eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Rewitalizacja centrum ratuszowego poprzez zwiększenie estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej w Sędziszowie Małopolskim (iluminacja świetlna oraz remont Ratusza wraz z monitoringiem)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Sędziszów Małopolski: Rewitalizacja centrum ratuszowego poprzez zwiększenie estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej w Sędziszowie Małopolskim (iluminacja świetlna oraz remont Ratusza wraz z monitoringiem)
Numer ogłoszenia: 220743 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198901 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, faks 017 2216313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja centrum ratuszowego poprzez zwiększenie estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej w Sędziszowie Małopolskim (iluminacja świetlna oraz remont Ratusza wraz z monitoringiem).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest iluminacja świetlna oraz remont Ratusza wraz z monitoringiem Opis przedmiotu zamówienia. A. Iluminacja świetlna oraz remont Ratusza : 1/ wykonanie tablicy obwodowej iluminacji Ti, 2/ wykonanie modernizacji istniejącej tablicy Te, 3/ wykonanie niezbędnych połączeń elektrycznych, 4/ wykonanie linii kablowych zasilających poszczególne oprawy w terenie, 5/ wykonanie instalacji odbiorczej zasilającej poszczególne oprawy oświetleniowe, 6/ montaż opraw oświetlenia iluminacyjnego na istniejących słupach oświetlenia ulicznego wraz z konstrukcjami wsporczymi, przewodami w słupach oraz podłączeniem, 7/ montaż opraw oświetlenia iluminacyjnego na elewacji i na zewnątrz obiektu wraz z podłączeniem, 8/ montaż opraw oświetlenia iluminacyjnego bezpośrednio w ziemi wraz z podłączeniem. B. Remont Ratusza wraz z monitoringiem : 1/ izolacja piwnic, 2/ renowacja elewacji, 3/ renowacja piwnic, 4/ instalacja monitoringu, 5/ remont istniejącej tablicy informacyjnej (wymiana konstrukcji oraz istniejących materiałów). Zamawiający podzielił realizację przedmiotu zamówienia na 2 etapy . Etap I - termin realizacji do dnia 30.11.2011 r., obejmuje : a) oświetlenie iluminacyjne w terenie b) oświetlenie iluminacyjne na elewacji c) remont Ratusza - roboty przygotowawcze d) remont Ratusza - izolacja fundamentu e) remont Ratusza - renowacja elewacji f) remont Ratusza - wykonanie konstrukcji wsporczej tablicy oraz montaż tablicy z planem miasta g) remont Ratusza - wykonanie systemu monitoringu. Etap I - termin realizacji do dnia 28.06.2012 r., obejmuje : a) remont Ratusza - renowacja piwnic..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług BUDOIMPEX Sp. z o.o., Straszęcin 295 D, 39-218 Straszęcin, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1362340,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 734952,74

  • Oferta z najniższą ceną: 734952,74 / Oferta z najwyższą ceną: 734952,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.