eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Żarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Żary: Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Żarach
Numer ogłoszenia: 220881 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski , Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, faks 068 4790601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Żarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku szkolnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Żarach. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej - ściany murowane jednowarstwowe oparte na ławach żelbetowych, stropy międzykondygnacyjne żelbetowe, więźba dachowa - kratownica drewniana pokryta blachą fałdowaną. Powierzchnia zabudowy budynku - 327,96 m2 Powierzchnia użytkowa - 819,54 m2 Kubatura - 4596,58 m3 Zakres robót: a/ wykonanie sieci zewnętrznych. b/ roboty ziemne - wykopy fundamentowe, wykonanie warstw podłoża pod posadzki. c/ wykonanie ław i stóp fundamentowych. d/ deskowanie, zbrojenie ,betonowanie oraz wykonanie podciągów, słupów, biegów schodowych. e/ wykonanie ścian murowanych. f/ wykonanie stropów żelbetowych. g/ montaż konstrukcji dachowej. h/ wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych. i/ montaż stolarki drzwiowej i okiennej. j/ roboty wykończeniowe. k/ roboty drogowe. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro Inżynierskie SKALA mgr inż. Jacek Strużyna Żary, ul. Moniuszki 11, załączonej do niniejszej specyfikacji w Rozdziale IV, tj. - projekt budowlano- wykonawczy -przedmiary -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517 4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 2 , 4 ustawy. 5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy. 7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność uprawniającą do wykonania niniejszego zamówienia. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w branży: ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej. - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 obiekty budowlane o kubaturze powyżej 4500,00 m3 każdy, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) e. wnieśli wadium f. udzielą gwarancji na okres 60 miesięcy g. przedstawią harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót oraz zbiorcze zestawienie kosztów. 2) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b. w odniesieniu do wymagania postawionego przez Zamawiającego, dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, o których mowa w pkt 1) lit. a., każdy z wykonawców oddzielnie musi wykazać, że spełnia ten warunek. c. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, f. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika, 4) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części robót Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie Podwykonawców wraz z podaniem części robót do wykonania przez tych Podwykonawców oraz wartości robót w złotych brutto na załączniku do oferty. Ponadto: a. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedstawienia Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze jego oferty, umów z Podwykonawcami wraz ze szczegółowym harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonania robót. b. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy Podwykonawców. c. Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy dopiero po uzyskaniu od niego pisemnego oświadczenia Podwykonawcy o zrealizowaniu względem niego płatności przez Wykonawcę. d. Zmiana Podwykonawcy w trakcie trwania realizacji inwestycji będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego. 5) Wykonawca kalkulując cenę powinien uwzględnić ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 6) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę. 7) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. . 8) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. a. wypełniony formularz ofertowy na załączniku nr 1 b. zbiorcze zestawienie kosztów (opracowane na podstawie kosztorysów ślepych) wraz z podaniem wskaźników kalkulacyjnych załącznik nr 4 c. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo. f. parafowany wzór umowy. g. dowód wniesienia wadium. h. harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót. i. uprawnienia kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej - decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa. j. wykaz wykonanych robót załącznik nr 3 oraz dokumenty potwierdzające, ze roboty zostały wykonane z należyta starannością oraz posiadają żądaną kubaturę (np. referencje, protokóły odbioru ) k. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. c -d przedstawia każdy z tych Wykonawców. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o których mowa ptk. 1 lit. d, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert 3) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 4) Brak poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione Zamawiający wezwie Oferentów, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3 ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210 lub 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.