eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Dostawa i montaż aparatów RTG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Grodzisk Mazowiecki: Dostawa i montaż aparatów RTG
Numer ogłoszenia: 220541 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Zachodni, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7559115, fax 022 7559110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż aparatów RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaz aparatów RTG Pakiet I - aparat RTG typu mobilne ramię C Pakiet II - aparat RTG przewożny Pakiet III - pantomograf

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - miał dostęp lub dysponował środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Na realizację zamówienia nie będą udzielane przedpłaty, zaliczki itp. - wykazał się wykonaniem minimum 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie . - nie zalegał z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. - był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - spełnił wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - nie był karany w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do Instrukcji dla Wykonawcy. W przypadku oferty wspólnej do złożenia ww. dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik . 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie w/w zaświadczenia składają każdy oddzielnie. 5. Aktualna informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie w/w dokumenty składają każdy oddzielnie /odpowiednio do statusu podmiotu/. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę minimum : Pakiet I - 200.000,00 zł, Pakiet II i III - 50.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli suma ich środków finansowych i/lub suma ich zdolności kredytowych osiągnie wartość, co najmniej kwoty określonej powyżej. 7. Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż Pakiet I - 200.000,00 zł, pakiet II i III - 50.000,00 zł W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzająca, że wykonawcy wspólnie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub polisę (polisy) opiewające na dowolnego wykonawcę lub wykonawców potwierdzające spełnienie warunku ubezpieczenie w odpowiedniej wysokości . 8. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o podobnym lub szerszym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie na kwotę min. Pakiet I - 300.000,00 zł, pakiet II i III - 70.000, 00 zł - na formularzu stanowiącym zał. Nr 6 do Instrukcji dla Wykonawcy. Zamawiający uzna, że wymóg jest spełniony, gdy wykonawca (wykonawcy wystepujący wspólnie) wykaże wykonanie co najmniej 2 zamówień na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł każde - pakiet I i 70.000 zł każde - pakiet II i III 9. Certyfikat CE dla każdego oferowanego sprzętu, albo zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.04.2004 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Paramtry techniczne - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Zachodni w Grodzisku Mazowieckim, ul. Daleka 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat RTG typu mobilne ramię C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG typu mobilne ramie C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat RTG przewoźny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTg przewoźny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pantomograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pantomograf.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.