eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie I etapu modernizacji budynku szatniowo - magazynowego zlokalizowanego na Kąpielisku Leśnym w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Gliwice: Wykonanie I etapu modernizacji budynku szatniowo - magazynowego zlokalizowanego na Kąpielisku Leśnym w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 220528 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175956 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie I etapu modernizacji budynku szatniowo - magazynowego zlokalizowanego na Kąpielisku Leśnym w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku szatniowo - magazynowego zlokalizowanego na Kąpielisku Leśnym w Gliwicach przy ul. Toszeckiej 137. Zamówienie obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze: - zabezpieczenie i ogrodzenie terenu, oznakowanie stref niebezpiecznych, przygotowanie terenu budowy. 2.Roboty zasadnicze: - roboty ziemne, wykonanie kanalizacji deszczowej, - izolacja scian fundamentowych metoda injekcji cisnieniowej, - uzupełnienie ubytków w scianach zewnetrznych, - wymiana wiezby dachowej, wymiana pokrycia dachowego, - wykonanie odwodnienia terenu wokół budynku, - wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego i naniesienie do zasobu geodezji Urzedu Miasta Gliwice. UWAGA: integralna czescia niniejszej specyfikacji sa: 1.Projekt budowlany 2.Projekt wykonawczy 3.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4.Przedmiar robót Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowia komplet. Przy sporzadzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji nalezy rozpatrywac łacznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie sa zobowiazujace dla Wykonawcy. Uwaga: pozostałe warunki wykonania robót 1.Zamawiajacy umozliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów. 2.Do wykonania robót nalezy stosowac materiały okreslone w projekcie lub specyfikacji technicznej lub równowazne co do parametrów technicznych, wytrzymałosciowych, jakosciowych, składu chemicznego, trwałosci, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadajace aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodnosci z Polska Norma lub Aprobata Techniczna. 3.Wykonawca po zakonczeniu robót zobowiazany jest do sporzadzenia dokumentacji powykonawczej. 4.Odbiór koncowy zostanie dokonany przez Komisje wyznaczona przez Zamawiajacego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakosci wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodnosci wykonania robót z dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania przedmiarami odbioru robót oraz przedmiarami robót. 5.Z odbioru zostanie sporzadzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiazany jest przedstawic nastepujace dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodnosci na materiały i urzadzenia zastosowane do wykonania robót, - oswiadczenie kierownika budowy o zgodnosci wykonania robót z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentacje powykonawcza. 6.Wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji na wykonane roboty i dostarczone materiały. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiazany jest do: 1.Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadajacego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej. 2.Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadajacego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci instalacyjno - sanitarnej. 3.Prowadzenia robót przy pomocy personelu składajacego sie z co najmniej 10 osób. 4.Stałego utrzymania porzadku i ładu na terenie budowy. 5.Stałego dbania o to, aby prowadzone prace nie powodowały zasmiecenia okolicznego terenu. 6.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbednych do wykonania prac. 7.Wykonywania prac w dniach i godzinach uzgodnionych z kierownikiem obiektu i w sposób nie utrudniajacy funkcjonowania obiektu. 8.Biezacego wywozu odpadów i gruzu pochodzacego z rozbiórek. 9.Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiazujacymi przepisami w tym zakresie. 10.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiazujacymi przepisami BHP. 11.Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikajacych i ulegajacych zakryciu. 12.Udziału w odbiorach robót zanikajacych, ulegajacych zakryciu, odbiorach czesciowych i udziału w odbiorze koncowym. 13.Stałego dbania o to, aby srodki transportowe wyjezdzajace z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiazany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjezdzajacych z budowy. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania sie z Polityka Bezpieczenstwa Pracy oraz Polityka Srodowiskowa obowiazujacymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad srodowiskowych, bezpieczenstwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiazujacych w MZUK.* * - dokumenty dostepne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Zakład Robót Budowlanych PERFEKT Andrzej Sikorski, ul. Kościuszki 40, 48-135 Dzierżysław, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 564024,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 465478,84

  • Oferta z najniższą ceną: 465478,84 / Oferta z najwyższą ceną: 619474,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.