Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Sucha Beskidzka: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sucha Beskidzka w ulicy Zasypnica - etap I
Numer ogłoszenia: 220768 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sucha Beskidzka w ulicy Zasypnica - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiającej odprowadzenie ścieków z terenów zabudowy położonych przy ul. Zasypnica w Suchej Beskidzkiej. Roboty obejmują wykonanie rurociągu z rur PVC-U (kielichowe) SDR34 LITE typu SN 8 i SN 12 o średnicy 200 mm i łącznej długości 2 599,50 m, wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi o średnicach 424, 600 i 1000 mm. Wszystkie kanały zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający odprowadzenie ścieków systemem grawitacyjnym. Zakres robót obejmuje również odtworzenie istniejących dróg oraz ciągów pieszych. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zadania zobowiązany jest do bieżącego uzupełniania ubytków w podbudowie jezdni zapewniając tym samym bezproblemowe poruszanie się pojazdów oraz pieszych. Zamawiającemu należy przedstawić również protokoły prób zagęszczenia gruntów wykonanych po zasypaniu wykopów oraz przed wykonaniem nawierzchni asfaltowej. Przebieg trasy sieci kanalizacji sanitarnej przedstawiają mapy stanowiące załączniki nr 7a-g do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15000,00 zł na zasadach określonych w SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej jedno zamówienie polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 1500 m (wskazana długość sieci dotyczy jednego zadania); 3) wykażą, że dysponują lub będą dysponować przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy; 4) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 000 zł i ubezpieczenie to obejmuje cały okres realizacji zamówienia tj. do dnia 16.11.2009 r. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wyżej opisane warunki. Ocena będzie dokonywana przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia wszystkich tych warunków. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców należy złożyć dokumenty i oświadczenia zgodnie z informacjami podanymi powyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego do SIWZ wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia (załącznik nr 3 do SIWZ) - oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, z podaniem ich wartości, długości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) (załącznik nr 4 do SIWZ); 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 20 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej (pok. 32) lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. 23 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Rozbudowa składowiska odpadów w Suchej Beskidzkiej formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych uzupełnienie V
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie III
- Dostawa przełączników sieciowych finansowana w ramach inwestycji "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Suchej Beskidzkiej ..."
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 117316E Chorzyna - Smugi
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kletnia w Gminie Gomunice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.