eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wdrożenie oprogramowania dla Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej (ZSIP) Miasta Częstochowa instalacja systemu i jego elementów w siedzibie zamawiającego, konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowanie oraz świadczenie usługi asysty techni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Częstochowa: Wdrożenie oprogramowania dla Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej (ZSIP) Miasta Częstochowa instalacja systemu i jego elementów w siedzibie zamawiającego, konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowanie oraz świadczenie usługi asysty technicznej przez okres 12 miesięcy od daty wdrożenia Zintegrowanego Systemu informacji Przestrzennej (ZSIP) Miasta Częstochowy
Numer ogłoszenia: 220812 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie oprogramowania dla Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej (ZSIP) Miasta Częstochowa instalacja systemu i jego elementów w siedzibie zamawiającego, konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowanie oraz świadczenie usługi asysty technicznej przez okres 12 miesięcy od daty wdrożenia Zintegrowanego Systemu informacji Przestrzennej (ZSIP) Miasta Częstochowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie oprogramowania dla Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej (ZSIP) Miasta Częstochowa instalacja systemu i jego elementów w siedzibie zamawiającego, konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowanie oraz świadczenie usługi asysty technicznej przez okres 12 miesięcy od daty wdrożenia Zintegrowanego Systemu informacji Przestrzennej (ZSIP) Miasta Częstochowy. W ramach zamówienia Wykonawca: - dostarczy wymagane oprogramowanie, - udzieli Zamawiającemu nieodpłatnej licencji na oprogramowanie systemu ZSIP na nieograniczoną liczbę użytkowników, - zrealizuje wdrożenie systemu (w tym instalację i konfigurację systemu oraz konfigurację sprzętu komputerowego) oraz przeszkoli użytkowników i administratorów, - udzieli 36 miesięcznej gwarancji na oprogramowanie oraz 36 miesięcznej rękojmi na wykonaną usługę. Wykonawca zobowiąże się także do świadczenia usług nadzoru autorskiego i asysty technicznej przez okres 12 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia systemu objętego przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy i inne przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych), - w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 wdrożenia systemów informacji przestrzennej w jednostkach administracji samorządowej (powiat), w tym co najmniej jedno dla Miasta powyżej 100 tyś. mieszkańców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje), - w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 wdrożenia geoportali lub internetowych planów miast w jednostkach administracji samorządowej (powiat), w tym co najmniej jedno dla Miasta powyżej 100 tyś. mieszkańców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu, wdrożeń z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wdrożeniom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5, e) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 2, f) wypełniony formularz spełnienia obligatoryjnych wymogów systemu ZSIP na etapie składania oferty - Załącznik nr 4, g) parafowany projekt umowy - Załącznik nr 1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 4.2 a), b), c) . Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy Wydział Geodezji i Kartografii ul. Waszyngtona 5 42-217 Częstochowa, pokój 319 A lub 320.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Częstochowy, (parter - stanowisko nr 1) ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.