eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Rozbudowa, przebudowa i doposażenie Szpitala Powiatowego im. dr Adama Gacy i dr Józefa Łaskiego NZOZ w Więcborku w celu dostosowania zakładu opieki zdrowotnej do obowiązujących przepisów prawa. N-M.ZP/Rb/1/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Więcbork: Rozbudowa, przebudowa i doposażenie Szpitala Powiatowego im. dr Adama Gacy i dr Józefa Łaskiego NZOZ w Więcborku w celu dostosowania zakładu opieki zdrowotnej do obowiązujących przepisów prawa. N-M.ZP/Rb/1/2014
Numer ogłoszenia: 220861 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpital-wiecbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i doposażenie Szpitala Powiatowego im. dr Adama Gacy i dr Józefa Łaskiego NZOZ w Więcborku w celu dostosowania zakładu opieki zdrowotnej do obowiązujących przepisów prawa. N-M.ZP/Rb/1/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie zadania inwestycyjnego tj. remontu, rozbudowy z przebudową wraz z zakupem , dostawą i montażem urządzeń i sprzętu wymagającego montażu w budynku Szpitala Powiatowego im. dr Adama Gacy i dr Józefa Łaskiego NZOZ w Więcborku, zgodnie z dokumentacją projektową /projekty wykonawcze/, specyfikacjami technicznymi, wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB oraz specyfikacjami technicznymi urządzeń i sprzętu wymagającego montażu, które stanowią integralną cześć SIWZ, polegających w szczególności na: I .Wykonaniu robót przygotowawczych i zabezpieczających, II. Dokończenie w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową kondygnacji: 1/piwnicy, roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne wszystkich branż łącznie z dostarczeniem i zamontowaniem osprzętu i urządzeń. poza centralnym ogrzewaniem, wyposażenie, zamontowanie i uruchomienie urządzeń w pomieszczeniu spężarkowni i próżni, przepompowni ścieków, pomieszczeniu pro morte, pomieszczeniu do mycia łóżek, wykonanie i zamontowanie regałów w pomieszczeniach magazynowych i technicznych zgodnie z projektem oraz inne pomieszczenia zgodnie z dokumentacją. Dostarczenie i zamontowanie sprzętu wymagającego montażu zgodnie z Projektem WykonawczymTechnologia Medyczna Etap - II, Zestawienie Sprzętu i Urządzeń, PIWNICA, I. Urządzenia isprzęt wymagające montażu, punkty 1 do 4, strona 184; 2/tunelu /przejście pomiędzy nowym i starym budynkiem/ z przekuciem przejścia pomiędzy nowym a starym budynkiem, remont pomieszczeń w starym budynku z uwzględnieniem wykonania magazynu i komunikacji /pomieszczenia 1A i 1B/ ; 3/parter, roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne wszystkich branż łącznie z dostarczeniem i zamontowaniem osprzęty i urządzeń poza centralnym ogrzewaniem w pomieszczeniach holu windowego, szachtów wentylacyjnych pomiędzy starym i nowym budynkiem, pomieszczeniu technicznym nr 10, pomieszczeniu gazów medycznych łącznie z wyposażeniem w urządzenia do uruchomienia instalacji gazów medycznych.Dostarczenie i zamontowanie sprzętu wymagającego montażu zgodnie z Projektem WykonawczymTechnologia Medyczna Etap - II, Zestawienie Sprzętu i Urządzeń, PARTER, I. Urządzenia i sprzęt wymagające montażu, punkt 37 , strona 187 4/Klatki schodowe K1 - od piwnicy na dach i K2 od piwnicy na dach. 5/windy łóżkowe, w starym budynku do wymiany z demontażem, utylizacją, zakupem i zamontowaniem nowej, w nowym budynku zakup i zamontowanie nowej windy łóżkowej. UWAGA! Przy układaniu harmonogramu realizacji robót uwzględniając ciągłość pracy całego szpitala należy zaplanować w pierwszej kolejności zamontowanie i uruchomienie nowej windy z możliwością dojścia i dojazdu do niej, a następnie zaplanować wymianę starej windy. 6/I piętra, roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne wszystkich branż łącznie z dostarczeniem i zamontowaniem osprzętu i urządzeń, poza centralnym ogrzewaniem w nowym budynku oraz w starym budynku pomieszczenia o nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 9a,10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 łącznie z centralnym ogrzewaniem Dostarczenie i zamontowanie sprzętu wymagającego montażu zgodnie z Projektem Wykonawczym Technologia Medyczna Etap - II, Zestawienie Sprzętu i Urządzeń, I PIĘTRO, I. Urządzenia i sprzęt wymagające montażu, punkty 125 do 144 z wyjątkiem p-ktu 137 /stół operacyjny 601 120 szt. 2/ z którego rezygnujemy i p-kt 138 - umywalka chirurgiczna jednokomorowa ze stali nierdzewnej z wyposażeniem 2 szt, (błąd w opisie technologii- 1 szt, w dokumentacji są 2 szt), strony 196 do 198. Zlewozmywaki ze stali nierdzewnej winny być dostarczone i zamontowane z szafką łatwą do utrzymania czystości w tym do dezynfekcji. UWAGA! Przy układaniu harmonogramu wykonywania robót należy uwzględnić ciągłość pracy oddziałów Szpitala. Zaplanować wykonanie w pierwszej kolejności remontu i oddanie do użytkowania zamawiającemu pomieszczeń nowego traktu operacyjnego z salami operacyjnymi i zapleczem wraz z komunikacją a później remont pomieszczeń po starym trakcie operacyjnym /Nr pom. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 9a , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16/, 7/II piętra i dachu zakup i zamontowanie central wentylacyjnych, wykonanie schodów umożliwiających zejście z dachu wyższego na niższy, wymiana okien w starym budynku szpitala na EI wraz z obrobieniem okien i malowaniem pomieszczeń w których zostały wymienione, wykucie i wstawienie nowego okna odymiającego na klatce schodowej, wymiana drzwi wejściowych z klatki schodowej na oddział położniczy na EI60 wraz z malowaniem pomieszczenia w którym drzwi zostały wymienione. III. Budowie garażu dla karetek zgodnie z dokumentacją projektową, IV. Wykonaniu sieci zewnętrznych w ramach zagospodarowania terenu, V. Zagospodarowaniu terenu w tym drogi, parkingi, chodniki i tereny zielone zgodnie z dokumentacją VI. Uzyskaniu ostatecznych decyzji pozwolenia na użytkowanie inwestycji, w tym: opracowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, uzyskanie pozytywnych opinii organów zewnętrznych /nadzór budowlany, straż pożarna, UDT, BHP, Sanepid oraz innych, jeśli będą wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami/. Szczegółowy zakres prac, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem czynności wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia określono za pomocą dokumentacji projektowej ,specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz specyfikacji technicznych sprzętu i urządzeń wymagających montażu, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ Podstawę wyceny prac budowlanych stanowią wszystkie dokumenty przetargowe, jako nierozerwalna całość. Dane, wymagania i ilości wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zostały ujęte we wszystkich dokumentach przetargowych. Wszystkie roboty objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z przepisami, w szczególności Prawa budowlanego, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w SIWZ oraz dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.poz. 907 tekst jednolity z późn. zm.) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza przyjęcie rozwiązań równoważnych opisywanym, przy czym ich, jakość nie może być gorsza, od jakości opisanego przedmiotu zamówienia. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach takich samych lub wyższych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Nie jest to jednak oferta identyczna ze wskazanym przedmiotem zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy inny państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innym określonym w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. Ze względu na złożoność inwestycji i podział na etapy zaleca się Oferentowi dokonanie wizji lokalnej placu budowy celem weryfikacji zakresu wykonanych prac w etapie II przedstawionych w dokumentacji, ujęcia w ofercie wszelkich kosztów wynikających z organizacji robót, organizacji placu budowy, transportu wielkogabarytowego, dźwigów, wywozu gruzu i nieczystości lokalizacji innych niezbędnych elementów placu budowy itp. oraz wszystkie związane z tym pochodne, jak pozwolenia, wyłączenia, zajęcie pasa, rozbiórki, uwzględnienie ewentualnych interesów osób trzecich itd. Do wyceny należy również przyjąć koszt likwidacji placu budowy, uprzątnięcia terenu, przywrócenia stanu pierwotnego. Wizja lokalna powinna być potwierdzona pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 42.99.61.10 - Maceratory do uzdatniania ścieków 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji 44.41.13.00 - Umywalki 42.12.24.10 - Pompy do użytku medycznego 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 90 000,00 zł w terminie do 12 listopada 2014 roku do godziny 900. Wadium może być wnoszone:1.w pieniądzu, przelewem na konto Depozyty Starostwo Powiatowe nr 91 8162 0003 0000 0114 2000 0410 , z zaznaczeniem na przekazie: Wadium - Rozbudowa, przebudowa i doposażenie Szpitala Powiatowego im. dr Adama Gacy i dr Józefa Łaskiego NZOZ w Więcborku w celu dostosowania zakładu opieki zdrowotnej do obowiązujących przepisów prawa. 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez pomioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).Zwrot wadium: 1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. Pzp. 2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Zamawiający zwraca wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;.2.zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy; 3.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej kasieZamawiającego .Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie budynku o wartości nie mniejszej od 2 500 000,00 PLN brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadać doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, (tj. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami) w specjalności: 1) konstrukcyjno - budowlanej 2) instalacyjnej - w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3)instalacyjnej -w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Jednocześnie osoby te muszą również posiadać co najmniej 5-letnie (60 miesięcy) doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie: na stanowisku Kierownika Budowy (co najmniej zakres uprawnień w specjalności konstrukcyjno - budowlanej) oraz na stanowiskach Kierowników Robót (zakresy uprawnień wg powyższych punktów 2) i 3).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Zamawiajacy wymaga aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.500.000,00 PLN; 2 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 2.500.000,00 PLN, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    9.2.2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz winien zawierać potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 8.2 SIWZ, tj. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 PLN brutto. Wykaz winien być zgodny z Załącznikiem Nr 4. Dowodami dotyczącymi ww. robót, określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, są : poświadczenie, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - inne dokumenty.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Podpisany formularz oferty - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2.Całościowy, sporządzony w układzie miesięczny szczegółowy Harmonogram rzeczowo-finansowy zadania. 3. Wstępny projekt organizacji robót na placu budowy- sporządzony na podstawie projektu zagospodarowania terenu. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu i urządzeń wymagających montażu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron z zachowaniem formy pisemnej. Zgodnie z art. 144 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności: 1) Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadząca do zmiany ceny. W sytuacji zmiany stawki podatku VAT, Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o zmianie stosownych przepisów oraz je wskaże. 2) Zmiana terminu realizacji robót wynikających z zaistnienia czynników uniemożliwiających realizację robót, takich jak zaistnienia siły wyższej. 3) Konieczność wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych, 4) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 5) Konieczność zastąpienia osób, które zostały wskazane w umowie. 6) Zamawiający otrzyma wytyczne lub zalecenia Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innych drobnych zmian w postanowieniach niniejszej umowy, które nie prowadzą do rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp ani nie skutkują koniecznością zapłaty dodatkowego wynagrodzenia zmiany terminu, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawi się dopiero w trakcie realizacji umowy i wynika z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w momencie jej zawierania. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany danych teleadresowych. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szpital-wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 10:00, miejsce: NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork. - sekretariat Zarządu / budynek D /.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nr RPKP.03.02.00-04-020/14 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Działania 3.2. Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.