - Zegary 39.25.41.20 - Zegary ścienne 39.22.43.40 - Kosze 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 44.42.32.00 - Drabiny 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu Dydaktyka w Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POIS.13.01-002/12-00 z dn. 21.08.2014r. oraz aneksów do umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12459,90

  • Oferta z najniższą ceną: 12459,90 / Oferta z najwyższą ceną: 12459,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4243,50

  • Oferta z najniższą ceną: 4243,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4243,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2841,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5313,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5313,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5313,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Copy.Net.pl Piotr Sójka, ul. Cypryjska 70 lok. U2, 02-761 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26568,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26568,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.