To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Gliwice: Wykonanie I etapu modernizacji budynku szatniowo - magazynowego zlokalizowanego na Kąpielisku Leśnym w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 220528 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175956 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie I etapu modernizacji budynku szatniowo - magazynowego zlokalizowanego na Kąpielisku Leśnym w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku szatniowo - magazynowego zlokalizowanego na Kąpielisku Leśnym w Gliwicach przy ul. Toszeckiej 137. Zamówienie obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze: - zabezpieczenie i ogrodzenie terenu, oznakowanie stref niebezpiecznych, przygotowanie terenu budowy. 2.Roboty zasadnicze: - roboty ziemne, wykonanie kanalizacji deszczowej, - izolacja scian fundamentowych metoda injekcji cisnieniowej, - uzupełnienie ubytków w scianach zewnetrznych, - wymiana wiezby dachowej, wymiana pokrycia dachowego, - wykonanie odwodnienia terenu wokół budynku, - wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego i naniesienie do zasobu geodezji Urzedu Miasta Gliwice. UWAGA: integralna czescia niniejszej specyfikacji sa: 1.Projekt budowlany 2.Projekt wykonawczy 3.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4.Przedmiar robót Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowia komplet. Przy sporzadzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji nalezy rozpatrywac łacznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie sa zobowiazujace dla Wykonawcy. Uwaga: pozostałe warunki wykonania robót 1.Zamawiajacy umozliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów. 2.Do wykonania robót nalezy stosowac materiały okreslone w projekcie lub specyfikacji technicznej lub równowazne co do parametrów technicznych, wytrzymałosciowych, jakosciowych, składu chemicznego, trwałosci, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadajace aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodnosci z Polska Norma lub Aprobata Techniczna. 3.Wykonawca po zakonczeniu robót zobowiazany jest do sporzadzenia dokumentacji powykonawczej. 4.Odbiór koncowy zostanie dokonany przez Komisje wyznaczona przez Zamawiajacego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakosci wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodnosci wykonania robót z dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania przedmiarami odbioru robót oraz przedmiarami robót. 5.Z odbioru zostanie sporzadzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiazany jest przedstawic nastepujace dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodnosci na materiały i urzadzenia zastosowane do wykonania robót, - oswiadczenie kierownika budowy o zgodnosci wykonania robót z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentacje powykonawcza. 6.Wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji na wykonane roboty i dostarczone materiały. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiazany jest do: 1.Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadajacego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej. 2.Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadajacego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci instalacyjno - sanitarnej. 3.Prowadzenia robót przy pomocy personelu składajacego sie z co najmniej 10 osób. 4.Stałego utrzymania porzadku i ładu na terenie budowy. 5.Stałego dbania o to, aby prowadzone prace nie powodowały zasmiecenia okolicznego terenu. 6.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbednych do wykonania prac. 7.Wykonywania prac w dniach i godzinach uzgodnionych z kierownikiem obiektu i w sposób nie utrudniajacy funkcjonowania obiektu. 8.Biezacego wywozu odpadów i gruzu pochodzacego z rozbiórek. 9.Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiazujacymi przepisami w tym zakresie. 10.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiazujacymi przepisami BHP. 11.Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikajacych i ulegajacych zakryciu. 12.Udziału w odbiorach robót zanikajacych, ulegajacych zakryciu, odbiorach czesciowych i udziału w odbiorze koncowym. 13.Stałego dbania o to, aby srodki transportowe wyjezdzajace z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiazany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjezdzajacych z budowy. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania sie z Polityka Bezpieczenstwa Pracy oraz Polityka Srodowiskowa obowiazujacymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad srodowiskowych, bezpieczenstwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiazujacych w MZUK.* * - dokumenty dostepne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Zakład Robót Budowlanych PERFEKT Andrzej Sikorski, ul. Kościuszki 40, 48-135 Dzierżysław, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 564024,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 465478,84
Oferta z najniższą ceną: 465478,84 / Oferta z najwyższą ceną: 619474,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.