eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Organizacja i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób zakwalifikowanych do projektuReintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Myszków: Organizacja i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób zakwalifikowanych do projektu: Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie - Etap I
Numer ogłoszenia: 220538 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie , ul. Pułaskiego 7, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 313 56 30, faks 034 313 56 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.miastomyszkow.pl/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób zakwalifikowanych do projektu: Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w terminie od 12 lipca do 30 września 2012 roku szkoleń/kursów zawodowych dla grupy 21 osób bezrobotnych zakwalifikowanych do udziału w projekcie Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części. Część I obejmuje organizację i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych dla 21 osób w trzech zakresach, natomiast Część II obejmuje organizację i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla 10 osób. CZĘŚĆ I A. Mała gastronomia z obsługą imprez okolicznościowych, z elementami carvingu i florystyki oraz obsługą kasy fiskalnej dla 7 kobiet. B. Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci z modułem języka migowego dla 5 kobiet C. Magazynier, operator wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowych z modułem obsługi komputerowego programu magazynowego dla 9 mężczyzn. CZĘŚĆ II - Kurs prawa jazdy kategorii B dla 10 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych art. 67, ust.1, pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - wymagany jest aktualny wpis do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Wojewódzki Urząd Pracy. Część II - wymagany jest aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzony przez właściwe dla siedziby przedsiębiorcy Starostwo Powiatowe. Ocena metodą warunku granicznego : spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - dla każdego zakresu szkolenia wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 kursów lub szkoleń grupowych współfinansowanych przez Unię Europejską, o liczbie uczestników w grupie odpowiadającej liczbie uczestników każdego z trzech zakresów przedmiotowych szkoleń/kursów zawodowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Część II - wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 szkoleń grupowych, o liczbie uczestników nie mniejszej niż 10 osób, współfinansowanych przez Unię Europejską, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie. Ocena metodą warunku granicznego : spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - wymagane jest przedstawienie wykazu narzędzi i urządzeń dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia określonego szkolenia/kursu (minimalne wymagania: wykazanie posiadania co najmniej 7 stanowisk szkoleniowych wyposażonych w kasy fiskalne, co najmniej 4 stanowisk gastronomicznych wyposażonych w podstawowe naczynia, narzędzia i sprzęt kuchenny, 2 kuchni gazowych lub elektrycznych z piekarnikami, 1 kuchenki mikrofalowej, kompletnej zastawy stołowej, 7 zestawów noży do carvingu, wykazanie posiadania co najmniej 1 stanowiska szkoleniowego w zakresie opieki nad chorym leżącym - łóżko wielofunkcyjne z materacem i pościelą oraz materiałami wspomagającymi pielęgnację, co najmniej 1 stanowiska szkoleniowego w zakresie pielęgnacji noworodka, 1 ciśnieniomierza, 1 zestawu do zabiegów aseptycznych, 1 glukometru, oprócz tego wykazanie posiadania co najmniej 9 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem magazynowym np. Insert, posiadanie co najmniej 1 wózka widłowego o napędzie elektrycznym i 1 z napędem gazowym, z aktualnym dopuszczeniem UDT) Część II - wymagane jest przedstawienie wykazu pojazdów, narzędzi i urządzeń dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia kursu (wymagania minimalne: wykazanie co najmniej 2 pojazdów samochodowych, przystosowanych do prowadzenia nauki jazdy, których rodzaj i marka jest zgodna z pojazdami egzaminacyjnymi w Ośrodku Egzaminacyjnym w Częstochowie i posiadających aktualny przegląd rejestracyjny, wykazanie co najmniej 2 stanowisk do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, wyposażonych w komputery z odpowiednim, licencjonowanym oprogramowaniem) Ocena metodą warunku granicznego : spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą realizowały zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy, że osoby te posiadają odpowiednie kompetencje i uprawnienia (minimalne wymagania w tym zakresie: wykazanie dysponowania co najmniej 1 osobą posiadającą wyższe wykształcenie medyczne, lekarskie lub magisterskie w zakresie pielęgniarstwa, posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkoleń lub posiadającą ukończone studia podyplomowe na kierunku zdrowie publiczne, 1 osobę z wyższym wykształceniem kierunkowym w zakresie zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności lub w zakresie technologii żywienia z uprawnieniami do szkolenia w zakresie HACCP, 1 osobą uprawnioną do przeprowadzania szkoleń w zakresie kas fiskalnych, 1 osobą z uprawnieniami instruktora obsługi wózków widłowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych, 1 osobą z uprawnieniami do prowadzenia kursu florystyki, 1 osobą posiadającą kwalifikacje poświadczone dyplomem lub certyfikatem, do szkolenia w zakresie carvingu, 1 osobą z uprawnieniami kucharza lub uprawnieniami do prowadzenia szkoleń gastronomicznych. Liczba uprawnionych osób - wykładowców lub instruktorów - musi gwarantować przeprowadzenie przedmiotowych szkoleń/kursów w sposób równoległy, w określonym w punkcie III. 1 SIWZ terminie) Część II - wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą realizowały zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy, że osoby te posiadają odpowiednie kompetencje i uprawnienia (wymagania minimalne: wykazanie co najmniej 2 osób z uprawnieniami instruktora nauki jazdy kat. B i co najmniej 1 osoby z wyższym wykształceniem, posiadającej uprawnienia do prowadzenia szkoleń teoretycznych w zakresie prawa jazdy kat. B) Ocena metodą warunku granicznego : spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Plan każdego szkolenia/kursu na wzorze Zamawiającego z załączonym własnoręcznie sporządzonym preliminarzem

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Podpisany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Jakość usługi - 35

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w szczególności w przypadku: 1) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy i Zamawiającego na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, 2) zmiany wynikającej z warunków narzuconych Zamawiającemu przez lidera projektu, 3) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numeru konta bankowego, innych danych ewidencyjnych - nie stanowiących zmiany stron umowy, 4) w przypadku zmiany zakresu zamówienia, jeżeli nastąpiły okoliczności szczególne i jest to korzystne z punktu widzenia interesu publicznego, 5) w przypadku przesunięcia terminu realizacji zamówienia, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, 6) w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć a które mają zasadniczy wpływ na zmianę treści zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.miastomyszkow.pl/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 7 42-300 Myszków, pokój nr 1 i 6 tel./fax 034 313-56-30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.