eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Termomodernizacja oddziału VI, oddziału XVIII, oddziału XX w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33 oraz oddymianie klatek schodowych w pawilonachVI, X, XV, XX

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-28

Rybnik: Termomodernizacja oddziału VI, oddziału XVIII, oddziału XX w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33 oraz oddymianie klatek schodowych w pawilonach: VI, X, XV, XX
Numer ogłoszenia: 220700 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku , ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4328138, faks 032 4328169.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja oddziału VI, oddziału XVIII, oddziału XX w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33 oraz oddymianie klatek schodowych w pawilonach: VI, X, XV, XX.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - przebudowa węzła cieplnego, - remont instalacji centralnego ogrzewania, - docieplenie przegród budowlanych, - opracowanie projektu wykonawczego w zakresie wykonania instalacji oddymiającej sporządzony przez osobę uprawnioną, - wyposażenie klatek schodowych w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub służące do usuwania dymu. 2. Zakres prac objętych zamówieniem: Zamówienie będzie realizowane w dwóch pakietach: Pakiet nr 1 - termomodernizacja: pawilon VI, pawilon XVIII, pawilon XX Projekty techniczne jakimi dysponuje Inwestor opiewają na pełny zakres termomodernizacji. Z uwagi na ograniczone środki finansowe przyjęto w ramach wewnętrznych robót instalacyjnych jedynie związane z przebudową węzła cieplnego Pawilonu XVIII, dlatego ruraż i pozostałe elementy wewnętrznych instalacji w obmiarach zredukowano do tego zakresu. W zakresie robót budynku XVIII zredukowano z obmiarów docieplenie elewacji ujętych pierwotnie w dokumentacji. Nie ujęto również we wszystkich budynkach c.u.w. Pakiet nr 2 - opracowanie projektu wykonawczego w zakresie wykonania instalacji zapobiegającej zadymieniu lub służące do usuwania dymu sporządzony przez osobę uprawnioną: pawilon VI, pawilon X, pawilon XV, pawilon XX - wyposażenie klatek schodowych w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub służące do usuwania dymu: pawilon VI, pawilon X, pawilon XV, pawilon XX. 3. Opis obiektu objętego robotami Pawilony VI, X, XV, XVIII, XX należą do kompleksu budynków SPZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33. Część budynków zlokalizowanych na terenie Szpitala oraz teren jest wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Śląskiego. Pawilon X jest obiektem zabytkowym, objętym ochroną konserwatorską. Budynki VI, XV nie są zabytkami ale są zlokalizowane w granicach ochrony konserwatorskiej. Pawilon XVIII oraz XX nie są obiektami zabytkowymi i znajdują się poza granicami ochrony konserwatorskiej. 4.Opis robót: Pakiet nr 1 - termomodernizacja wg zatwierdzonych projektów: a) PAWILON VI - Prace przygotowawcze i rozbiórkowe - Prace remontowo-budowlane - Roboty ociepleniowe - Prace elektryczne i renowacja krat - Prace zakończeniowe (wykończeniowe) - Roboty demontażowe - Instalacja centralnego ogrzewania - Węzeł cieplny - Roboty budowlane - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej b) PAWILON XVIII - Roboty ociepleniowe - Prace zakończeniowe (wykończeniowe) - Roboty demontażowe instalacji węzła cieplnego - Montaż rozdzielaczy c.o. wraz z oprzyrządowaniem węzła bezpośredniego - Próba szczelności, rozruch węzła cieplnego - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej c) PAWILON XX - Roboty przygotowawcze - Wznoszenie obiektów lub ich części - Izolacje - Roboty wykończeniowe - Roboty pozostałe - Roboty demontażowe - Instalacja centralnego ogrzewania - Węzeł cieplny - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej Pakiet nr 2 - wyposażenie klatek schodowych w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub służące do usuwania dymu: a) Pawilon VI - montaż siłowników do stolarki - wykonanie i uruchomienie systemu sterującego oknami oddymiającymi (wraz z okablowaniem) b) Pawilon X - wykonanie otworów w stropie odcinkowym i dachu drewnianym nad klatką schodową, - wymurowanie szybów klap oddymiających, - montaż kompletnych klap oddymiających, - wykonanie i uruchomienie systemu sterującego klapami oddymiającymi (wraz z okablowaniem) c) Pawilon XV - wykonanie otworów w stropie odcinkowym i dachu drewnianym nad klatką schodową, - wymurowanie szybów klap oddymiających, - montaż kompletnych klap oddymiających, - wykonanie i uruchomienie systemu sterującego klapami oddymiającymi (wraz z okablowaniem) d) Pawilon XX - montaż siłowników do stolarki - wykonanie i uruchomienie systemu sterującego oknami oddymiającymi (wraz z okablowaniem).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN ) na całość zamówienia, w tym na poszczególne pakiety: pakiet nr 1 - 47 000 PLN, pakiet nr 2 - 3 000 PLN. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 2. Formy wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Miejsce złożenia Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO S.A. o/Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352 Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w kasie w siedzibie zamawiającego, ul. Gliwicka 33, pok. nr 9, czynnej w godz. 7.30 do 14.30 (przerwa od 10.00 - 12.00) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli: - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz min. 1 robotę na obiektach zabytkowych, o wartości - minimum 2.000.000 PLN brutto każda - dotyczy pakietu nr 1; Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym min. 1 robotę na obiektach zabytkowych o wartości - minimum 150 000 PLN brutto każda- dotyczy pakietu nr 2; Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie wykazu wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Pakiet nr 1: Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - min. 3 dokumenty oraz 1 dokument dot. robót na obiektach zabytkowych, o wartości robót minimum 2 000 000 PLN brutto każdy. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna kompleksowe roboty termomodernizacyjne każdego wykonanego zadania w zakresie: ocieplenie budowli metodą lekką mokrą, wykonanie izolacji stropów i stropodachów, wymiana okien, związane prace wykończeniowe (uzupełnienie tynków, powłoki malarskie, prace dekarsko blacharskie, instalacje odgromowe), wewnętrzne instalacje c.o. wraz z wewnętrznymi węzłami cieplnymi. Pakiet nr 2: Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - min. 3 dokumenty o wartości robót minimum 150 000 PLN brutto każda, w tym min. 1 robota na obiektach zabytkowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli: - Wykonawca posiada odpowiednie narzędzia, sprzęt i urządzenia techniczne niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, że Wykonawca posiada odpowiednie narzędzia, sprzęt i urządzenia techniczne niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli: - Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz odbyła min. 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Kierownik budowy winien spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (D. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579) - Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN - dotyczy pakietu nr 1, - Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 150 000 PLN - dotyczy pakietu nr 2, - Wykonawca musi posiadać środki finansowe wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2.000.000 PLN - dotyczy pakietu nr 1 - Wykonawca musi posiadać środki finansowe wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości co najmniej 150 000 PLN lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 150 000 PLN - dotyczy pakietu nr 2 Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie niżej wymienionych dokumentów: a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN - dotyczy pakietu nr 1; b) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 150 000 PLN - dotyczy pakietu nr 2; c) sprawozdanie finansowe w części - bilans, rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata a dla Wykonawców działających krócej niż 3 lata za okres ich działalności; d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (min. 2 000 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczy pakietu nr 1; e) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (min. 150 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczy pakietu nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art.22 ust.1 uPzp. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednie narzędzia, sprzęt i urządzenia techniczne niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia 3. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych, budynek Administracji, II piętro, pok. nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych, budynek Administracji, II piętro, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.