Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Świętoszów: usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, konsultacyjne specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników wojska Jednostki Wojskowej 5350 oraz żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu JW 5350.
Numer ogłoszenia: 22068 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, konsultacyjne specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników wojska Jednostki Wojskowej 5350 oraz żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu JW 5350..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania: Zadanie Nr 1 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Żagań, Świętoszów, Potok. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych w odległości do 50km od miejsca stacjonowania Jednostek Wojskowych i Instytucji. Zadanie Nr 2 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników wojska garnizonu Głogów, Duninów. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych w odległości do 50km od miejsca stacjonowania Jednostek Wojskowych i Instytucji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości: 18 300 zł (osiemnaście tysięcy trzysta złotych), w tym: a) Zadanie nr 1- 17 000 zł b) Zadanie nr 2 - 1 300 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.posiadają decyzję o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej wojewody lub ministra właściwego do spraw zdrowia albo wypis z takiego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podstawa prawna żądania dokumentu: art. 12 Ustawy z dnia 30.08.1991r. o zakładach opieki zdrowotnej tj. Dz.U. nr 91, poz. 408 z późn. zm.) 2.posiadają świadectwo rejestracji laboratorium w Krajowej Izbie Diagnostów Laboratoryjnych (podstawa prawna żądania dokumentu: Ustawa z dnia 27.07.2001r. o diagnostyce laboratoryjnej tj. Dz.U. nr 144, poz. 1529 z późn. zm.) 3.posiadają zaświadczenia Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy potwierdzającego wpis lekarzy w Rejestrze lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podstawa prawna żądania dokumentu: art. 9 ust. 2 Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy t.j. Dz. U. nr 125, poz.1317 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia opiewający na łączna wartość polisy dla wszystkich zadań wynosi: co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wartość polisy z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 2: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) W przypadku polisy należy okazać dowód ostatniej - aktualnej zapłaty składki z tytułu umowy ubezpieczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.11. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a)Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub przez upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego (lidera) b)Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego (lidera) wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów- należy załączyć je do oferty. c)Przedstawiciel/ wiodący partner (lider) winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności wobec zamawiającego w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu- do oferty należy załączyć oświadczenie. d)Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań e) W przypadku występowania wspólnie należy przedłożyć umowę spółki ( lub innej umowy regulującej współpracę podmiotów - np. konsorcjum) przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - o ile oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia. Termin, na jaki została zawarta taka umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia publicznego oraz terminów wynikających z tytułu rękojmi i gwarancji. f)Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi z osobna złożyć oświadczenie, iż w odniesieniu do niego nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. g)Wykonawca (w tym konsorcjum) może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie dwóch lub więcej ofert- samodzielnie lub przy udziale innych partnerów- będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy i jego partnerów z postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5350
ul. Marszowa 1
59-726 Świętoszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5350 ul. Marszowa 1 59-726 Świętoszów kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Żagań, Świętoszów, Potok..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Żagań, Świętoszów, Potok. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych w odległości do 50km od miejsca stacjonowania Jednostek Wojskowych i Instytucji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników wojska garnizonu Głogów, Duninów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników wojska garnizonu Głogów, Duninów. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych w odległości do 50km od miejsca stacjonowania Jednostek Wojskowych i Instytucji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont posadzki w budynku stolarni nr 41 w kompleksie 0550 Dobre n/Kwisą.
- Remont części dachu budynku nr 26 w kompleksie 3008 w Bolesławcu
- Świadczenie usługi przez tłumaczy języka ukraińskiego do tłumaczenia konsekutywnego oraz tekstów pisanych z języka polskiego na język ukraiński oraz z języka ukraińskiego na język polski
- Przegląd oraz serwisowanie urządzeń instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic oraz urządzeń klimatyzacyjnych na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników GIG PIB
- Usługa zabezpieczenia medycznego podczas prowadzenia badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją- Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
- Zapewnienie dodatkowej ochrony zdrowia dla pracowników GIG PIB
- Sprawowanie opieki medycznej w zakresie medycyny pracy.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.