eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › Zamówienie dodatkowe realizowane w ramach inwestycji pn.Termomodernizacja budynku Gminnego Centrum Medycznego w Psarach ul. Malinowicka 1



Ogłoszenie z dnia 2010-07-22

Psary: Zamówienie dodatkowe realizowane w ramach inwestycji pn.: Termomodernizacja budynku Gminnego Centrum Medycznego w Psarach ul. Malinowicka 1
Numer ogłoszenia: 220828 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Psarach, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 032 2672255, 2672121 w. 22, faks 032 2672120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe realizowane w ramach inwestycji pn.: Termomodernizacja budynku Gminnego Centrum Medycznego w Psarach ul. Malinowicka 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn.:Termomodernizacja budynku Gminnego Centrum Medycznego w Psarach ul. Malinowicka 1, realizowane w trybie zamówienia z wolnej ręki - jako zamówienie dodatkowe. Łączny koszt wykonania robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający zamierza wnioskować o dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDREWEX Spółka z o.o., ul. Pokoju 91, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136388,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166394,33

  • Oferta z najniższą ceną: 166394,33 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz.759), który stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W trakcie realizacji zadania podstawowego (umowa nr 30/2010 z dnia 30.03.2010r.) zaistniała konieczność wykonania następujących dodatkowych i zamiennych robót budowlanych:1.wykonanie gładzi gipsowych na ścianach gdzie po usunięciu farb stwierdzono duże ubytki tynków cem-wap. 2. konieczność wykonania dodatkowych wykuć, zamurowań, zabezpieczeń (m.in. założenie siatek na tynkowane bruzdy po instalacji elektrycznych - przeciwskurczowe) wykonania osłon na pionach instalacyjnych oraz ościeżach okien podnoszących walory higieniczne i estetyczne. 3. zerwanie posadzek jak również wykonanie warstw wyrównawczych po nowe posadzki, w celu uzyskania jednolitych płaszczyzn powierzchni komunikacyjnych wewnątrz budynku. 4. wykonanie niezbędnego zabezpieczenia ppoż. konstrukcji drewnianej dachu, osadzenia drzwi ppoż, oraz wykonanie niezbędnej warstwy paroizolacji połaci dachowej nie ujętych w dokumentacji i przedmiarach robót. 5. wykonania uzgodnionych robót zamiennych min. wyprawki elewacyjnej na akrylową barwioną w masie polepszając w ten sposób trwałość kolorystyki jak i trwałość samej wyprawki, zamiana ścianki aluminiowej rejestracji parteru na zamurowaniu oraz osadzenie drzwi z witryną polepszające organizację pracy. 6. wykonanie zamiany części robót licowania ścian płytkami ściennymi na wykonanie powłok malarskich, trwałych i łatwozmywalnych podnoszące walory estetyczne i wpływające pozytywnie na pacjentów. 7. wykonania wymiany istniejącego szamba na szczelny - bezodpływowy zbiornik, wynikającego ze złego stanu technicznego istniejącego szamba, które zostało stwierdzone podczas czynności związanych z nowym podłączeniem. 8. wykonania oświetlenia zewnętrznego komunikacji pieszej po stwierdzeniu w trakcie prowadzonych robót instalacyjnych złego stanu technicznego, częściowego uszkodzenia kabli zasilających i opraw oraz braku skutecznej ochrony przeciwporażeniowej, (brak uziemienia słupów). 9. wykonania instalacji elektrycznej dla potrzeb AKPiA kotłowni gazowej, której nie ujęto w projekcie technicznym jak również w przedmiarze robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.