eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Rozbiórka budynku mieszkalnego i trzech budynków gospodarczych na działce nr 523/7 przy ul. Wały Tadeusza Kościuszki nr 15 w Rawiczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Rawicz: Rozbiórka budynku mieszkalnego i trzech budynków gospodarczych na działce nr 523/7 przy ul. Wały Tadeusza Kościuszki nr 15 w Rawiczu
Numer ogłoszenia: 220789 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187295 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku mieszkalnego i trzech budynków gospodarczych na działce nr 523/7 przy ul. Wały Tadeusza Kościuszki nr 15 w Rawiczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalnego i trzech budynków gospodarczych na działce nr 523/7, przy ul. Wały Tadeusza Kościuszki nr 15 w Rawiczu. 2. Dane ogólne budynków: Budynek mieszkalny - II piętrowy z dachem jednospadowym. Dwa budynki gospodarcze parterowe i jeden jednopiętrowy z dachami jednospadowymi. Budynki wybudowano na początku XIX wieku, modernizowano i przebudowywano w latach 1957 - 1958. Wykonane w technologii tradycyjnej, częściowo dwukondygnacyjny, częściowo trzykondygnacyjny, podpiwniczony częściowo w części trzykondygnacyjnej, w zwartej zabudowie śródmiejskiej. Obiekt zbudowany na rzucie nieregularnego wieloboku. Teren posesji płaski o spadku nie przekraczającym 5%. Budynki są obecnie nieużytkowane, a więc elementy konstrukcyjne nie przenoszą obciążenia użytkowego. 3. Dane techniczne budynków: Powierzchnia użytkowa budynków wynosi: 206,08 m2. Powierzchnia zabudowy budynków wynosi: 168,50 m2. 1). Fundamenty: ustalono, że zostały wykonane z betonu, z wypełnieniem z kamienia polnego. 2). Dach o zróżnicowanym kącie nachylenia połaci, konstrukcji monolitycznej w części nowszej i o konstrukcji drewnianej w części starszej, kryty podwójnie papą i dachówką. 3). Ściany nośne zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej grubości 2 cegieł, na zaprawie cementowo-wapiennej, tynkowane. Ściany nośne wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej o grubości 1,5 cegły na zaprawie cementowo-wapiennej, tynkowane oraz pokryte powłokami malarskimi. 4). Stropy - monolityczne oraz drewniane belkowe. Strop międzypiętrowy drewniany z wypełnieniem; podsufitka z desek, polepa oraz podłoga drewniana biała. W pomieszczeniach sanitarnych płytki terakotowe, w przedpokojach wykładzina PCV. Nad wszystkimi pomieszczeniami mieszkalnymi I piętra stropodach o konstrukcji drewnianej z pokryciem z papy asfaltowej. 5). Schody - monolityczne oraz drewniane. Klatka schodowa - drewniana zewnętrzna. 6). Okna - drewniane zespolone oraz zespolone PCV. 7). Drzwi - drewniane płycinowe i płytowe. 8). Posadzki - wykończone płytkami, wykładziną PCV, panelami HDF w pomieszczeniach mieszkalnych, w piwnicy - posadzki cementowe. 9). Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne kategorii III malowane farbami emulsyjnymi. 10). Rynny z blachy ocynkowanej średnicy 150 mm oraz rury spustowe średnicy 100 mm. 11). Elewacje - tynk cementowo-wapienny malowany farbą emulsyjną. 12). Instalacje: elektryczna, wodna, kanalizacyjna, gazowa, ogrzewanie - piece kaflowe oraz CO indywidualne na opał stały - wszystkie instalacje zostały odcięte. 4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1). rozbiórkę budynku mieszkalnego oraz trzech budynków gospodarczych, zlokalizowanych na działce 523/7, przy ul. Wały T. Kościuszki 15 w Rawiczu, 2). zasypanie fundamentów piwnic wraz z zagęszczeniem gruntu, 3). zamurowanie otworów i uzupełnienie tynków w budynkach przyległych, 4). zabezpieczenie terenu oraz uporządkowanie terenu po rozbiórce - pozyskane materiały porozbiórkowe należy zagospodarować we własnym zakresie, 5). opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega, że załączony do SIWZ przedmiar oraz kosztorys zerowy należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) Projekcie budowlanym - opisie robót rozbiórkowych wraz z wydanymi decyzjami, 4) Polskich Normach. 7. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) zabezpieczenia terenu rozbiórki przed dostępem osób postronnych, właściwego oznakowania prac niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) utrzymania na swój koszt i ryzyko terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów itp.; 3) umożliwienia swobodnego korzystania mieszkańcom ze swoich nieruchomości, 4) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 5) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej przedmiot zamówienia (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 6) dokonania wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobycia na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji terenowej ponosi Wykonawca; 7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 8) naprawy powstałych w wyniku prowadzonych prac szkód we własnym zakresie i na własny koszt; 9) organizacji i zagospodarowania placu robót oraz zaplecza robót, ustanowienia kierownika rozbiórki oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz.1 126); 10) odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni; 11) zagospodarowania pozyskanych materiałów porozbiórkowych we własnym zakresie; 12) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót; 13) udzielenia 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiał.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU AYAR Karol Sidor, ul. Dubińska 13, 63-910 Miejska Górka, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85192,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89790,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.